Ο κινηματογράφος δεν είναι τίποτα άλλο από την τεχνική της οπτικοποίησης και της καταγραφής της κίνησης, η οποία πραγματώνεται με την γρήγορη προβολή μιας αλληλουχίας εικόνων, γνωστών και ως καρέ. Επομένως, συμπεραίνουμε ότι το καρέ αποτελεί κομβική έννοια στην απόδοση της εικόνας. Τοποθετώντας, λοιπόν, λήψεις από ταινίες-σταθμούς σε χρονολογική σειρά, επιχειρούμε να θυμηθούμε την όλη πορεία εξέλιξης της έβδομης τέχνης.
- La Voyage Dans La Lune (1902) – Το διαστημόπλοιο προσκρούει στην επιφάνεια της Σελήνης
- Nosferatu (1922) –Ο Κόμης-βαμπίρ Graf Orlok βγαίνει για βραδινό «κυνήγι»
- Battleship Potemkin (1925) –Το καλάθι με το μωρό πέφτει στα σκαλιά της Odessa
- Metropolis(1927) – Η Maria το ρομπότ έρχεται στην ζωή
- The Passion of Joan of Arc (1928) –Η δίκη και η εκτέλεση της of Jeanne D’Arc
- Frankenstein (1931) –Το πρώτο πλάνο που βλέπουμε το Τέρας
- King Kong (1933) –Ο King Kong πάνω στο Empire State Building
- Modern Times (1936) –Ο εργάτης (Charlie Chaplin) καταναλώνεται από την μηχανή
- Snow White and the Seven Dwarfs (1937) –Η κακιά μάγισσα με το δηλητηριασμένο μήλο
- Gone With the Wind (1939)- Η ατάκα “Frankly, my dear, I don’t give a damn”
- The Wizard of Oz (1939)- Ruby Slippers: “There’s no place like home”
- The Great Dictator (1940) – Ο χορός του σωσία του Hitler με την υδρόγειο σφαίρα
- Citizen Kane (1941)- H ενιγματική λέξη “Rosebud” στο τέλος
- Casablanca (1942)- Ο δακρύβρεχτος αποχωρισμός του Rick και της Ilsa
- A Streetcar Named Desire (1951) –Ο Stanley Kowalski φωνάζει “Stella!”
- Singin’ in the Rain (1952)- Το ομώνυμο τραγούδι “Singin’ in the Rain”
- From Here to Eternity (1953) –Το φιλί στην παραλία της Χαβάης
- Lady and the Tramp (1955) –Το φιλί με τα σπαγγέτι
- Rebel Without a Cause (1955) -James Dean:”You’re Tearing Me Apart”
- The Seven Year Itch (1955) –Το φόρεμα της Marilyn Monroe ανασηκώνεται από τον αέρα
- Some Like It Hot (1959) –Η τελική σκηνή “Well, nobody’s perfect”
- La Dolce Vita (1960)- Η Anita Ekberg στην Fontana di Trevi
- Psycho (1960) –Το μαχαίρωμα στο μπάνιο
- Breakfast at Tiffany‘s (1961)- Η πρωταγωνίστρια κοιτά τις βιτρίνες της Νέας Υόρκης
- Lawrence of Arabia (1962) –Ο Peter O’Toole ως Lawrence της Αραβίας