Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Boy Kills World – Παρανοϊκή δράση με αστερίσκους
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Cinema > Boy Kills World – Παρανοϊκή δράση με αστερίσκους
Cinema

Boy Kills World – Παρανοϊκή δράση με αστερίσκους

Nίκος Γιακουμέλος
Από Nίκος Γιακουμέλος
Δημοσιεύτηκε 6 Ιουνίου 2024
Τελευταία Ενημέρωση 6 Ιουνίου 2024
7 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Όχι άλλα -quels!

Μέσα στον ορυμαγδό sequel, prequel, remake και reboots που κυριαρχούν, ασθενώντας, στον pop, εμπορικό κινηματογράφο, κάθε πρωτότυπο σενάριο που μας έρχεται στις οθόνες είναι σχετικά ανακουφιστικό, ακόμα και εάν δεν είναι στα standards που θα θέλαμε. Αυτή η συνθήκη περιγράφει απόλυτα το Boy Kills World του Moritz Mohr (Viva Berlin, Αkumi).

Contents
Όχι άλλα -quels!Tα 3 όπλα του Boy εναντίον του κόσμουΔυστυχώς όμως...

Η πλοκή, που αφορά έναν κωφάλαλο αντιήρωα που σκοτώνει με εντυπωσιακό τρόπο ό,τι και όποιον βρεθεί στο δρόμο του για να πάρει εκδίκηση για τον θάνατο της οικογένειας του. Αυτό από μόνο του δεν ακούγεται και ιδιαίτερα ενδιαφέρον εάν δεν υπήρχαν τρία βασικά στοιχεία.

Tα 3 όπλα του Boy εναντίον του κόσμου

Πρώτον, και ίσως βασικότερο, η εσωτερική του φωνή (και αυτή που ακούει το κοινό ως voice over) είναι του H. Jon Benjamin (Archer, Bob’s Burgers και γενικά μία από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές στο σύγχρονο voice acting). Η ηχητική παρουσία του Benjamin, η τρομερή σύμπνοια και χημεία που αναπτύσσει με το περιβάλλον της ταινίας, σε συνδυασμό με την καθαρά σωματική αλλά ιδιαίτερα χαρισματική και συναισθηματική ερμηνεία του ίδιου του Boy, Bill Skarsgård (It, Barbarian, John Wick), ο οποίος αποδίδει εξαιρετικό τόσο ως φονικό όπλο όσο και ως τραυματισμένος ψυχικά έφηβος, είναι σίγουρα εξαιρετική. Παράλληλα, από την επικοινωνία αυτή και το αμάλγαμα των δύο ερμηνειών πηγάζει και η συντριπτική πλειοψηφία του αστείρευτου, αν και όχι πάντα επιτυχημένου και ενίοτε κουραστικού χιούμορ της ταινίας, που της δίνει και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της.

Το δεύτερο ουσιώδες στοιχείο είναι η καταιγιστική δράση, η οποία κυριολεκτικά δε σταματά ποτέ. Η επικοινωνία των χαρακτήρων είναι κυρίως σωματική, βίαιη και συχνά θανατηφόρα, όποια και αν είναι η συσχέτισή τους. Σε αυτό το κομμάτι υπήρχαν όντως τεράστιες προσδοκίες καθώς το cast περιλαμβάνει μερικά από τα πιο δυνατά ονόματα του action cinema αυτή τη στιγμή, όπως τον Andrew Koji (Bullet Train, Warrior) και, κυρίως, τον μετρ του είδους Yayan Ruhian (Raid, Star Wars: The Force Awakens, John Wick: Parabellum) aka τον άνθρωπο που κάθε σύγχρονο action movie πρέπει να έχει στο cast του μπας και αναβαθμιστεί.  Και πράγματι, από θέμα martial art ξύλου, πιστολιδιού και μαχαιρωμάτος, δηλαδή το DNA της ταινίας, υπήρχε αφθονία.

Το τρίτο ουσιαστικό κομμάτι της ταινίας ήταν η απόπειρα ευθυγράμμισής της με μια πιο επίκαιρη ματιά στο τι σημαίνει action movie τον 21ο αιώνα. Έχουμε διανύσει πια (πάρα) πολύ  δρόμο από την εποχή του ultra macho 80s action hero, με τα one-liners και το αφύσικα φουσκωμένο physique που άφηνε απρόσβλητο τον εσωτερικό τους κόσμο. Απέχουμε και από την περίοδο των 90s, του chaos cinema και των αδυσώπητων εκρήξεων. Λίγο η πιο προσιτή εικόνα των superheros, που κυριάρχησαν στον 10s κινηματογράφο αλλά και η επανάδυση του είδους μέσα από τα μάτια διαφορετικών κουλτουρών, κυρίως της νοτιοανατολικής Ασίας, έχουν προικίσει το action cinema με μια πληθώρα εργαλείων που το βοηθούν να επαναπροσδιορίσει καλύτερα τον εαυτό του. Το Boy Kills World φαίνεται να στέκεται κάπου στη μέση αυτών των παραδόσεων, αλληθωρίζοντας στην προσπάθειά του να κοιτάξει και τις δύο. Ο Moritz Mohr είναι αλήθεια ότι προσεγγίζει περισσότερο τη δεύτερη, με μια πιο ανθρώπινη, ακόμα και ευάλωτη απεικόνισή του κεντρικού χαρακτήρα, ο οποίος παρ ΄όλη τη βία και τον θάνατο που σκορπίζει, παραμένει καθηλωμένος σε μια παιδική κατάσταση, μην μπορώντας ούτε να ξεπεράσει τα δικά του τραύματα ούτε να διαχειριστεί τις συνθήκες που αντιμετωπίζει.

Δυστυχώς όμως...

Δυστυχώς όμως, πέρα από την άφθονη στυλιζαρισμένη βία, το Boy Kills World δεν καταφέρνει να πιάσει το επίπεδο των αναφορών και την εμπνεύσεων του. Μπορεί πίσω από τη βία να κρύβονται σπέρματα κριτικής σε μια κοινωνία εθισμένη στη βία και το θέαμά της, αλλά και για τον ρόλο των ΜΜΕ σε αυτή την έξαρση της βίας στην καθημερινότητά μας, με έναν έντονο αυτοσαρκαστικό τόνο, όμως τόσο ο Mohr όσο και οι σεναριογράφοι της ταινίας Tyler Burton Smith και Arend Remmers αποτυχγάχνουν πλήρως στο να μας κάνει να αισθανθούμε κάτι, ακόμα και με τις ανατροπές που οριακά εκβιάζουν στο σενάριο. Επιπρόσθετα, η αδιάλλειπτη παρουσία και σχολιασμός των πάντων από τον Benjamin θυσιάζει στον βωμό του meta-σχολιασμού και της στείρας ειρωνείας οποιαδήποτε προσπάθεια να δείξουν οι δημιουργοί εμπιστοσύνη στο κοινό τους, αφού ουσιαστικά τους ταίζουν, μαζί με την ταινία, και την ανάλυσή της. Καμία συμμετοχή ή συναίσθημα του θεατή δε χρειάζεται, ρίχνοντας την ταινία έτσι στο επίπεδο των πραγμάτων που κοροϊδεύει.

Ταυτόχρονα με αυτά, αξίζει να αναφερθεί πως, σε πολλά σημεία, ο Mohr δεν μπορεί να διαχειριστεί ούτε τον ρυθμό της ταινίας, μπουκώνοντας με βία τεράστια και τμήματά της, αλλά ούτε και το στυλιζάρισμά και τη φωτογράφισή της. Τα τρεμάμενα καρέ, οι συχνές και ακατανότητες αλλαγές μεταξύ slow-motion και επιτάχυνσης της χορογραφίας, αλλά και, η οριακή ψηφιοποίηση των μηχανικών κινήσεων, σε μια στείρα απόπειρα να ενταχθούν και τα video games στην «κριτική» της βίας στη συλλογιστική της ταινίας, τελικά όχι απλά κουράζουν αλλά και καταφέρνουν να απομακρύνουν την ταινία από τον πυρήνα της ύπαρξής της. Όπως πολύ ειρωνικά σχολιάζει και ο (κατά τα άλλα απόλυτα αξιοπρεπής) Brett Gelman (Stranger Things, Fleabag) η ταινία δε μας επιτρέπει καν να «Feel a fucking feeling».

Επιλογικά, δυστυχώς το Boy Kills World μπορεί να φαίνεται μία γευστική action packed ταινία, βγαίνοντας όμως από την αίθουσα (ή πιο ρεαλιστικά στην εποχή μας, πατώντας το Χ στο pc) δεν αφήνει πίσω της τίποτα παρά μια ζαλάδα πασπαλισμένη με μερικά έξυπνα αστεία. Και είναι πολύ κρίμα αυτό.

TAGGED:ActionAndrew KojiBill SkarsgårdBoy Kills WorldBrett GelmanMoritz MohrYayan Ruhian
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόNίκος Γιακουμέλος
Γεννήθηκε με μεγάλη επιτυχία αλλά μετά άρχισε καπου να δυσκολεύει το πράγμα. Σπούδασε Επικοινωνία και μετά αποφάσισε πως δεν του αρέσει να επικοινωνεί. Όνειρο του να μετακομίσει στην Σαχάρα όπου θα έχει ησυχία, αλλά μέχρι να το καταφέρει δουλεύει κωπηλάτης.
Προηγούμενο άρθρο Πάμε θάλασσα; – Τα 10 πιο καλοκαιρινά anime για βουτιές στην οθόνη
Επόμενο άρθρο H σαύρα αντεπιτίθεται – Οι 10 καλύτερες ταινίες Godzilla
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
15 Μαΐου 2025
Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
14 Μαΐου 2025
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
14 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

CinemaOscars 2025

Nosferatu – Παρακμιακός ερωτισμός και η αμηχανία του δημιουργού

Λεωνίδας Βέργος
Λεωνίδας Βέργος
27 Φεβρουαρίου 2025
Σειρές

Warrior – To kung fu αντεπιτίθεται στις οθόνες μας

Νικόλαος Καφαράκης
Νικόλαος Καφαράκης
15 Δεκεμβρίου 2020
Cinema

It – To πνεύμα του King σε νέα έκδοση

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
4 Μαρτίου 2018
ExclusiveVideos

Fast & Furious – 5 μουρλές σκηνές δράσης (vid)

admin
admin
22 Νοεμβρίου 2023
Cinema

It 2 – O Pennywise τρέχει μόνος του, αλλά έρχεται δεύτερος

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
10 Σεπτεμβρίου 2019
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?