Καθώς παίρνει το δρόμο προς το τυπογραφείο , η Έλενα Γώγου , μέσω της καμπάνιας του indiegogo,ζητά την έμπρακτη στήριξη του project από την βάση των φαν . Στα χνάρια του Undead αλλά με περισσότερη δράση βαδίζει αυτή η ιστορία, που αποτελεί σίγουρα μια απαραίτητη προσθήκη στην συλλογή σας.
Το action vampire είδος θα έλεγε κανείς ότι είναι πια παρωχημένο. Και αυτό γιατί ο θρύλος των βαμπίρ έχει τόσο ξεχυλωθεί τα τελευταία χρόνια από την μαζική κουλτούρα, που δεν υπάρχει teenage fantasy fiction χωρίς άγγελους/δαίμονες και λυκανθρώπους/βαμπίρ. Το Bloodfest ανασύρει την καρικατούρα του χλωμού, αγέραστου, αναιμικού όντος με τις υπερφυσικές δυνάμεις και το μεταφέρει στην σύγχρονη εποχή. Δοσμένο με μια οπτική stealth περιπέτειας, ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και κάνει την διαφορά στο ελληνικό webcomic, ακριβώς και επειδή δεν γίνεται με ερασιτεχνικούς όρους.
Οι τρεις πρωταγωνιστές είναι μια ετερόκλητη παρέα, με διαφορετικές επιδιώξεις ο καθένας και πολλές φορές αντικρουόμενες λόγω ταυτότητας. Ο Nathan αν και επικίνδυνος ως ημίαιμο βαμπίρ για τον Bernard και την Dani, καταφέρνει να τους καθησυχάσει προκειμένου να βρουν και να σκοτώσουν την αρχηγό των βαμπίρ Cassandra. Η πορεία μέσα από το warehouse λημέρι των βαμπίρ παραμονεύει συνεχώς κινδύνους, καθώς φρουροί σκάνε από παντού, τόσοι όμως ώστε να επιτευχθεί η τελική αναμέτρηση που θέλει η Cassandra.
Με σχεδόν εβδομαδιαίο update από το σάιτ Tapas, πήρε περίπου δυο χρόνια για να ολοκληρωθεί το κόμικ, αλλά κατάφερε να δημιουργήσει ένα δυνατό fan base. To gay shipping για τον hunk Bernard και τον daywalker Nathan φαίνεται να κυριαρχεί, όπως και σε κάθε fan base που σέβεται τον εαυτό του. Για άλλη μια φορά, το LGBTQ στοιχείο δίνει το στίγμα του στην ιστορία. Είναι επίσης σημαντική η φιγούρα της Dani, από την άποψη ότι αποδομεί την κυρίαρχη φιγούρα της αδύνατης πρωταγωνίστριας με τα δερμάτινα, προσεγγίζοντας περισσότερο ρεαλιστικά τον χαρακτήρα.
Αυτή η ιστορία λοιπόν ζητά από την βάση, τους ίδιους τους φαν, χρηματοδότηση προκειμένου να εκδοθεί στο χαρτί. Τα τελευταία χρόνια είναι συνηθισμένες οι καμπάνιες τύπου kickstarter και indiegogo, δεδομένης και της κατάστασης του χώρου των κόμικς στην Ελλάδα. Φαίνεται να ανθεί η κατηγορία των αυτοεκδόσεων, δεδομένης της δυσπιστίας μεγάλων οίκων να επενδύσουν σε κόμικς, αντιμετωπίζοντας σε μεγάλο βαθμό ως εικονογραφημένες ιστορίες για παιδιά. Όπως και να έχει, το ζήτημα είναι να στηριχθεί η καμπάνια, μπας και πάρουμε και εμείς τυπωμένο το κόμικ: