Η Hit-girl τα βάζει με οπλισμένες καλόγριες σε ευρωπαϊκό φόντο

Μάνος Βασιλείου - Αρώνης Από Μάνος Βασιλείου - Αρώνης 9 Λεπτά Ανάγνωσης

Για τη νέα  Hit- girl  τα έχουμε ξαναπεί.  Πρόσφατα ο Millar  αποφάσισε να επανεκκινήσει τον κόσμο του Kick – ass, του εναλλακτικού του superhero, ο οποίος ξεκίνησε ως μια παρωδία του superhero είδους, αλλά μετά την μεγάλη επιτυχία του comic (και απ’ τη μεταφορά του στον κινηματογράφο 2 φορές) πλέοv συγκαταλέγονται και οι δικές του ιστορίες στο superhero είδος.

Μάλιστα ο Κick-ass πλεον είναι ενας superhero με τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Ανάμεσα σε αυτά σίγουρα συγκαταλέγεται η σκληρή βία. Και η Hit-girl είναι η πιο συχνή ύποπτη για σκληρή βία στις ιστορίες του κόσμου του Κick-ass.

Μολονότι όμως τα comics του Kick – ass συγκαταλέγονται πλέον στις κλασσικές σειρές comics  (προσωπικά είναι απ’ τις πρώτες σειρές που διάβασα ολοκληρωμένες) το reboot του αγαπημένου superhero μέχρι στιγμής είναι απογοητευτικό. Δυστυχώς η νέα Κick- ass δεν έχει φανεί αντάξια να αντικαταστήσει τον original ήρωα κι όλο αυτό ξεκίνησε απ’ την ακατανόητη έμπνευση του Millar να φορέσει τη στολή του έφηβου nerd Kick-ass σε μία βετεράνο του αμερικάνικου στρατού.

Σκαμπανεβάσματα στα πρώτα δύο stories της Hit Girl

Ευτυχώς όμως, εξαίρεση σ’ αυτό το απογοητευτικό reboot είναι η νέα Hit-girl. Εδώ ο Millar είχε μία διαφορετική έμπνευση. Η Hit-girl πλεον δεν θα είναι n sidekick του Kick-ass αλλά πλέον έχει τη δική της σειρά με τις δικές της περιπέτειες. Και σε αυτές τις περιπέτειες η ηρωίδα επρόκειτο να ταξιδέψει σε διάφορα σημεία του πλανήτη και εκεί να σπείρει τοv πανικό στους εγκληματίες. Με αυτό το concept ο Millar προσπάθησε (όπως λέει ο ίδιος) να δημιουργήσει μια εναλλακτική μορφή του Τεν-Τεν, φυσικά με πολύ περισσότερο αίμα και βία. Μάλιστα το καθένα απ’ τα τρία της ταξίδια σχεδιάστηκε από μια διαφορετική δημιουργική ομάδα, ώστε να αποτελέσουν μια σειρά από αυτοτελείς ιστορίες, όπου η κάθε μία χτίζει τη δική της ταυτότητα χωρίς τη δέσμευση του continuity.

Η θεαματική επιστροφή της Hit-Girl στην Κολομβία δια χειρός Mark Millar

Το πρώτο της ταξίδι, με το οποίο ξεκίνησε και το reboot της, είχε προορισμό την Κολομβία. Αυτό το ανέλαβε ο ίδιος ο Millar που μας πρόσφερε μια πολύ διασκεδαστική ιστορία, γεμάτη με σκηνές ακραίας βίας και nerd αναφορές. Με λίγα λόγια περιείχε όλα τα απαραίτητη χαρακτηριστικά για μια ιστορία της Hit–girl (χωρίς να είναι φυσικά κανένα αριστούργημα της 9ης τέχνης).

Η συνέχεια όμως με το ταξίδι της στον Καναδά ήταν εμφανώς δυσανάλογη ακόμα κι αν ήταν δια χειρός του Jeff Lemire, τον οποίο αγαπάμε και σεβόμαστε για κάποια εξαιρετικά comics όπως το Gideon Falls, το Essex County, το Descender, ο Thanos και πολλά άλλα, αν και δεν πρέπει να παραβλέψουμε ότι κι αυτός έχει και τις αδύναμες στιγμές του. Δυστυχώς το ταξίδι της Hitgirl στον Καναδά ήταν μία από αυτές τις αδύναμες στιγμές του. Μάλλον περισσότερο ήθελε να ξεδώσει o Lemire βάζοντας την Hit–girl να θερίζει τους αντιπάλους της με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο, παρά εστίασε στην αφήγηση μιας ιστορίας με κάποιο βάθος. Έτσι το χιονισμένο τοπίο του Καναδά θυσιάστηκε για μια ιστορία που δεν θα έλειπε σε κανέναν ακόμα κι αν δεν είχε γραφτεί ποτέ.

Απογοήτευσε ο Lemire με την ιστορία στον Καναδά

Επιστροφή στις καλές στιγμές με το ταξίδι στη Ρώμη

Με το ταξίδι της στην Ευρώπη και τη Ρώμη η Hit-girl, όχι απλά επέστρεψε στις καλές της στιγμές, αλλά θα μπορούσαμε να κατατάξουμε την ιστορία αυτή συνολικά στις κορυφαίες στιγμές του κόσμου του Kick-ass. Η δημιουργική ομάδα αυτού του comic μας πρόσφερε μια πολύ διασκεδαστική αλλά και αρκετά πρωτότυπη ιστορία που σίγουρα θα θυμόμαστε για καιρό.

Ο Rafael Scavone έγραψε μια πολύ δυνατή ιστορία που θέτει στο στόχαστρό της την θρησκεία. Και καθόλου τυχαία δεν επέλεξε να τοποθετήσει στο φόντο την Ρώμη, η οποία γίνεται κι αυτή πρωταγωνίστρια της ιστορίας, χάρις στο εξαιρετικό σχέδιο του Rafael Albuquerque, ο οποίος πέρα απ’ το σχέδιο συνυπογράφει και το σενάριο. Είναι ενδιαφέρον σημείο να σταθεί κανείς το γεγονός ότι δύο Βραζιλιάνοι δημιουργοί επιλέγουν να αλλάξουν τοπίο στην ηρωίδα, αλλά αντί να την μεταφέρουν σε ένα γνώριμο τους μέρος, όπως θα ήταν η Κεντρική ή η Νότια Αμερική, να ταξιδέψουν στην Ευρώπη και μάλιστα σε έναν εμβληματικό τόπο της, την Αιώνια Πόλη.

Η Hit-girl τυχαία βρίσκεται στη Ρώμη και εμπλέκεται σε ένα ανθρωποκυνηγητό με αντικείμενο ένα θρησκευτικό κειμήλιο. Όμως απέναντί της δεν θα  βρεθούν κλασσικοί εγκληματίες, αλλά μια σπείρα μοναχών! Στην ηγεσία της σπείρας βρίσκεται η Giustina, μια υπερήλικη, που μοιάζει με μια κλασική γιαγιά χριστιανή, από αυτές που θα γεμίσουν τις εκκλησίες την Μεγάλη Εβδομάδα και θα γκρινιάζουν για την παραμικρή λεπτομέρεια. Όμως η συγκεκριμένη γιαγιά δεν είναι και τόσο συνηθισμένη. Γιατί όταν ήταν μικρή ήταν μοναχή και μάλιστα ιδιαίτερα θανάσιμη. Αυτός ήταν και ο λόγος που την έδιωξαν από το μοναστήρι της και έγινε στη συνέχεια αρχηγός μιας αίρεσης – εγκληματικής σπείρας μοναχών. Ως κεντρική villain της ιστορίας λοιπόν είναι μια πολύ τρομαχτική αλλά και ιδιαίτερη μορφή, η οποία απ τα πρώτα καρέ καταφέρνει να κερδίσει το δέος και το ενδιαφέρον μας.

Με αυτή την παράδοξη αφορμή θα ξεκινήσει η περιπέτεια της Hit-girl η οποία συνδυάζει αρμονικά όλα τα απαραίτητα στοιχεία μιας ιστορίας της συγκεκριμένης ηρωίδας, τα οποία είναι η σκληρή βία, οι χιουμοριστικές στιγμές, η γρήγορη πλοκή και οι nerd αναφορές. Έτσι οι Scavone και Albuquerque καταφέρνουν να δημιουργήσουν αυτό το εκρηκτικό μείγμα το οποίο έλειψε τόσο πολύ από την άνευρη ιστορία του Lemire.

Έτσι το ταξίδι της Hit-girl στη Ρώμη αποτελεί μια ιδιαίτερα διασκεδαστική στιγμή, η οποία δεν πέφτει στην παγίδα της φλυαρίας. Στον περιορισμένο χώρο των 4 τευχών οι Scavone και Albuquerque μας προσφέρουν μια περιπέτεια με έξυπνη και γρήγορη πλοκή, στην οποία γίνεται προσπάθεια να γνωρίσουμε σταδιακά τους κεντρικούς χαρακτήρες και τα μυστικά τους και η οποία απ την αρχή μέχρι το τέλος μας επιφυλάσσει σημαντικές σεναριακές ανατροπές. Φυσικά δεν λείπουν και τα σημεία που είναι προβλέψιμα, γεγονός που δικαιολογείται απ τον έντονα action χαρακτήρα της ιστορίας (αλλά και γενικότερα της ηρωίδας) όμως αυτή τη φορά οι δημιουργοί βρίσκουν ακόμα και στις πιο προβλέψιμες στιγμές ευφάνταστες ιδέες για να διατηρήσουν την προσοχή μας.

Τελικά οι Scavone και Albuquerque δημιούργησαν μια πολύ διασκεδαστική αυτοτελή ιστορία, η οποία εύκολα μπορεί να χαρακτηριστεί η καλύτερη μέχρι στιγμής στιγμή του reboot της Hit-girl αλλά και μια από τις πολλές δυνατές στιγμές των comics του Kick-Ass. Και είναι περαιτέρω και άξια προσοχής γιατί είναι η πρώτη αξιόλογη ιστορία της ηρωίδας η οποία δεν γράφτηκε από τον ίδιο τον Millar. Οι Scavone και Albuquerque κατάφεραν έτσι να επαναφέρουν το ενδιαφέρον μας γι’ αυτό το πολυαναμενόμενο reboot το οποίο, κατά τα άλλα, σε γενικές γραμμές κρίνεται απογοητευτικό. Πλέον είναι στο χέρι των επόμενων δημιουργών, στους οποίους ήδη πέρασε η σκυτάλη για τη δεύτερη σεζόν της Hit-girl, είτε να αξιοποιήσουν και να ενισχύσουν το αναγεννημένο μας ενδιαφέρον, είτε να στείλουν το reboot του σύμπαντος του Kick-Ass οριστικά στη λήθη.

Μοιραστείτε το Άρθρο
Γεννήθηκε το 1993, δηλαδή ήταν 6 χρονών όταν είδε πρώτη φορά το Star Wars. Κάπου στο Λύκειο κατέληξε ότι η αλήθεια βρίσκεται στον Sheldon και από τότε προσπαθεί να ανακαλύψει τον κόσμο των nerds και των superheroes, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Αγαπημένο του χρώμα το κόκκινο: στις σημαίες, στον Flash, στον Deadpool, ενώ στις μπλούζες το προτιμά με λευκές λωρίδες. Τελευταία το παίζει και δικηγόρος, χωρίς καμία επιτυχία.