Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Asadora! –  Η πιλότος, το kaiju και η μεταπολεμική Ιαπωνία του Naoki Urasawa
    33 Λεπτά Ανάγνωσης
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Dark Tourism -Ένας οδηγός σκοτεινών προορισμών μέσα από τις σελίδες αγαπημένων comics και βιβλίων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    «Στα κόμικς μου θέτω ερωτήματα, δεν δίνω απαντήσεις» – Μία συζήτηση με τον Soloup και την Ευαγγελία Μουλά
    25 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ο Θησαυρός της Λαβυρίνθου – Η περιπέτεια που έγινε συλλογικός αγώνας
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ultimate Invasion – Ένας Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος χωρίς… υπερήρωες
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Προφητεία του Αρμαντίλλο – Γνωριμία με το κομιξικό σύμπαν του Zerocalcare
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Dark Tourism -Ένας οδηγός σκοτεινών προορισμών μέσα από τις σελίδες αγαπημένων comics και βιβλίων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μανιτουάνα -Οι Χίλιες Νήσοι των Μοχώκ και η γέννηση του αμερικάνικου έθνους
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ο Δρόμος προς την Αποβάθρα Γουίγκαν – Η οργουελική συμμετοχική παρατήρηση της εργατικής τάξης
    3 Λεπτά Ανάγνωσης
    Tελευταίος Μονόκερως – Ένα παραμύθι για μεγάλα παιδιά
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
    Yellowface – Πώς κατασκευάζεται ένα best seller;
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Sinners – Βρικόλακες, blues και κοινοτικό τραύμα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ο Superman ξαναέδωσε ελπίδα στον υπερηρωικό κινηματογράφο 
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Stay Wicked γιατί στο Οζ τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    Havoc- Αιματοβαμμένη καγκουριά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Dark Tourism -Ένας οδηγός σκοτεινών προορισμών μέσα από τις σελίδες αγαπημένων comics και βιβλίων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    «Στα κόμικς μου θέτω ερωτήματα, δεν δίνω απαντήσεις» – Μία συζήτηση με τον Soloup και την Ευαγγελία Μουλά
    25 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ο Superman ξαναέδωσε ελπίδα στον υπερηρωικό κινηματογράφο 
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    SmassFest 2025 – The 10th year anniversary
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Γιατί οι R-rated ταινίες με υπερήρωες είναι εκ φύσεως ρεβιζιονιστικές
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Cinema > Γιατί οι R-rated ταινίες με υπερήρωες είναι εκ φύσεως ρεβιζιονιστικές
Cinema

Γιατί οι R-rated ταινίες με υπερήρωες είναι εκ φύσεως ρεβιζιονιστικές

admin
Από admin
Δημοσιεύτηκε 5 Μαρτίου 2016
Τελευταία Ενημέρωση 21 Μαρτίου 2017
4 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Αφού το Deadpool απέφερε και συνεχίζει να αποφέρει πολλά χρήματα, ο κόσμος άρχισε να αναρωτιέται τι σημαίνει αυτό για τα υπόλοιπα κόμικς. Αν μια R-rated ταινία,  με υπερβολικά βίαιες σκηνές και με βρισιές μπορεί να τα πάει τόσο καλά, τότε και άλλες ταινίες όπου πρωταγωνιστούν σταυροφόροι με κάπες θα είχαν εξίσου μεγάλη εισπρακτική επιτυχία. Ο σεναριογράφος/σκηνοθέτης του Guardians Of The Galaxy, James Gunn φοβάται ότι ο κόσμος θα παρερμηνεύσει την επιτυχία του Deadpool πιστεύοντας πως η επιτυχία του έγκειται στον χαρακτηρισμό της ως R-rated και όχι στην πρωτότυπη προσέγγιση του υπερήρωα. Σύντομα ανακοινώθηκε ότι θα κυκλοφορήσει ένα R-rated “Director’s Cut” της ταινίας Batman V Superman: Dawn Of Justice, γεγονός που υποδηλώνει ότι υπήρχε περισσότερη μαυρίλα και βία (και πιθανώς περισσότερες βρισιές) στην ιστορία δύο χαρακτήρων που φαινομενικά απευθυνόταν σε παιδιά.article_post_width_Deadpool

Απευθύνονται όντως σε παιδιά; Στο Birth.Movies.Death, ο Devin Faraci έγγραψε ένα εξαιρετικό άρθρο που καλύπτει την ιστορία των κόμικς με υπερήρωες και  πώς έχει αντιμετωπιστεί από το ενήλικο κοινό  στο παρελθόν. Καταγράφοντας την προέλευση των χαρακτήρων στα funnybooks για παιδιά, αλλά και για μεγαλύτερους που τα διάβαζαν, ο   Faraci εξετάζει τι σημαίνει όταν αυτά τα είδωλα της παιδικής ηλικίας που συμβολίζουν την ευπρέπεια και τη δύναμη χρησιμοποιούνται σε ώριμα πλαίσια.  Η απάντηση: όταν γίνεται με ωραίο και σωστό τρόπο, είναι υψηλόφρονες άνθρωποι που επανεξετάζουν με νηφαλιότητα τι είναι αυτό που αγαπούν οι άνθρωποι (πραγματικά, ενδόμυχα) σε αυτό το είδος, ενώ παράλληλα το διαστρεβλώνουν κρατώντας έναν καθρέφτη που δείχνει τα πραγματικά προβλήματα του κόσμου. Όπως λέει ο Faraci , υπάρχουν παραδείγματα για αυτή τη R-rated σειρά με  υπερήρωες, αλλά συνήθως συνοδεύεται με μια προειδοποίηση:Batman-V-Superman-Dark-Knight-Returns-Armor

Έχουν προηγηθεί πολλές ιστορίες με υπερήρωες που έχουν χαρακτηριστεί R-rated, λόγω ελλείψεως κάποιου άλλου όρου. Η Marvel είχε μια ολόκληρη σειρά, το Max, που ήταν αφοσιωμένη σ’ αυτό. Πολλές R-rated ιστορίες με υπερήρωες ήταν καλές, αλλά ελάχιστες ήταν εξαιρετικές. Όλες μοιράζονται ένα χαρακτηριστικό: την αποδόμηση.

Ο Faraci εξετάζει τα τρία μεγαλύτερα κόμικς που μεταμόρφωσαν το είδος του υπερήρωα προσεγγίζοντας μια ενήλικη μορφή: το Miracleman (επίσης γνωστό και ως Marvelman),  το Watchmen του Alan Μoore,  και το The Dark Knight Returns του Frank Miller. Εξετάζοντας ενδελεχώς τι σημαίνει το καθένα και τις εποχές στις οποίες δημιουργήθηκαν, ο Faraci αποδεικνύει ότι το καθένα δομήθηκε πάνω σε ό,τι είχε ήδη δημιουργηθεί: Τα έργα του Μoore γείωσαν τους υπερήρωες αλλά μόνο από μια σταθερή αντίληψη του τι σήμαινε για τους ανθρώπους και μια σίγουρη αγάπη  για την απλοϊκή γοητεία τους. Ο Miller επέλεξε να αντικρούσει τον Batman όπως τον υποδύθηκε ο  το  βυθίζοντας τη DC universe στη σύγχρονη Αμερική, όπου οι υπερήρωες μπορούν να γίνουν πολιτικές μαριονέτες και/ή φασιστικά σύμβολα. Όλα αναπτύχθηκαν με πολλή σκέψη και με ευλάβεια σε ό,τι είχε προηγηθεί και χρησιμοποιήθηκαν για να εξεταστεί μια πολυεπίπεδη προσέγγιση  στη νοοτροπία της κοινότητας με τις κάπες.

28310

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό ανάγνωσμα που λειτουργεί ως αλφαβητάρι στη συζήτηση για τα κόμικς που απευθύνονται σε ενήλικες υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων. Αυτός ο τυφώνας ταινιών R-rated με υπερήρωες είναι έτοιμος να γεμίσει με νέες απόπειρες επανεξέτασης των εκφράσεων από ψυχολογική σκοπιά; Ή απλώς αφαιρούν τους παιδικούς χαρακτήρες από τα παιδιά που τους εξιδανικεύουν ελπίζοντας σε μεγάλες εισπράξεις; Μόνο ο χρόνος θα δείξει.

Άρθρο:Rob Dean στο avclub

Μετάφραση για το Smassing Culture: Άννα-Μαρία Χατζηστυλιανου

TAGGED:Adam WestBatman V Superman:Devin FaraciFrank MillerGuardians Of The GalaxyJames GunnMARVELMarvelman)MiraclemanR-ratedThe Dark Knight Returns
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
Προηγούμενο άρθρο Zootopia- Μια ταινία με ζώα, πολύ πιο ανθρώπινη από άλλες…
Επόμενο άρθρο Τα anime εισβάλλουν στην Ιστορία!
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Dark Tourism -Ένας οδηγός σκοτεινών προορισμών μέσα από τις σελίδες αγαπημένων comics και βιβλίων
13 Αυγούστου 2025
Μανιτουάνα -Οι Χίλιες Νήσοι των Μοχώκ και η γέννηση του αμερικάνικου έθνους
13 Αυγούστου 2025
Asadora! –  Η πιλότος, το kaiju και η μεταπολεμική Ιαπωνία του Naoki Urasawa
11 Αυγούστου 2025
Ο Δρόμος προς την Αποβάθρα Γουίγκαν – Η οργουελική συμμετοχική παρατήρηση της εργατικής τάξης
11 Αυγούστου 2025
Sinners – Βρικόλακες, blues και κοινοτικό τραύμα
10 Αυγούστου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

CinemaSuperman

Ο Superman ξαναέδωσε ελπίδα στον υπερηρωικό κινηματογράφο 

Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
22 Ιουλίου 2025
Cinema

Doctor Strange in the Multiverse of Madness – Η τρέλα δεν πάει στα βουνά, αλλά στα σύμπαντα

Άλκης Καζαμίας
Άλκης Καζαμίας
10 Μαΐου 2022
ComicMarvel

Έφτασε το Spider-Verse στο τέλος του;

Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
5 Δεκεμβρίου 2023
ComicMarvel

Το reboot της Marvel είναι εδώ και τα αλλάζει όλα! Αυτό είναι το “all new all different” σύμπαν!

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
21 Αυγούστου 2017
ComicMarvel

All New- All Different Marvel universe (part 3)-Tι γίνεται με τις αγαπημένες μας υπερομάδες;

Αλέξανδρος Μινωτάκης
Αλέξανδρος Μινωτάκης
28 Μαΐου 2017
ComicMarvel

Black Widow: Μια Μικρή Αράχνη – Μια άνιση (επανα)γνωριμία

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
26 Ιουνίου 2020
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?