Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Προσφυγική Νίκαια –  Ένα εικονογραφημένο χρονικό της προσφυγιάς
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: WoW – Τι μας έμαθε για την αντιμετώπιση πανδημίων
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Games > Videogames > WoW – Τι μας έμαθε για την αντιμετώπιση πανδημίων
GamesVideogames

WoW – Τι μας έμαθε για την αντιμετώπιση πανδημίων

Ηρώ Παπασπύρου
Από Ηρώ Παπασπύρου
Δημοσιεύτηκε 19 Μαρτίου 2020
Τελευταία Ενημέρωση 1 Απριλίου 2020
6 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Βρισκόμαστε εν μέσω μιας πανδημίας, χωρίς να βλέπουμε ακόμα τέλος μπροστά μας. Για πολλά από εμάς, σε δύσκολες στιγμές όπως αυτή, τα video games αποτελούν διαφυγή. Όμως παιχνίδια όπως το WoW (World of Warcraft) μπορούν να μας μάθουν πολλά για καταστάσεις όπως η σημερινή.

Τι σχέση έχει, θα αναρωτιέστε, ένα παιχνίδι όπως το WoW με μία πανδημία? Περισσότερη από ότι μπορείτε να φανταστείτε. Ας μη ξεχνάμε ότι το WoW είναι ένα παιχνίδι που παίζεται online, με πολλά άτομα ταυτόχρονα να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

Let me paint you a picture. Το έτος είναι 2005 και η Blizzard ανακοινώνει ένα καινούργιο raid, στα πλαίσια ενός update. Στο τέλος του θα ερχόσουν αντιμέτωπος, εσύ και οι υπόλοποι παίχτες που συμμετείχαν στο raid, με τον τελικό εχθρό. Ο Hakkar the Soulflayer, όπως λεγόταν, ήταν ένας δράκος με κάποια πολύ ενδιαφέροντα spells, προκειμένου να δυσκολέψει ιδιαίτερα τους παίχτες. Ένα από αυτά ονομαζόταν Corrupted Bloοd.

Hakkar the Soulflayer

Όταν ο Hakkar έκανε το spell αυτό σε έναν παίχτη εκείνος θα αρρώσταινε, με αποτέλεσμα να χάνει σιγά σιγά health, μέχρι που θα πέθαινε. Μόνο παίχτες υψηλού level μπορούσαν να επιβιώσουν αυτό το spell για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Οι παίχτες χαμηλού level πέθαιναν σχεδόν αμέσως. Το ενδιαφέρον όμως που είχε το συγκεκριμένο spell ήταν ότι μπορούσε να μεταδωθεί από ένα παίχτη σε ένα άλλο, όταν βρίσκονταν κοντά. Δεδομένου ότι στο συγκεκριμένο dungeon μπορούσαν να μπουν μέχρι 20 παίχτες τη φορά, με το που κόλλαγε κάποιο θα μεταδιδόταν ξανά και ξανά μέχρι να πεθάνουν όλοι οι παίχτες – ή να σκοτώσουν τον Hakkar.

Οι δημιουργοί θέλαν απλά να δυσκολέψουν τους παίχτες με το spell αυτό. Θεώρησαν ότι αφού το spell εξαφανιζόταν όταν πεθαίναν όλοι ή νικούσαν, θα έμενε περιορισμένο στο συγκεκριμένο dungeon. Όμως μπορούμε να φανταστούμε τι έγινε. Το effect του spell ξέφυγε από το dungeon. Βλέπετε οι δημιουργοί δεν είχαν λάβει υπόψιν τη δυνατότητα που έχουν οι παίχτες στο WoW να τηλεμεταφέρονται από περιοχή σε περιοχή. Έτσι παίχτες, που είχαν κολλήσει το Corrupted Blood και τηλεμεταφέρθηκαν εκτός του dungeon μετάφεραν την αρρώστια αυτή και στον υπόλοιπο κόσμο του WoW.

Ξαφνικά λοιπόν, σε όλες τις μεγάλες πόλεις του WoW μολυσμένοι παίχτες άρχισαν να κολλάνε τους υπόλοιπους. Σε λίγες ώρες είχε επέλθει η καταστροφή. Χιλιάδες παίχτες πεθάναν, μόνο και μόνο για να αναγεννηθούν, να ξανακολλήσουν την ασθένεια και να ξαναπεθάνουν. Και εδώ είναι ενδιαφέρον να δούμε πως αντιδράσαν οι παίχτες.

Οι σκελετοί των νεκρών παιχτών

Στην αρχή η Blizzard προσπάθησε να συγκεντρώσει όσους παίχτες είχαν αρρωστήσει σε συγκεκριμένα μέρη, ώστε να περιορίσει τη διασπορά της ασθένειας. Αρκετοί όμως αρνήθηκαν να συμμετέχουν στην καραντίνα, επιλέγοντας να συνεχίσουν να κολλάνε άλλους παίχτες. Παίχτες που δεν είχαν κολλήσει ακόμα επέλεξαν να πάνε σε απομακρυσμένα μέρη του χάρτη, προκειμένου να μην έρθουν σε επαφή με την ασθένεια. Άλλοι προσπαθούσαν να απομακρύνουν παίχτες από μολυσμένες περιοχές, ή βοηθούσαν τους υπόλοιπους χρησιμοποιώντας healing spells.

Μια εκτίμηση λέει ότι περίπου 4 εκατομμύρια παίχτες επηρεάστηκαν, μέχρι η Blizzard να κάνει ένα hard reset στους servers της, σχεδόν ένα μήνα μετά. Πολλοί παίχτες αντέδρασαν στην ασθένεια σαν να βρισκόντουσαν οι ίδιοι σε κίνδυνο. Και είναι ενδιαφέρον να δούμε τι ρόλο έπαιξε αυτό. Γιατί η ανθρώπινη συμπεριφορά έχει πολύ σημασία στο πόσο θα επεκταθεί μια ασθένεια και πόσους θα μολύνει.

Και αν το σκεφτεί κανείς, η εξέλιξη της ασθένειας μοιάζει πολύ με την εξέλιξη ιών όπως ο CoVid-19. Ξεκινάει σε κάποιο μέρος του κόσμου που μπορεί να μας φαίνεται πολύ μακριά. Μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο, όταν βρίσκονται σε κοντινή απόσταση. Οι αστικές περιοχές πλήττονται πιο έντονα. Κάποιοι την περνάνε ασυμπτωτικά, ενώ κάποιοι με αρκετά λεφτά και αντικείμενα μπορεί να μην επηρεαστούν σχεδόν καθόλου.

Είναι λάθος να πούμε ότι η αντίδραση των παιχτών στο παιχνίδι θα είναι η ίδια με την πραγματικότητα. Ο θάνατος, άλλωστε, στο WoW δεν είναι μία μόνιμη κατάσταση. Παρόλα αυτά, μας προσφέρει ένα τρόπο να μελετήσουμε τον ανθρώπινο παράγοντα στην κατάσταση μιας πανδημίας. Γιατί κάποιοι παίχτες θέλουν να μολύνον όσο το δυνατόν περισσότερους? Γιατί κάποιοι αγνοούν τις οδηγίες για καραντίνα? Και γιατί κάποιοι έτρεξαν να βοηθήσουν όσο περισσότερους μπορούσαν? Καταστάσεις όπως αυτές μας δίνουν ακριβώς αυτή τη δυνατότητα, της μελέτης του ανθρώπινου παράγοντα χωρίς τις δραματικές επιπτώσεις που έχει μια πανδημία.

Σε αντίθεση όμως με το WoW, η πραγματική ζωή δεν έχει hard reset. Για αυτό λοιπόν μένουμε σπίτι, βοηθάμε τα άτομα που έχουν ανάγκη, δείχνουμε αλληλεγγύη στα άτομα που εργάζονται (super market, delivery, φαρμακεία) και φυσικά σε γιατρούς και νοσηλευτές/ριες.

Γιατί να βγεις έξω άλλωστε όταν υπάρχει το free demo του FINAL FANTASY VII REMAKE?

TAGGED:CoVid-19MMORPGWorld of WarcraftWoW
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόΗρώ Παπασπύρου
Follow:
Η σχέση της Ηρώς με το φανταστικό ξεκίνησε όταν στα πέντε της ανακοίνωσε ότι είναι ερωτευμένη με τον Aslan. Περιέργως μεγαλώνοντας δεν έγινε furry. Αφιέρωσε την εφηβεία της στο τρίπτυχο μέταλ, video games και high fantasy, μέχρι που στα 22 της ανακάλυψε ότι της αρέσει unironically η Taylor Swift. Από τότε προσπαθεί να ζήσει με το βάρος αυτό. Δε νιώθει άνετα με τον όρο social justice warrior, προσδιορίζεται ως social justice druid.
Προηγούμενο άρθρο Βραβεία Ίρις – Αυτές είναι οι τελικές υποψηφιότητες
Επόμενο άρθρο Comic Cultura #07 – Δωρεάν και online σε καιρό κρίσης…
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
14 Μαΐου 2025
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
14 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025
Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
11 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

Videogames

Η Εξέλιξη του Ψηφιακού Παιχνιδιού

admin
admin
19 Δεκεμβρίου 2018
Female Armor SucksGamesVideogames

MMORPGs: On the Internet, nobody knows you are a dog

Ηρώ Παπασπύρου
Ηρώ Παπασπύρου
11 Νοεμβρίου 2019
Videogames

Fortnite – Μια απομίμηση του PUBG ή ένα κεφάλαιο μόνο του;

Καζανάς Kώστας
Καζανάς Kώστας
10 Μαρτίου 2018
ExclusiveSmassPodcasts

Τα top 6 επεισόδια της 1ης σεζόν των SmassPodcasts

admin
admin
6 Οκτωβρίου 2020
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?