Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    «Αυστηρά Συσκότισις» της Κατοχής με φόντο τη Θεσσαλονίκη
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
    Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Havoc- Αιματοβαμμένη καγκουριά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    SmassFest 2025 – The 10th year anniversary
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: A Βullet With My Name- Μια ελληνική σειρά γουέστερν που έριξε… άσφαιρα
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Comic > Ελληνικά > A Βullet With My Name- Μια ελληνική σειρά γουέστερν που έριξε… άσφαιρα
ComicΕλληνικά

A Βullet With My Name- Μια ελληνική σειρά γουέστερν που έριξε… άσφαιρα

Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
Από Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
Δημοσιεύτηκε 20 Μαΐου 2018
Τελευταία Ενημέρωση 20 Μαΐου 2018
6 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε άνθηση ο χώρος των ελληνικών εκδόσεων comics. Μέσα σε αυτόν πολλοί καλλιτέχνες επιλέγουν το δύσκολο δρόμο των αυτοεκδόσεων, ο οποίος τους δίνει μεγαλύτερη ελευθερία έκφρασης, αφού δεν χρειάζεται να πείσουν κάποιον εκδοτικό οίκο για την ποιότητα του comic τους. Όμως η επιλογή της αυτοέκδοσης συνεπάγεται και μεγαλύτερες δυσκολίες σε όλη τη διαδικασία ήδη από το τύπωμα του comic μέχρι και τη διακίνησή του στην αγορά.

Παρ’ όλα τα προβλήματα όμως ο καλλιτεχνικός πήχης των ελληνικών αυτοεκδόσεων έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια με έργα που ξεχωρίζουν τόσο στα βραβεία comics, όσο και στα κατά τόπους φεστιβάλ comics, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τις τελευταίες δουλειές της Σιαδώρας Παπαθεοδώρου (Πυρ – Νυξ – Αλώπηξ, Η Δανάη στο στόμα του λύκου). Η ελληνική comic σκηνή δείχνει ότι έχει πολύ ταλέντο και γι’ αυτό έχει γίνει πλέον απαραίτητη η βόλτα απ’ τους πάγκους των αυτοεκδόσεων για τους λάτρεις των comics σε κάθε αντίστοιχο φεστιβάλ.

Όμως το γεγονός ότι οι αυτοεκδόσεις έχουν περάσει απ’ τον ερασιτεχνισμό του παρελθόντος σε ένα υψηλότερο καλλιτεχνικό επίπεδο ανεβάζει τον πήχη και για κάθε καλλιτέχνη που θα δουλέψει τη δικιά του αυτοέκδοση. Σε καμία περίπτωση βέβαια η τέχνη δεν κρίνεται ανταγωνιστικά. Κάθε καλλιτεχνικό έργο έχει τη δική του αυτοτελή αξία. Όμως όσο το κοινό συνηθίζει να βρίσκει αρκετά ποιοτικά comics στους πάγκους των αυτοεκδόσεων, με φρέσκιες ιδέες και πρωτότυπες ιστορίες, αντικειμενικά κάποια άλλα comics, λιγότερο καινοτόμα, πιο πρόχειρα, στα οποία δεν εντυπωσιάζει το καλλιτεχνικό σχέδιο, δεν μπορούν πια να αντιμετωπιστούν θετικά απ’ τους αναγνώστες τους.

Αυτή είναι και η κατάρα της προσπάθειας του Λεωνίδα Καλλιάρα στο «A Βullet With My Name». Πρόκειται για ένα κόμικ που σε μια άλλη εποχή μπορεί να έπαιρνε θετικά σχόλια ως μια πρώτη προσπάθεια του καλλιτέχνη, όμως στο πλαίσιο της άνθησης των ελληνικών αυτοεκδόσεων, τελικά μας αφήνει μια μέτρια, έως και πικρή, γεύση.

Το «A Βullet With My Name» φιλοδοξεί να γίνει μια σειρά comic τύπου γουέστερν, η ιστορία της οποίας εκτυλίσσεται στον αμερικάνικο Νότο. Πρωταγωνιστής της ιστορίας είναι ο Γκαμπριέλ, ένας καουμπόης κυνηγός επικηρυγμέων και μαγισσών. Ο Καλλιάρας, επηρεασμένος απ’ τον κλασσικό αμερικάνικο πολιτισμό, επιλέγει έναν τίτλο και μια ιστορία εμπνευσμένη απ’ τα παλιά blues και την κάντρυ μουσική, φιλοδοξώντας να δημιουργήσει μια σειρά comics με καουμπόηδες, ινδιάνους, μάγισσες και σαλούν. Ο Καλλιάρας έχοντας εκδώσει τα 2 πρώτα τεύχη της ιστορίας του τελικά δεν καταφέρνει να μας κερδίσει ως αναγνώστες για διάφορους λόγους. Ας δούμε παρακάτω το γιατί.

Συνήθως λέμε ότι η πρώτη εντύπωση μπορεί να μην είναι πάντα σωστή, αλλά σίγουρα μετράει. Και η πρώτη εντύπωση απ’ το πρώτο τεύχος του ««A Βullet With My Name»» είναι κακή. Το πιο κραυγαλέο πρόβλημα είναι ότι έχει υπερβολικά πολλά ορθογραφικά λάθη σχεδόν σε κάθε σελίδα, σε βαθμό που εκνευρίζουν τον αναγνώστη. Αυτό είναι δείγμα προχειρότητας, αφού σίγουρα με τη δεύτερη ματιά κάποιου άλλου ή και με έναν απλό έλεγχο στο word θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αυτό το πρόβλημα. Ευτυχώς στο δεύτερο τεύχος ο Καλλιάρας δείχνει ότι κατάλαβε το λάθος του και έχει πλέον πολύ λίγα σημεία με ορθογραφικά λάθη.

Αλλά και πέρα από το πρόβλημα της ορθογραφίας, η αφήγηση και οι διάλογοι είναι το πιο αδύναμο σημείο του comic. Ο Καλλιάρας προσπαθεί να ξεφύγει απ’ το μοτίβο του καουμπόη που δεν λέει κουβέντα και μιλάει μόνο με το όπλο του, όμως τελικά οι διάλογοι που επιλέγει να του δώσει είναι απλοϊκοί και δεν βοηθούν την ανάπτυξη του χαρακτήρα. Για παράδειγμα σε μια μάχη τσακώνεται ο Γκάμπριελ με έναν συμπολεμιστή του και εκτυλίσσεται ο εξής διάλογος:

« – Κερνάς μπύρα σήμερα Στο σαλούν?

– Υπάρχει περίπτωση να πεθάνουμε αντι να κάνεις καμία προσευχή σκέφτεσαι την μπύρα?

– Μπορώ να το κάνω πίνοντας μπύρα»

Και όταν τελικά κερδίζουν στη μάχη ο διάλογος συνεχίζεται κάπως έτσι:

« – Επιτέλους!! Θα πιούμε μπύρα!! ΜΠΥΡΑΑ!!

– Πφφφ Δεν με σκοτώνατε καλύτερα?»

Τέλος στο κομμάτι των διαλόγων υπάρχει πρόβλημα με την τοποθέτηση των «σύννεφων του διαλόγου», οι οποίοι σε αρκετές σελίδες είναι πρόχειρα τοποθετημένοι για να μην καλύψουν το σχέδιο, δυσκολεύοντας τον αναγνώστη να παρακολουθήσει τη ροή της αφήγησης.

Όμως επειδή δεν είναι όλα μαύρο – άσπρο, ένα θετικό στοιχείο του comic είναι το σχέδιό του. Ο Καλλιάρας έχει ασχοληθεί από μικρός με την αγιογραφία και ως εκ τούτου τα πορτραίτα των ηρώων του είναι οι πιο καλές στιγμές του comic. Το σχέδιό του είναι στο χέρι και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αρκετά ζωγραφικό. H δισέλιδη σκηνή του Γκάμπριελ στον βυθό του ποταμού και η μάχη του με τη μάγισσα είναι η καλύτερη στιγμή εικαστικά του δημιουργού, που δείχνει ότι έχει τις δυνατότητες να εξελίξει το σχέδιό του στο μέλλον.

Σε κάθε περίπτωση μπορεί το ««A Βullet With My Name»» να μην είναι μια επιτυχημένη προσπάθεια, αλλά δεν πρέπει να κρίνεται αυστηρά ο ίδιος ο καλλιτέχνης, ο οποίος μπορεί να προσπαθήσει ξανά και να δημιουργήσει ένα καλύτερο αποτέλεσμα σε ένα επόμενο έργο του. Έτσι κι αλλιώς ήδη το δεύτερο τεύχος της σειράς εμφανίζεται εμφανώς βελτιωμένο. Ελπίζουμε λοιπόν να ξαναμιλήσουμε σε άλλο πλαίσιο για τον Λεωνίδα Καλλιάρα στο μέλλον.

TAGGED:A bullet with my namewesternΛεωνίδας Καλλιάρας
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόΜάνος Βασιλείου - Αρώνης
Γεννήθηκε το 1993, δηλαδή ήταν 6 χρονών όταν είδε πρώτη φορά το Star Wars. Κάπου στο Λύκειο κατέληξε ότι η αλήθεια βρίσκεται στον Sheldon και από τότε προσπαθεί να ανακαλύψει τον κόσμο των nerds και των superheroes, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Αγαπημένο του χρώμα το κόκκινο: στις σημαίες, στον Flash, στον Deadpool, ενώ στις μπλούζες το προτιμά με λευκές λωρίδες. Τελευταία το παίζει και δικηγόρος, χωρίς καμία επιτυχία.
Προηγούμενο άρθρο Thanos- Η solo σειρά ενός διαφορετικού Mad Titan
Επόμενο άρθρο Το Kορίτσι της Διπλανής Πόρτας- Ένα βαρύ έργο μας συστήνεται ξανά
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
SmassFest 2025 – The 10th year anniversary
5 Ιουνίου 2025
«Αυστηρά Συσκότισις» της Κατοχής με φόντο τη Θεσσαλονίκη
30 Μαΐου 2025
Havoc- Αιματοβαμμένη καγκουριά
3 Ιουνίου 2025
Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
15 Μαΐου 2025
Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
14 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

Σειρές

Mandalorian – Γιατί το 3ο επεισόδιο της 2ης σεζόν είναι το πιο σημαντικό της σειράς;

Αλέξανδρος Μινωτάκης
Αλέξανδρος Μινωτάκης
15 Νοεμβρίου 2020
Cinema

The Power of The Dog -Ένα εσωτερικό western εκδίκησης φτιαγμένο για τα Oscar!

Aθηνά Κακλαμάνη
Aθηνά Κακλαμάνη
3 Μαρτίου 2022
Cinema

Τα 10 western που ξαναγράφουν την ιστορία της Άγριας Δύσης

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
28 Νοεμβρίου 2018
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?