Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Προσφυγική Νίκαια –  Ένα εικονογραφημένο χρονικό της προσφυγιάς
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ένας Σκοτεινός Ιππότης – Μια βραδιά στο Γκόθαμ
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
    Say Nothing – Η σκοτεινή πλευρά των επαναστάσεων
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στέλιος Ανατολίτης: «Θέλω να βρω το μη προφανές αστείο»
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
    Αυτό είναι ραπ για τον λαό – Τα καλύτερα ελληνικά rap albums του 2024
    26 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Τα φανταστικά σύμπαντα διάσημων τίτλων videogames
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Games > Videogames > Τα φανταστικά σύμπαντα διάσημων τίτλων videogames
GamesVideogames

Τα φανταστικά σύμπαντα διάσημων τίτλων videogames

Έφη Kαραχάλιου
Από Έφη Kαραχάλιου
Δημοσιεύτηκε 16 Οκτωβρίου 2015
Τελευταία Ενημέρωση 27 Μαΐου 2017
9 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

 

Το σύμπαν είναι η ολότητα που περιέχει ό,τι υπάρχει, υπήρξε και θα υπάρξει ποτέ. Με αυτό τον ορισμό, όλα όσα μοχθούμε, όλα όσα επιδιώκουμε καθημερινά, μοιάζουν μάταια μπροστά σε αυτό το απόλυτα καθορισμένο άπειρο, που περικλείει όλες τις χωροχρονικές στιγμές που υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρξουν…Τι σχέση όμως έχει αυτό με τα βιντεοπαιχνίδια; Καμία απολύτως! Τι κάνει ένα βιντεοπαιχνίδι επιτυχημένο; Οι μεγάλες πωλήσεις, οι θετικές κριτικές, οι υψηλές βαθμολογίες, τα καλά γραφικά, η σύνθεση της πίστας, τα ηχητικά εφέ, ο εύκολος χειρισμός μπλα-μπλα-μπλα... Μια ταινία; Η πλοκή, το σενάριο, οι ηθοπ-Δηλαδή ένα βιντεοπαιχνίδι δεν μπορεί να έχει πλοκή; Μετά από τις επόμενες περιπτώσεις, όπου οι δημιουργοί έχουν πλάσει ένα σύμπαν που θα ζήλευε και ο Tolkien, ίσως να αλλάξετε γνώμη.

Link-vs-Demise-Zelda-SS-for-Links-BlacklistΚαμάρι της Nintendo δεν είναι μόνο ο ιταλός υδραυλικός με το μουστάκι, ονόματι Mario, αλλά και ο Link. Αυτός ο ήρωας με την πράσινη στολή πρέπει να σώσει την πριγκίπισσα του βασιλείου της Hyrule, Zelda, που συνήθως απαγάγεται από τον δαιμονικό βασιλιά Ganondorf. Αυτοί οι τρεις ενώνονται με τον θρύλο, που τους θέλει να αναγεννώνται σε κάθε εποχή και να επιτελούν τον ίδιο ρόλο κάθε φορά. Η σειρά αποτελείται από 17 τίτλους, που προσαρμόστηκαν επάξια στις δυνατότητες της κάθε παιχνιδομηχανής που κατασκεύασε η εταιρεία, μια σειρά 13 επεισοδίων και αρκετά κόμικς-manga , ενώ οι ορκισμένοι-καμμένοι fan μαθαίνουν και την ειδική γλώσσα και αλφάβητο. Αρχικά, ο θρύλος λέει ότι ζούσαν κάποιοι κάτοικοι σε ένα νησί στον ουρανό. Έπειτα, όταν ο ήρωας απέτρεψε την επάνοδο του «πρόδρομου Ganondorf», Vaati, ολόκληρο το νησί κατέβηκε στο έδαφος, με το ναό της καλής θεότητας Hylian, να βρίσκεται πάνω στο βωμό που σφραγίστηκε ο Vaati. Το συγκεκριμένο σύμπαν χωρίζεται στη συνέχεια σε δυο παράλληλα σύμπαντα ανάλογα με το αν ο Link αποτρέψει την μετατροπή του Ganondorf στο τέρας-δαίμονα Ganon  και τελικά νικήσει το τέρας. Αν αποτύχει, ο ήρωας πεθαίνει και ανατίθεται το καθήκον στην επόμενη γενιά που θα μετενσαρκωθεί. Αν πάλι πετύχει, το επιμέρους σύμπαν χωρίζεται και αυτό σε δυο υπο-σύμπαντα, στο ένα ο Link επιστρέφει στην παιδική του ηλικία, πριν νικήσει τον Ganon, αλλάζοντας την ροή της ιστορίας και στο άλλο ο Link συνεχίζει την ενήλικη ζωή του. Η σειρά έχει αποσπάσει κατά καιρούς διάφορα βραβεία, ενώ είναι γνωστή για τους πρωτότυπους γρίφους, τα ονειρικά σκηνικά και τις δύσκολες πίστες-dungeons, με τον Water Temple να έχει γίνει viral για την δυσκολία του.

imagesΠολυσυζητημένος τίτλος της Ubisoft αποτελεί το Assassins Creed, που αν και πρωτοβγήκε πριν 8 χρόνια, αποτελεί ήδη επιτυχημένο franchise, με εκατομμύρια πωλήσεις ανά τον κόσμο. Το κύριο θέμα του παιχνιδιού είναι η διαμάχη δυο αρχαίων μυστικών κοινωνιών, των Ασασίνων και των Ναϊτών Ιπποτών και διατρέχει και τα επτά κύρια παιχνίδια. Χρονολογική αφετηρία είναι το 2012, όπου ο κύριος πρωταγωνιστής Desmond Miles, απαγάγεται και μεταφέρεται σε μυστικά εργαστήρια  της βιομηχανίας Abstergo, της σύγχρονης όψης για το τάγμα των Ναϊτών. Εκεί εισάγεται σε ένα πρότυπο μηχάνημα προσομοίωσης εμπειριών που έχουν καταγραφεί στο γενετικό υλικό των απογόνων του, το Animus . Αν και ένας απλός μπάρμαν, σπονδυλωτά μας αποκαλύπτεται ότι ο Desmond είναι απόγονος πολλών επιφανών Ασασίνων ,που το έσκασε από την σύγχρονη κοινότητά τους για να αναζητήσει ένα διαφορετικό τρόπο ζωής. Στόχος των Ναϊτών είναι να ξεκλειδώσουν «καταπιεσμένες» αναμνήσεις των προγόνων του Desmond, έτσι ώστε να εντοπίσουν την τοποθεσία του Piece of Eden, ενός αντικείμενου που μπορεί να αλλάξει την μοίρα της ανθρωπότητας και συνδέεται με έναν πρόδρομο αναπτυγμένο πολιτισμό που εξαφανίστηκε λόγω ηλιακής καταιγίδας. Τελικά, ο Desmond συναντά μια μικρή ομάδα Ασασίνων και δέχεται να τους βοηθήσει να ανακτήσουν πρόσθετα Piece of Eden, πριν την Abstergo. Έτσι, ο Desmond ξαναζεί τις αναμνήσεις των Altaïr Ibn-La’Ahad, που έζησε την περίοδο της Τρίτης  Σταυροφορίας, Ezio Auditore da Firenze στην Ιταλία του 15ου και αρχές 16ου αιώνα και Ratohnhaké:ton ή Connor, ημίαιμου Μοϊκανού-βρετανού, που διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην Αμερικάνικη Επανάσταση. Μέσα στο Animus 2.0, o Desmond μαθαίνει την επερχόμενη καταστροφή της Γης το 2012 και (spoiler alert!) θυσιάζεται για να εξασφαλιστεί η επιβίωση της ανθρωπότητας, όμως δεν μπορεί να ησυχάσει ούτε στο θάνατο, αφού η Abstergo διασώζει τις αναμνήσεις του στον κυβερνοχώρο και  βρίσκει νέο άτομο για να τις ζήσει στο Animus, συνεχίζοντας  το concept της σειράς. Η σειρά φημίζεται για τα ατμοσφαιρικά Leap of Faith, δηλαδή βουτιές από ψηλά κτίρια και προσγείωση συνήθως σε κάρα με άχυρο, τις ακροβατικές ικανότητες, τα πρωτότυπα όπλα και την διαδραμάτιση ιστορικών γεγονότων υπό την σκοπιά των Ασασίνων και Ναϊτών.

αρχείο λήψηςΟι γυναικείοι πρωταγωνιστικοί ρόλοι είναι κάτι που σπανίζει στα βιντεοπαιχνίδια, εξαιρώντας τους τίτλους που στοχεύουν εμπορικά στα μικρά κορίτσια, όπως η Barbie, οι Totally Spies και οι Winx. Υπάρχουν όμως και ηρωίδες, που δεν στερούνται τίποτα από τους υπόλοιπους άνδρες ήρωες. Μια από αυτές είναι και η Lara Croft, η βρετανίδα αρχαιολόγος που εξερευνεί αρχαίους ναούς και αναζητεί αρχαία αντικείμενα σε όλο τον κόσμο. Για το παρελθόν της υπάρχουν διάφορες εκδοχές, ανάλογα με τις σεναριακές ανάγκες, όμως κάποιες πληροφορίες παραμένουν οι ίδιες, όπως ότι προέρχεται από αριστοκρατική οικογένεια και παρακολούθησε ιδιαίτερα μαθήματα μέχρι τα 11 και μετά πήγε στο αντίστοιχο Γυμνάσιο Θηλέων στο Wimbledon. Μόλις τελείωσε το Γυμνάσιο, οι γονείς της ήθελαν να την στείλουν σε οικοτροφείο για να ολοκληρώσει τις σπουδές της. Όταν όμως βρήκε στο γραφείο του πατέρα της ένα τεύχος του National Geographic με εξώφυλλο το όνομα του Werner Von Croy, καθηγητή που είχε δώσει διάλεξη στο σχολείο της και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για αυτήν. Μετά από έρευνα, έμαθε ότι ο καθηγητής θα πήγαινε σύντομα σε αποστολή στην Καμπότζη και θέλησε να πάει και αυτή. Αρχικά οι γονείς της αρνήθηκαν, αλλά τελικά ο πατέρας της πρότεινε να χρηματοδοτήσει την αποστολή του Von Croy, αν έπαιρνε μαζί και την κόρη του. Η Lara είχε τον ρόλο του βοηθού στην αποστολή και αποκόμισε τέτοιες εμπειρίες, που αποφάσισε να ασχοληθεί και με αυτό. Έπειτα συνέχισε τις σπουδές και όταν τελείωσε στα 21, στο μέλλον διαφαινόταν ο γάμος με ευκατάστατο μέλος της αριστοκρατίας. Στην επιστροφή από οικογενειακό ταξίδι για σκι, το αεροπλάνο συνετρίβη στην καρδιά των Ιμαλάιων και επιβίωσε μόνο αυτή, χάρη στην ευστροφία και την προσαρμοστικότητα σε δύσκολες συνθήκες. Όταν μετά από δυο εβδομάδες έφτασε σε ένα μικρό οικισμό, συνειδητοποίησε ότι ένιωθε ζωντανή μόνο όταν ταξίδευε μόνη της. Έτσι, για τα επόμενα 8 χρόνια μελέτησε όλους τους αρχαίους πολιτισμούς και έπειτα έκανε ταξίδια, δημοσιεύοντας τα ημερολόγια που εξιστορούσαν τις περιπέτειές και τις παρατηρήσεις της από διάφορα μέρη του πλανήτη. Η σειρά Tomb Raider μετρά 10 τίτλους, με την πρωταγωνίστρια να έχει επικριθεί για τις σωματικές της αναλογίες, ισορροπώντας ανάμεσα στους χαρακτηρισμούς του sex symbol και του κάκου προτύπου για τα νεαρά κορίτσια.

Αυτά ήταν λοιπόν μερικά παραδείγματα που αποδεικνύουν πόσο εξελιγμένη είναι η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Μέσα σε λίγα χρόνια, όχι μόνο ξέφυγαν από τα «παιδικά» concept, αλλά ωρίμασαν τόσο αισθητικά όσο και νοηματικά. Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες του κοινού και αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας στο έπακρο, καταφέρνει να προσελκύει νέους, ηλικιακά, παίκτες και να διατηρεί τους παλιούς, που την εμπιστεύονται τόσα χρόνια για την διασκέδασή τους.

 

Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
Προηγούμενο άρθρο Black Mass- Johnny Depp Ανέστη!
Επόμενο άρθρο Ο Παράλογος Άνθρωπος- Όταν ο Woody Allen (ξανά) συνάντησε τον Καμύ, δεν είχε τι να του πει
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
23 Απριλίου 2025
Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
22 Απριλίου 2025
Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
16 Απριλίου 2025
Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
11 Απριλίου 2025
The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
6 Απριλίου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

harry potterQuizVideogames

Πες μου πως παίζεις Sims και θα σου πω σε ποιο House του Hogwarts ανήκεις!

Ηρώ Παπασπύρου
Ηρώ Παπασπύρου
3 Μαρτίου 2020
GamesVideogames

Guardians Of The Galaxy: The Telltale Series- Η interactive space opera που περιμένατε!

smassingculture
smassingculture
17 Ιουνίου 2017
Videogames

God of War – Η τραγωδία ενός θνητού

admin
admin
15 Νοεμβρίου 2020
GamesVideogames

Τhe Last of Us part II – Ένα μισητό, βραβευμένο αριστούργημα

Xρήστος Δικτόπουλος
Xρήστος Δικτόπουλος
1 Δεκεμβρίου 2020
GamesVideogames

Final Fantasy VII – Πιο επίκαιρο από ποτέ

Ηρώ Παπασπύρου
Ηρώ Παπασπύρου
24 Οκτωβρίου 2020
Videogames

This War of Mine – Η πραγματικότητα του πολέμου

Ηρώ Παπασπύρου
Ηρώ Παπασπύρου
2 Δεκεμβρίου 2019
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?