Ο Deadpool πήγε στην Death Disco να μας προετοιμάσει για την ταινία του και ήμασταν εκεί!

Nίκος Γιακουμέλος Από Nίκος Γιακουμέλος 4 Λεπτά Ανάγνωσης

Την Τετάρτη 3 Φλεβάρη, διακόψαμε λίγο τις προετοιμασίες μας για την απεργία της επόμενης μέρα και κατεβήκαμε μέχρι την Death Disco στο Ψειρή. Ο λόγος ήταν απλός: Ο αγαπημένος μας μισθοφόρος, ο Deadpool είχε εκδήλωση για να προετοιμάσει λίγο τους fans για την πρεμιέρα της πρώτη του ταινίας (12 Φλεβάρη κανονικά, στο Ελλαδιστάν 18…) και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να το χάσουμε!

Κατεβήκαμε από το τραίνο, πήγαμε στη Ωγύγου  και μπήκαμε στον γνώριμο και φιλόξενο χώρο της Death Disco, μας υποδέχθηκαν οι μουσικές επιλογές του Γιώργου Σαφελά. Χαζέψαμε το σκηνικό, τα comics και τις χειροποίητες δημιουργίες που υπήρχαν στους πάγκους, αλλά και τα έργα σχεδιαστών με θέμα τον κοκκινοντυμένο αντιήρωα…wp-1454540880154.jpg

Την εκδήλωση άνοιξε ο δικός μας Γιακουμέλος Νίκος, όπου εστίασε σε ένα βασικό ερώτημα που απασχολεί τόσο τους φίλους που κέρδισε ο Deadpool μέσω των ιστοριών του στα comics, όσο και όσους δεν έχουν διαβάσει ποτέ στη ζωή τους comics, αλλά γνωρίζουν και περιμένουν πως και πως την άφιξη του Merc With the a Mouth στο μεγάλο πανί: Γιατί αυτός ο τελείως ανορθόδοξος ήρωας είναι τόσο δημοφιλής; Από τις πιο προφανείς απαντήσεις, όπως το καυστικό χιούμορ του ήρωα, μέχρι μια απόπειρα ανάλυσης για τον μεταμοντέρνο χαρακτήρα του κόμικ που αποσπάται από τον δημιουργό του, όλα βρήκαν την θέση τους σε αυτήν την εισαγωγική ομιλία, η οποία έδωσε και το ρυθμό στους υπόλοιπους.

Την σκυτάλη πήρε ο Μιχάλης Γεωργοστάθης του Fantasticon, ο οποίος μας συστήθηκε ως θαμώνας του μαγαζιού! Συνοδευόμενος από τον ίδιο τον Wade Wilson (κυριολεκτικά και μεταφορικά). Με τεράστιες γνώσεις για την ιστορία και τον χαρακτήρα του Deadpool, ο κ.Γεωργοστάθης μας ταξίδεψε στις απαρχές της ιστορίας του χαρακτήρα, την extreme περίοδο των comic της δεκαετίας του 1990, όπου στις σελίδες των superheo comics κυριαρχούσαν τύποι με…οκτακέφαλους και πως η δημιουργία του Deadpool από τον Rob Liefeld, ενώ στην αρχή ακολουθούσε αυτό το πρότυπο, στην συνέχεια αναγεννήθηκε ως η απόλυτη παρωδία του superhero προτύπου όπως είχε καθιερωθεί. Ουσιαστικά, ο Deadpool και η επιτυχία του ήταν και το έναυσμα για μια ριζική αλλαγή του στυλ ιστοριών, αλλά και σχεδιασμού που είχε δημιουργηθεί εκείνη την (πλέον μακρινή) εποχή… Βέβαια, στο δραματουργικό κομμάτι της ομιλίας, την παράσταση έκλεψε ο ίδιος ο Wade με τις χειροβομβίδες, τους χορούς και τα αστεία για το βαρύ του… καθήκον!

©Smassing Culture

Τρίτος στην σκηνή ανέβηκε ο  σπουδαίος Στρἀτος Χουβαρδάς από τα Ελληνικά Βραβεία Κόμικ και το Comics in Greece.  Η δική του ομιλία ήταν περισσότερο προσανατολισμένη στην ελπίδα όλων πως, το να βγει η ταινία όπως πρέπει και αξίζει στον Deadpool, μετά την κακομεταχείριση που υπέστη στο Χ-Men Origins, αλλά μας ανέφερε και άγνωστες λεπτομέρειες από την ιστορία του χαρακτήρα, όπως τον ανταγωνισμό του Liefeld με τον συγγραφέα που έγραφε και σχεδίαζε τότε τις ιστορίες του Spiderman, αλλά και κάποιες τρομερές ιστορίες του μισθοφόρου που ερίζουν και καλλιτεχνικής προσοχής, όπως το “Τhe Good, the Bad and the Ugly”, όπου ο συμπαθής ήρωας συμμαχεί με τον Captain America και τον Wolverine για να σώσουν κάποιους κλωνοποιημένους μεταλλαγμένους από ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης! Τέλος εξέφρασε ένα παράπονο που το έχουμε όλοι ασχολούμαστε με comics, είτε ως κοινό είτε πίσω από ένα πληκτρολόγιο σχολιάζοντας: Η επιτυχία μιας πιο gritty και… κάφρικης ταινίας θα μπορούσε, εκτός από όλα τα άλλα θετικά, να μετατοπίσει και την αίσθηση του γενικού κοινού πως τελικά τα comics δεν είναι μόνο για παιδιά, αλλά κανονικά έργα Τέχνης και ως τέτοια πρέπει να εκτιμούνται…

©Smassing Culture

Περισσότερες φώτο παρακάτω…

Μοιραστείτε το Άρθρο
Γεννήθηκε με μεγάλη επιτυχία αλλά μετά άρχισε καπου να δυσκολεύει το πράγμα. Σπούδασε Επικοινωνία και μετά αποφάσισε πως δεν του αρέσει να επικοινωνεί. Όνειρο του να μετακομίσει στην Σαχάρα όπου θα έχει ησυχία, αλλά μέχρι να το καταφέρει δουλεύει κωπηλάτης.