Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Mrs America – Ριζοσπαστισμός και Αντεπανάσταση στο γυναικείο κίνημα
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Σειρές > Mrs America – Ριζοσπαστισμός και Αντεπανάσταση στο γυναικείο κίνημα
Σειρές

Mrs America – Ριζοσπαστισμός και Αντεπανάσταση στο γυναικείο κίνημα

Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
Από Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
Δημοσιεύτηκε 7 Αυγούστου 2020
Τελευταία Ενημέρωση 7 Αυγούστου 2020
14 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Η Mrs America συζητήθηκε αρκετά ήδη απ’ τα πρώτα του επεισόδια, επειδή ήταν η σειρά που έφερε για πρώτη φορά την Cate Blachett στην τηλεόραση και μάλιστα σε έναν κόντρα ρόλο, της Phyllis Schlafly, μίας ακραία συντηρητικής Αμερικανίδας της δεκαετίας του ’60 που επεδίωξε να συμμετάσχει στην πολιτική σκηνή της χώρας στο στρατόπεδο των Ρεπουμπλικανών και έγινε το σύμβολο του αντι-φεμινισμού σε μία εποχή ραγδαίας ανάπτυξης του φεμινιστικού κινήματος. Χωρίς να αποτελεί μία βιογραφία της Schlafly, η Cate Blanchett έχει κεντρικό ρόλο στη σειρά, με μία ερμηνεία κινηματογραφικού επιπέδου, η οποία ανασύρει στη μνήμη μας την ενσάρκωση της εξίσου σκληροπυρηνικής συντηρητικής Margaret Thatcher απ’ την Meryl Streep στο Iron Lady ή την πιο πρόσφατη αριστουργηματική μεταμόρφωση του Gary Oldman σε Churchill στο Darkest Hour.

Η σειρά αφηγείται την ανάπτυξη του φεμινιστικού κινήματος τις δεκαετίες του ’60 – ’70 στις ΗΠΑ, στην εποχή δηλαδή που διαμορφώθηκε το Δεύτερο Κύμα του Φεμινισμού. Εκείνη την εποχή οι γυναίκες είχαν ήδη κατακτήσει το δικαίωμα ψήφου (που ήταν το βασικό διακύβευμα του Πρώτου Κύματος του Φεμινισμού), όμως δεν υπήρχε ισότητα σε κανέναν άλλο τομέα της ζωής του, ούτε στο οικονομικό κομμάτι , ούτε στο εργασιακό, ούτε καν είχαν κατοχυρώσει το δικαίωμα να μπορούν να αποφασίζουν οι ίδιες για το σώμα τους. Στον αντίποδα της ριζοσπαστικής δράσης του φεμινιστικού κινήματος και κυρίως ως αντίδραση στις κατακτήσεις του για την ισότητα των φύλων στην αμερικάνικη κοινωνία, έκανε αισθητή την παρουσία του ένα αντι-φεμινιστικό μπλοκ, συγκροτημένο ως επί το πλείστον από μεσοαστές γυναίκες που είχαν ενσωματώσει το πατριαρχικό πρότυπο και ένιωθαν ότι απειλούνταν η προνομιακή θέση τους απ’ τη νομοθετική κατοχύρωση της ισότητας ανδρών και γυναικών.

Το διακύβευμα της σύγκρουσης των δύο αντιμαχόμενων γυναικείων μπλοκ ήταν η υπερψήφιση ή όχι ενός ομοσπονδιακού νόμου, του Equal Rights Amendment (ERA), με τις διατάξεις του οποίου θα πραγματοποιούνταν ένα σημαντικό βήμα για τη νομοθετική κατοχύρωση της ισότητας των φύλων σε πολλούς τομείς της ζωής των γυναικών στις ΗΠΑ. Επρόκειτο για ένα προοδευτικό νομοθέτημα, το οποίο στηρίχτηκε απ’ το φεμινιστικό κίνημα -παρά τις ελλείψεις του- αφού παρά τις υποχωρήσεις του ήταν ένα προϊόν διακομματικής συναίνεσης. Προκειμένου o ERA να καταστεί ομοσπονδιακός νόμος των ΗΠΑ έπρεπε να υπερψηφιστεί σε 38 Πολιτείες με προθεσμία το 1979. Στη σειρά παρακολουθούμε τον αγώνα δρόμου που έδωσε το αντι-φεμινιστικό μπλοκ, στο οποίο ηγήθηκε η Phyllis Schlafly, προκειμένου να πείσει τους Ρεπουμπλικάνους πολιτικούς να σπάσουν τη συναινετική γραμμή που είχε υιοθετήσει το κόμμα τους και να μπλοκάρουν την υπερψήφιση του ERA.

Παρ’ όλο που κεντρική φιγούρα είναι η Phyllis Schlafly, η Mrs America δεν είναι απλώς μία βιογραφία. Είναι μία δραματική limited σειρά ιστορικού περιεχομένου η οποία μας παρουσιάζει μία σημαντική ιστορική περίοδο για το φεμινιστικό κίνημα μέσα από τα μάτια των ίδιων των γυναικών που πρωταγωνίστησαν στη μάχη της υπερψήφισης ή όχι του ERA. Η κάθε πλευρά είχε τις δικές της ηγετικές προσωπικότητες, τις γυναίκες που συνέβαλαν καθοριστικά στη διάδοση των ιδεών τους αλλά και τις απλές καθημερινές γυναίκες που στελέχωσαν τις γραμμές των δύο αντιπαραθετικών κινημάτων. Το καστ της σειράς είναι προσεκτικά διαλεγμένο έτσι ώστε να αναδεικνύονται οι ιστορικές προσωπικότητες της περιόδου αλλά και όλοι οι διαφορετικοί ρόλοι που έπαιξαν οι επώνυμες ή οι ανώνυμες γυναίκες της εποχής. Χαρακτηριστικό της ποικιλίας των γυναικείων ιστοριών που επιδιώκει να αναδείξει η σειρά είναι ότι σχεδόν όλα τα επεισόδια έχουν το όνομα μίας γυναίκας, την ιστορία της οποίας γνωρίζουμε κάθε φορά καλύτερα παράλληλα με την εξέλιξη της πλοκής της σειράς.

Την πλευρά των ακραία συντηρητικών γυναικών που υποστήριξαν την Phyllis Schlafly, οι σεναριογράφοι της σειράς αποφεύγουν να την παρουσιάσουν ως καρικατούρα, χωρίς όμως να απεμπολούν πάντοτε με επιτυχία τις σεναριακές ευκολίες. Είναι προφανές ότι οι συντελεστές της σειράς δεν υποστηρίζουν τις ιδέες της Phyllis Schlafly όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεμπερδέψουν γρήγορα με την ηρωίδα τους με μία υπεραπλουστευτική δαιμονοποίησή της. Καθοριστική σε αυτό τον παράγοντα ήταν και η υψηλότατου επιπέδου ερμηνεία της Cate Blanchett, η οποία εστίασε με την ερμηνεία της στην κατανόηση της υπερσυντηρητικής ηρωίδας της, χωρίς φυσικά η ίδια να ταυτίζεται πολιτικά ή ιδεολογικά μαζί της. Το εξήγησε και η ίδια η Blanchett σε άρθρο της στους New York Times λέγοντας ότι γοητεύτηκε απ’ το συγκεκριμένο κόντρα ρόλο επειδή ήθελε να «εξερευνήσει, να διαφωτιστεί, να βγάλει νόημα και -ιδανικά- να κατανοήσει το προφανές κενό» μεταξύ τους. Ακολουθώντας την τακτική της κατανόησης του χαρακτήρα που κλήθηκε να υποδυθεί, η ηθοποιός κατάφερε να αποδώσει με απόλυτο ρεαλισμό την αντι-ηρωίδα της, μία ακραία συντηρητική γυναίκα που διψούσε για συμμετοχή στην πολιτική εξουσία, ικανή να συμμαχήσει ακόμα και με το διάβολο για να πετύχει το στόχο της, η οποία οδηγήθηκε τελικά με φυσικότητα στα προφανή αδιέξοδα των ιδεών που υποστήριζε, τα οποία υπενθυμίζουν στους θεατές τη σύγχρονη πραγματικότητα των fake news, του συνωμοσιολογικού και ανορθολογικού λόγου και της αναμενόμενης συνεργασίας των ακραία συντηρητικών με την ακροδεξιά και το φασισμό. Η Schlaffly είναι μία χαμηλότερου βεληνεκούς Iron Lady, μία φιλόδοξη συντηρητική πολιτικός που έστησε την πολιτική της καριέρα στο φόβο και τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας, μία υποστηρίκτρια της «παραδοσιακής οικογένειας» η οποία όμως κατηγορήθηκε ακόμα και ως «φεμινίστρια» απ’ τις πολιτικές της αντιπάλους για την αναντιστοιχία λόγων και πράξεων της, αφού η ίδια επιδίωξε την ανεξαρτητοποίησή της και τη μόρφωσή της για να χτίσει την πολιτική της καριέρα, σε αντίθεση με τις διακηρύξεις της για τη θέση της γυναίκας.

Την Phyllis Schlafly πλαισιώνει μία αρκετά ομοιογενής ομάδα μεσοαστών γυναικών, νοικοκυρών χαμηλού μορφωτικού επιπέδου οι οποίες συμπορεύονται με την Schlafly γιατί τρομάζουν απ’ την κινδυνολογία της -μεταξύ άλλων- ότι οι ίδιες θα χάσουν τα προνόμιά τους και ότι οι κόρες τους θα αναγκαστούν να καταταγούν στο στρατό. Στα γρανάζια του οργανωτικού μηχανισμού των οπαδών της Schlafly η πρώτη που ξεχωρίζει είναι η Sarah Paulson (American Horror Story, American Crime Story, The Post) η οποία υποδύεται μία φοβισμένη υποστηρίκτρια της Schlafly που παρά την έλλειψη μόρφωσης και εναλλακτικών πηγών πληροφόρησης σταδιακά αμφισβητεί (ίσως με κάποιες σεναριακές ευκολίες) τις πολιτικές επιλογές της επικεφαλής της οργάνωσής τους. Πάντως και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας Eagle Forum δίνουν μία ποικιλία στους χαρακτήρες της συντηρητικής πλευράς, απ’ την πιο κωμική γραφειοκρατική μορφή της Rosemary Thompson που διψά να ασκήσει μικρο-εξουσία εντός της οργάνωσης, μέχρι τις διάφορες ακροδεξιές προσωπικότητες με τις οποίες η Schlafly επιδιώκει να συμμαχήσει για να διευρύνει το ακροατήριό της εντός κι εκτός της Πολιτείας της.

Στην αντίπερα όχθη τοποθετείται το κίνημα του Δεύτερου Φεμινιστικού Κύματος, το οποίο η σειρά το παρουσιάζει με σεβασμό για τη μαχητικότητα του και τη συμβολή του στην υπόθεση της ισότητας των δύο φύλων. Το φεμινιστικό κίνημα της εποχής είναι ο πραγματικός πρωταγωνιστής της σειράς, όχι μόνο μέσα απ’ τις πολλές ηγετικές προσωπικότητες που μας γνωρίζει η σειρά, αλλά κυρίως ως ένα μαχητικό κίνημα, ικανό με τη διαρκή μαζική δράση του να κατακτήσει δικαιώματα που λίγες δεκαετίες νωρίτερα έμοιαζαν αδιανόητα, τουλάχιστον στο δυτικό κόσμο. Οι εικόνες απ’ τις φεμινιστικές διαδηλώσεις, απ’ τις κολλεκτίβες και απ’ το μαζικό Εθνικό Συνέδριο Γυναικών είναι εικόνες γυναικείας ενδυνάμωσης ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα, όπου το φεμινιστικό κίνημα βρίσκεται διεθνώς και πάλι σε ραγδαία άνοδο. Όμως ο σεβασμός των συντελεστών της σειράς στο κίνημα των 60’s – 70’s δεν τους αποθαρρύνει να ασκήσουν -έστω διακριτική- κριτική στα αδύναμα σημεία της ηγεσίας του φεμινιστικού κινήματος της περιόδου του Δεύτερου Κύματος, εστιάζοντας σε ζητήματα αποκλεισμού της LGBTQ κοινότητας, περιθωριοποίησης των ριζοσπαστικοποιημένων μαύρων γυναικών του κινήματος της Black Power, αλλά και υποχωρητισμού σε κομβικά ζητήματα -με κρισιμότερο το δικαίωμα στην άμβλωση- χάριν της επιδιωκόμενης δικομματικής συναίνεσης.

Σε αντίθεση με το συντηρητικό μπλοκ, το φεμινιστικό κίνημα δεν παρουσιάζεται ως ένα κίνημα που ακολουθεί μία ηγέτιδα με μεσσιανικά χαρακτηριστικά, παρά το γεγονός ότι και εντός αυτού διατηρείται μία ιεραρχική διάρθρωση. Σίγουρα το φεμινιστικό μπλοκ της σειράς χαρακτηρίζεται από μία πολυπρόσωπη ηγεσία, που αποτελείται από ποικίλους χαρακτήρες, διαφορετικής ηλικίας, χρώματος, ιδεών, ακόμα και πολιτικής τοποθέτησης (αφού στη φεμινιστική συμμαχία της εποχής συμμετέχουν ενεργά και γυναίκες μέλη του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος). Έτσι σε πολλά σημεία της σειράς παρακολουθούμε τις τριβές εντός του κινήματος ανάμεσα σε προσωπικότητες ή και σε ποικίλες ομαδοποιήσεις, τις διαφωνίες, τις συγκρούσεις, ακόμα και τις αποχωρήσεις. Αλλά από την άλλη η Mrs America μας εισάγει στις φεμινιστικές ιδέες της εποχής, στις αγωνίες των γυναικών, στις υποχωρήσεις που ήταν (ή δεν ήταν) διατεθειμένες να κάνουν, στις διαφορετικές οπτικές τους αλλά και στα οράματα με τα οποία ενώθηκαν στον αγώνα της κατοχύρωσης των δικαιωμάτων τους.

Και στην πλευρά του φεμινιστικού κινήματος έγιναν επιτυχημένες επιλογές στο cast, το οποίο απέδωσε πολύ αξιόλογες ερμηνείες. Μάλιστα, κοιτώντας φωτογραφίες των πραγματικών ιστορικών προσώπων που υποδύθηκαν οι ηθοποιοί της σειράς, στις περισσότερες περιπτώσεις είναι εμφανές ότι έγινε πολύ προσεκτική δουλειά στα κουστούμια και στο μακιγιάζ, με αποτέλεσμα κάποιες εντυπωσιακές μεταμορφώσεις, όπως της υπερκομματικής αποδοχής Bella Abzug και της μαχήτριας του μαύρου φεμινισμού Shirley Chisholm, στο ρόλο της οποίας η Uzo Aduba (Orange is the new Black) με το συγκινητικό δυναμισμό της ερμηνείας της δημιουργεί βαθιά ρήγματα στις συμβιβαστικές λογικές στην πολιτική σκηνή. Ξεχωριστή θέση στη σειρά έχει η Rose Byrne (Bridesmaids, Neighbors, Insidious) στο ρόλο της Gloria Steinem, μίας δυναμικής ηγετικής μορφής, η οποία πήρε τις διαστάσεις pop ειδώλου για τα δεδομένα του φεμινιστικού κινήματος και η οποία διηύθυνε τη δημοσιογραφική κολλεκτίβα του γυναικείου περιοδικού Ms. στα παρασκήνια του οποίου εκτυλίχθηκαν subplots με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις διαφορετικές οπτικές εντός του φεμινιστικού κινήματος. Μεγάλη αξία έχει και η παρουσία της Betty Friedan στη σειρά, την οποία υποδύθηκε η Tracey Ullman (Small Time Crooks, Bullets Over Broadway), μίας πρωτοπόρου του φεμινιστικού κινήματος, η οποία με το βιβλίο της The Feminine Mystique αποτέλεσε σημαντική έμπνευση για τις γυναίκες που διαμόρφωσαν το Δεύτερο Φεμινιστικό Κύμα, το οποίο όμως κατακρίθηκε από τις ριζοσπαστικότερες πτέρυγες του κινήματος για υιοθέτηση ενός «λευκού φεμινισμού» εστιασμένου μόνο στα προβλήματα των λευκών μεσοαστών γυναικών.

Η σειρά έχει μία απ’ αυτές τις opening scenes που δεν θες να πατήσεις skip intro

Λίγους μήνες πριν τις αμερικάνικες εκλογές, η Mrs America είναι μία σειρά που αν και αφηγείται μία ιστορία του παρελθόντος, στην πραγματικότητα μιλάει με αγωνία για το παρόν της εποχής της προεδρίας Trump, η οποία -όπως όλα δείχνουν- θα ολοκληρωθεί αφήνοντας ένα βαθύ συλλογικό τραύμα στην αμερικανική κοινωνία. Η ιστορία του φεμινιστικού κινήματος των 60’s και 70’s είναι το παρελθόν του σύγχρονου διεθνούς μαζικού φεμινιστικού και LGBTQ κινήματος, το οποίο μισό αιώνα αργότερα ακόμα συνεχίζει να παλεύει για ισότητα, ορατότητα και δικαιώματα. Στον αντίποδα, η ιστορία της Schlaffly θυμίζει πολύ την σύγχρονη ανάδυση διεθνώς του ακραίου συντηρητισμού, με επίκεντρο την τραμπική alt-right των ΗΠΑ. Η Schlaffly ξεκίνησε να διαδίδει τα fake news και την κινδυνολογία της με newsletters, με τα οποία τρομοκρατούσε χιλιάδες συνδρομήτριες της. Η σύγχρονη ακροδεξιά χρησιμοποιεί πολύ πιο επιδραστικά μέσα, μέσω των social media και της τηλεόρασης, για να διαδίδει τη ρητορεία του μίσους, τη συνωμοσιολογική σκέψη και τα fake news της. Ως εκ τούτου, https://travelwithgirls.com η ιστορία της ανάδυσης του ακραίου συντηρητισμού που καταλήγει να συμπορεύεται με την ακροδεξιά και τις φασιστικές ορδές της Ku-Klux-Klan είναι μία επίκαιρη ιστορική αφήγηση, σαφώς επηρεασμένη απ’ την εποχή διακυβέρνησης του Trump, η οποία χάρις στο δυνατό της cast και την εξαιρετική Cate Blanchett, ήδη έχει προταθεί σε 10 κατηγορίες των βραβείων Emmys. Παρά το γεγονός ότι έχει να ανταγωνιστεί κορυφαίες φετινές σειρές, όπως το Watchmen και το Unorthdox, η Mrs America είναι ένα υπόδειγμα limited series που έχει ήδη ξεχωρίσει τη φετινή σεζόν.

TAGGED:Bella AbzugBetty FriedanCate BlachettERAGloria SteinemLGBTQMrs AmericaPhyllis SchlaflyRose ByrneRosemary ThompsonSarah PaulsonShirley ChisholmThe Feminine MystiqueTracey UlmanTrumpUzo AdubaΔεύτερο Κύμα Φεμινισμούφεμινισμός
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόΜάνος Βασιλείου - Αρώνης
Γεννήθηκε το 1993, δηλαδή ήταν 6 χρονών όταν είδε πρώτη φορά το Star Wars. Κάπου στο Λύκειο κατέληξε ότι η αλήθεια βρίσκεται στον Sheldon και από τότε προσπαθεί να ανακαλύψει τον κόσμο των nerds και των superheroes, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Αγαπημένο του χρώμα το κόκκινο: στις σημαίες, στον Flash, στον Deadpool, ενώ στις μπλούζες το προτιμά με λευκές λωρίδες. Τελευταία το παίζει και δικηγόρος, χωρίς καμία επιτυχία.
Προηγούμενο άρθρο Ονειρα – Ο Κάφκα πέρα από όριο
Επόμενο άρθρο The Kill Lock- Τελικά τα ανδροειδή ονειρεύονται ηλεκτρικά πρόβατα
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
15 Μαΐου 2025
Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
14 Μαΐου 2025
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
15 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

#metooCinemaΑφιερώματα

Bombshell – Δημοσιογραφικός συντηρητισμός και Me Too

Παναγιώτα Καρβούνη
Παναγιώτα Καρβούνη
17 Οκτωβρίου 2021
Female Armor SucksGamesVideogames

Gamergate: Πως συνέβαλε στην εκλογή του Trump

Ηρώ Παπασπύρου
Ηρώ Παπασπύρου
25 Νοεμβρίου 2019
Non-fictionΒιβλία

Μία σύντομη αναδρομή σε Ιστορίες Ντροπής και γυναικείας καταπίεσης

Κωνσταντίνα Μαρκόγλου
Κωνσταντίνα Μαρκόγλου
25 Μαΐου 2024
Cinema

Οι μισές αλήθειες του Social Dilemma

Γιώργος Τζήκας
Γιώργος Τζήκας
28 Νοεμβρίου 2020
ExclusiveSmassPodcasts

SmassPodcasts #29: Οι καλύτερες σειρές του 2020

admin
admin
10 Ιανουαρίου 2021
ComicΕλληνικά

Η Μητρόπολη Του Χρυσού: 3. Γενοκτονία – «Τέλος ο χρύσος, τέλος οι αλυσίδες, τέλος η σκλαβιά!»

Ίωνας Αγγελής
Ίωνας Αγγελής
2 Σεπτεμβρίου 2019
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?