Games

Published on Φεβρουάριος 16th, 2018 | by admin

0

12 τρελά γεγονότα που θα ενθουσιάσουν τους gamers φίλους σου

Δώδεκα παράξενες πληροφορίες απλά για να τις λες στους μεσημεριανούς καφέδες με τους φίλους σου. Το κάνεις, το ξέρεις ότι κάνεις,  οπότε μάθε και τίποτα.

1. Το 2005, ο Αμερικανός Neal Mueller πήρε μαζί του μερικές συσκευές Nintendo Ds σε μία αναρρίχηση του στο Έβερεστ. Σοκαρίστηκε όταν αντιλήφθηκε πως οι κονσόλες άντεχαν σε τόσο ακραίες συνθήκες, και ισχυρίζεται πως έμειναν λειτουργικές ακόμα και αφού όλες οι άλλες ηλεκτρονικές του συσκευές σταμάτησαν να λειτουργούν.

2. Η “Service Games” ήταν μία Αμερικάνικη εταιρία που ιδρύθηκε το 1945 και εισήγαγε μηχανήματα που λειτουργούσαν με κέρματα (πχ  jukebox) σε στρατιωτικές βάσεις.

Έφτασε το 1961 για να πουληθεί σε έναν Ιαπωνέζικο κολοσσό και το όνομα της συντομεύεται σε “SEGA”.

3. O Chris Carney, σχεδιαστής περιβάλλοντος, κατάφερε να βάλει το πρόσωπό του σε έναν από τους multiplayer χάρτες στο Halo 2. Εμφανίζεται σαν ένας σχηματισμός των σύννεφων στον εσωτερικό κύκλο του Halo.

4.Η From Software με τους  δημιουργούς πίσω από τα παιχνίδια Dark Souls ξεκίνησαν στα 80’s με το να φτιάχνουν  εφαρμογές που ανεβάζουν την παραγωγικότητα για Ιαπωνικά γραφεία.

Αποφάσισαν να σχεδιάσουν παιχνίδια, μόλις το Playstation τους άφησε να χρησιμοποιήσουν το υπάρχον σύστημα διανομής τους για να φτιάξουν CD-ROMs.

 

 

5. Το πιο επιτυχημένο παιχνίδι που δημιουργήθηκε ποτέ για την OUYA ήταν το Towerfall του Matt Thorson, έχοντας πουλήσει μόλις 7.000 αντίτυπα.

6. Ένα αυθεντικά πακεταρισμένο Playstation 4 κοστίζει περίπου R$400 στη Βραζιλία. Αυτό είναι περίπου 1.220 αμερικανικά δολάρια. Θα το χαρακτηρίζαμε ευκαιρία, σκεπτόμενοι ότι όταν πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά ήταν περίπου 1850 δολάρια.

7. Η Nintendo, το 1968, δημιούργησε έναν ανταγωνιστή για τα LEGO όπου ονομαζόταν “N&B Blocks” και κατάφερε να κερδίσει τη μήνυση από τη LEGO και να μη σταματήσει την παραγωγή της.

8. Ο Καναδάς κατέχει την τρίτη μεγαλύτερη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών σε όλο τον κόσμο. Περίπου 20.400 εργαζόμενοι δουλεύουν στην παραγωγή παιχνιδιών. Οι μόνες μεγαλύτερες βιομηχανίες είναι της Αμερικής και της Ιαπωνίας.

9. Όταν το Super Smash Bros. Melee βγήκε για το Gamecube το 2001, ο μόνος κλασικός χαρακτήρας της Nintendo που είχε και δικό του παιχνίδι για την κονσόλα ήταν ο Luigi.

10. Το 2016, οι gamers που παρακολουθούσαν twitch.tv ήταν παραπάνω από διπλάσιοι από τους επί-πληρωμή συνδρομητές για ESPN.
(185 εκατομμύρια vs. 90 εκατομμύρια)

11. Το Naughty Dog, το στούντιο πίσω από τις σειρές Uncharted και The Last of Us, ξεκίνησε να ανεβαίνει σε δημοτικότητα μετά από τη δημιουργία ενός αυτοχρηματοδοτούμενο κλώνου του Mortal Kombat, όπου πρωταγωνιστούσε ένας από τους ιδρυτές του στούντιο και οι φίλοι του από το γυμναστήριο. Ήταν σχεδιασμένο για το 3DO.

12. Το 2010, ένας Βρετανός πωλητής της Gamestation εισήγαγε έναν όρο στους όρους χρήσης της εταιρείας που υποχρέωνε τους πελάτες να υπογράψουν την ψυχή τους στην εταιρεία σαν ένα πρωταπριλιάτικο αστείο. Εκείνη τη χρονιά η εταιρεία κατάφερε να μαζέψει περίπου 7.500 αθάνατα πνεύματα.

Tags: , , , ,


About the Author



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to Top ↑