Ο Σκλάβος, βιβλίο 1: στα άδυτα της Μητρόπολης του Χρυσού

Έφη Kαραχάλιου Από Έφη Kαραχάλιου 3 Λεπτά Ανάγνωσης

Η Αγγελική Σαλαμαλίκη σε σερί καλών εκδόσεων, μας συστήνει μαζί με την Jemma Press μια σειρά τευχών επικής φαντασίας μετά τον επιτυχημένο Monsieur Charlatan.


Αν ήταν μια φορά δύσκολο για μια γυναίκα να σταθεί στον χώρο των κόμικς, ίσως η προσπάθεια να εκδώσει το έργο της μέσω crowdfunding να φαντάζει απλησίαστο. Η Αγγελική Σαλαμαλίκη τα κατάφερε αμφότερα με το Monsieur Charlatan , μια noir ιστορία μυστηρίου που τοποθετείται στο Παρίσι του 1931. Εδώ ο κεντρικός ήρωας ο Isidore βρίσκεται στο ναδίρ της ζωής του και αποζητά την εκτόνωση, όπως ακριβώς και η γαλλική κοινωνία προσπαθεί να γιατρέψει τις πληγές του πολέμου και φτιάχνει music hall, στρέφεται στον σουρεαλισμό, την ξενόφερτη jazz και το swing. Αυτή η νέα φάση της ζωής του, χωρίς σύντροφο, όντας άφραγκος, βιώνοντας το κραχ στην Νέα Υόρκη το ’29 και γυρνώντας απογοητευμένος στην γενέτειρά του, δεν μπορεί παρά να του δημιουργεί αβεβαιότητα και ανασφάλεια.

Ούτε όμως ο πρωταγωνιστής αυτής της ιστορίας βρίσκεται σε καλύτερη φάση. Ας μην προτρέχουμε όμως. Τοποθετούμαστε σε ένα φανταστικό βασίλειο όπου ένας πόλεμος μαίνεται εδώ και  χρόνια, οι  Κανίβαλοι εναντίων των Αλχημιστών. Οι πρώτοι είναι βάναυσοι πολεμιστές που ληστεύουν και πλιατσικολογούν, ενώ οι Αλχημιστές είναι αυτοί που παράγουν χρυσό και είναι πιο ενσυνείδητοι . Κομβικό ρόλο στην μεταξύ τους πάλη παίζουν τα Γουίβερν, πλάσματα με υπερφυσικές δυνάμεις, που μπορούν να ελεγχθούν με το χρυσό. Ο κεντρικός ήρωας είναι ένα Γουίβερν που απελευθερώνουν οι Κανίβαλοι για να σκοτώσει τους αντιπάλους τους αλλά ξεφεύγει και γνωρίζει τον Αλχημιστή και στρατηγό Ιγκόρ. Μεταξύ τους θα δημιουργηθεί μια φιλία αλλά μένει να μάθουμε αν θα καταφέρουν πρώτα να αποκρούσουν τον επερχόμενο κίνδυνο…

Η εναλλαγή σε ένα τελείως διαφορετικό είδος φαίνεται γίνεται με τους καλύτερους όρους, με τις σχεδιαστικές γραμμές του Monsieur Charlatan να γίνονται πιο δυναμικές προκειμένου να δώσουν την απαραίτητη δράση στις ολοσέλιδες μάχες. Το γαλάζιο  δίνει μια ψυχρότητα στο περιβάλλον και δημιουργεί απόσταση ενώ το μωβ και κόκκινο χρησιμοποιείται για τον σκλάβο και τον Ιγκόρ αντίστοιχα. Γενικά η ιστορία έχει έντονα στοιχεία μυστηρίου και δράσης, οπότε έτσι δημιουργείται το απαραίτητο κλίμα σε σχέση με ένα ασπρόμαυρο σχέδιο. Ακριβώς επειδή οι περιπέτειες του Ιγκόρ και του Γουίβερν πλάσματος έχουν να γεμίσουν πολλές σελίδες με μελάνι, αναμένουμε την συνέχεια αυτής της μυστηριακής περιπέτειας!

Μοιραστείτε το Άρθρο