Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Προσφυγική Νίκαια –  Ένα εικονογραφημένο χρονικό της προσφυγιάς
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Game of Thrones: The Dragon and the Wolf- Το τέλος που δεν έλυσε τίποτα
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Exclusive > Αφιερώματα > Game of Thrones > Game of Thrones: The Dragon and the Wolf- Το τέλος που δεν έλυσε τίποτα
Game of ThronesΑφιερώματαΣειρές

Game of Thrones: The Dragon and the Wolf- Το τέλος που δεν έλυσε τίποτα

Nίκος Γιακουμέλος
Από Nίκος Γιακουμέλος
Δημοσιεύτηκε 29 Αυγούστου 2017
Τελευταία Ενημέρωση 17 Οκτωβρίου 2021
6 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Το φινάλε του Game of Thrones μας φέρνει αντιμέτωπους με δύο θέματα: το πρώτο να βρούμε τρόπους να αντέξουμε μέχρι τα τέλη του 2018 που, όπως όλα δείχνουν , θα δούμε το τέλος της επικής σειράς και δεύτερον να συνειδητοποιήσουμε πως το επεισόδιο ουσιαστικά συνέχισε αλλά δεν ολοκλήρωσε την τάση του πρώτου, του Dragonstone, για το στήσιμο των πιονιών στην σκακιέρα, χωρίς ωστόσο να προχωρούν ουσιαστικά.

Χάνοντας την λεπτότητα του και έχοντας κανει ένα μπάχαλο χρόνο και χώρο στο Westeros, το The Dragon and the Wolf αποτελεί ουσιαστικά μια συρραφή σκηνών που ενώ καταφέρνουν και χτίζουν ένταση, μονάχα 2 από αυτές τελικά αποδίδουν τα αναμενόμενα. Όλες οι άλλες προσπαθούν αλλά αντί να κορυφώνουν τελικά ξεφουσκώνουν, μην καταφέρνοντας να κάνουν ένα (καλό, μη παρεξηγηθώ) επεισόδιο να πάε παραπέρα, και να συνεχίσει την ένταση και τον ενθουσιασμό του Death is The Enemy.

Aνοίγοντας σε έναν πολιορκημένο Kings Landing  από έναν στρατό που διέσχισε μια ολόκληρη χώρα χωρίς προμήθειες (οι Άσπιλοι εκτός από όρχεις φαίνεται δεν έχουν και στομάχι), το επεισόδιο μας μεταφέρει στο θρυλικό Dragonpit (όσοι ξέρουν τον Χορό των Δράκων αναρίγησαν στην θύμηση των τραγικών συμβάντων που το κατέστρεψαν) για την πολυαναμενόμενη συνάντηση όλων των βασικών πρωταγωνιστών. Εκεί η δεινότητα και η μοχθηρία της Cersei αναμετράται με την ευθύτητα και την τιμιότητα του στρατοπέδου της Daenerys, με ξεκάθαρο νικητή την πρώτη.  Σε καμία περίπτωση η μητέρα των δράκων δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την μητέρα των τεράτων, ούτε καν η Emilia Clarke να σταθεί δίπλα στην Lena Headey  η οποία αναδεικνύεται για άλλη μια φορά (ίσως την πιο κρίσιμη) ως το  ερμηνευτικό magnum opus του 7ου κύκλου, μετά τον παροπλισμό του Tyrion. H πιο αληθινή Lannister παίζει μέχρι τέλους το παιχνίδι των θρόνων , αποφασισμένη να τα παίξει όλα για όλα, ακόμα και στο πρόσωπο της απόλυτης καταστροφής, προτιμόντας, πολύ λογικά και ανθρώπινα, να αντιμετωπίσει έναν εχθρό προσωπικό και όχι έναν αφηρημένο εφιάλτη, ακόμα και αν αυτός την κοιτάει στα μάτια. Προτιμά να αντιμετωπίσει, πολύ μυωπικά αλλά ανθρώπινα, μια γυναίκα που είναι το πολικό της αντίθετο παρά τον ίδιο τον θάνατο. Με εξαιρετική μαεστρία και δύναμη, η Headey αποδεικνύεται η απόλυτη κυρίαρχος.

Το πέρα των γεγονότων στην πρωτεύουσα μας φέρνει (μαγικά;) στο Dragonstone και από εκεί σε ένα καράβι για τον Βορρά, ο οποίος κλείνει και αυτός τις εκρεμμότητες τους, ερωτικές και μη, με ανατρεπτικά τις υποθέσεις του. Ο Aidan Gillen (The Wire, Batman, Peaky Blinders), ο μεγάλος Μικροδάχτυλος, ο υπεύθυνος για το 89% των δολοπλοκιών της σειράς, δεν είναι πια μαζί μας. Με ένα κάπως άδοξο, αλλά ταιριαστό για τον χαρακτήρα του τέλος, ένας ακόμα σπουδαίος ηθοποιός έφυγε από την σκηνή του Westeros. 

Η σκηνή του θανάτου του, εντελώς επίπεδη και πεζή, δεν είχε σχέση με την θεατρικότητα του ίδιου, ενώ ακόμα και εδώ, η Sophie Turner, δεν κατάφερε να επιδείξει κάτι πέρα από το πόσο καλά γράφει στην κάμερα, ενώ ακόμα και η Masie Williams δεν κατάφερε να συνεχίσει την πολύ καλή δουλειά που έκανε στο προηγούμενο επεισόδιο. Επιπλέον, όλοι μας αναρωτιόμαστε για ποιον ακριβώς λόγο συνεχίζουν 7 βασίλεια και ανέχονται τον Βran του Isaac Hempstead Wright, που παίζει να έχει καταφέρει να εκνευρίσει μέχρι και τους κατοίκους των Stormlands οι οποίοι δεν έχουν εμφανιστεί καν στην σειρά. Το απλανές βλέμμα του και η ασυνέχεια των δυνάμεων του, μαζί με την ακατανότητη απόφαση να τις χρησιμοποιεί όποτε κρίνει πως χρειάζεται (σχεδόν ποτέ).

Σκηνοθετικά, για το τέλος επιλέχθηκε ο Jeremy Podeswa,  ο οποίος, αφού είχε ξεπλύνει την ντροπή του Unbow Unbent Unbroken με το Dragonstone, μας έδωσε δύο σκηνές όπου κατάφεραν και ξεχώρισαν μέσα σε ένα γενικά μικρό πλαίσιο. Η πρώτη δεν είναι άλλη από τον ερχομό του χειμώνα στον Νότο, μια σειρά από μεγάλα, απλανή γκρο που έδειχναν την επιβλητική πόλη του Kings Landing να ντύνεται σταδιακά στα λευκά και έναν ταπεινωμένο άρχοντα να φεύγει για τον πόλεμο…

Η άλλη ήταν μια από τις πιο επικές σκηνές ολόκληρης της σειράς και είχε, χωρίς εκπληξεις, πρωταγωνιστή τον Βασιλιά της Νύχτας καβάλα στο καινούργιο του κατοικίδιο. Και παρά τα σεναριακά προβλήματα που μπορεί να δημιούργησε, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως ήταν βγαλμένη από τα πιο μεγαλεπόβολα όνειρα των fans όχι μόνο της σειράς, αλλά και της επικής φαντασίας. Τεράστια σε όλα της, ανοίγει μια πόρτα σε έναν κόσμο ατέλειωτου πολέμου.

Ίσως αυτό είναι και το μεγαλύτερο παράπονο από αυτή την σεζόν τελικά. Ενώ ήταν μόλις 7 επεισόδια, δεν κατάφερε να κρατήσει τον ρυθμό της σταθερό και από την προσεχτικό και αργό χτίσιμο έντασης των προηγούμενων κύκλων προχωρήσαμε άτσαλο σε ένα ξεκαθάρισμα που τελικά απλά έφερε ελάχιστα πιο κοντά το τέλος. Χάνοντας πλήρως την gritty αισθητική των βιβλίων, χωρίς όμως να την αντικαθιστά με μια δική της , όπως έκανε στην εξαιρετική 6η σεζόν, το καθαρά τηλεοπτικό πλέον Game of Τhrones φαίνεται πως δεν μπορεί να συγκρατήσει όλον αυτόν τον κόσμο που έχει πλεόν δημιουργήσει και πλεόν τρέχει να προλάβει τις εξελίξεις. Ευχόμαστε μόνο το τέλος να είναι άξιο της ιστορίας που έχει εθίσει τόσα εκατομμύρια θεατές

 

TAGGED:Aidan GillenEmilia ClarkeIsaac Hempstead WrightJeremy PodeswaKings LandingMasie Williams
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόNίκος Γιακουμέλος
Γεννήθηκε με μεγάλη επιτυχία αλλά μετά άρχισε καπου να δυσκολεύει το πράγμα. Σπούδασε Επικοινωνία και μετά αποφάσισε πως δεν του αρέσει να επικοινωνεί. Όνειρο του να μετακομίσει στην Σαχάρα όπου θα έχει ησυχία, αλλά μέχρι να το καταφέρει δουλεύει κωπηλάτης.
Προηγούμενο άρθρο 5+1 λόγοι που το Mist ήταν αποτυχία
Επόμενο άρθρο Τελικά, μήπως το Game of Thrones έχασε το δρόμο του στην 7η σεζόν;
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
14 Μαΐου 2025
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
14 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025
Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
11 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

Game of ThronesΑφιερώματαΣειρές

Game of Thrones : The Last of the Starks – CGI και συναίσθημα αντί σεναρίου

Xρήστος Δικτόπουλος
Xρήστος Δικτόπουλος
17 Οκτωβρίου 2021
Σειρές

Mad queen με έκανε η πατριαρχία

admin
admin
19 Μαΐου 2019
Game of ThronesΑφιερώματαΣειρές

Αποχαιρετώντας το Game of Thrones

admin
admin
17 Οκτωβρίου 2021
Game of ThronesΑφιερώματαΣειρές

Game of Thrones: A Κnight of the Seven Kingdoms – Η νύχτα πριν την τελευταία μέρα

Xρήστος Δικτόπουλος
Xρήστος Δικτόπουλος
17 Οκτωβρίου 2021
Cinema

Solo: Α Star Wars Story- Mόλις και μετά βίας πάνω από τη βάση

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
24 Μαΐου 2018
Game of ThronesΑφιερώματαΣειρές

Game of Thrones- The Queen’s Justice- O ρυθμός του (φθηνού) εντυπωσιασμού

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
17 Οκτωβρίου 2021
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?