Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Προσφυγική Νίκαια –  Ένα εικονογραφημένο χρονικό της προσφυγιάς
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: The New Mutants – Kαθυστερημένο και απογοητευτικό αντίο
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Cinema > The New Mutants – Kαθυστερημένο και απογοητευτικό αντίο
Cinema

The New Mutants – Kαθυστερημένο και απογοητευτικό αντίο

Nίκος Γιακουμέλος
Από Nίκος Γιακουμέλος
Δημοσιεύτηκε 3 Σεπτεμβρίου 2020
Τελευταία Ενημέρωση 3 Σεπτεμβρίου 2020
5 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Το The New Mutants είναι μια ταινία που είχε γίνει αστείο το πότε θα κυκλοφορήσει. Γυρίστηκε με διαφημιστικό catch ότι έπαιζε εκεί η Arya του Game of Thrones (τη θυμάσαι αυτή την indie σειρά; ) κάπου το 2017. Ο σκηνοθέτης του, ο Josh Boone (The Fault in Our Stars) προσπαθεί να ακολουθήσει το παράδειγμα του (φρέσκου τότε) Logan και να ξεφύγει από την υπερηρωική αισθητική του εντυπωσιασμού χρησιμοποιώντας αναμείξεις με άλλα είδη, εδώ τo horror.

 Ωστόσο το τελικό αποτέλεσμα, νοτισμένο με καθυστερήσεις και λάθη χρόνων, μια εξαγορά, μία πανδημία και, ίσως το πιο καταστρεπτικό όλων, την πλήρη αδιαφορία της νέας ιδιοκτήτριας εταιρείας (της μαμάς Disney) το μόνο που καταφέρνει είναι τελικά να κουράζει και να απογοητεύει.

Και για αυτό φταίει πλήρως ο Boone ο οποίος παρά τις καλές του ιδέες και προθέσεις, φαίνεται πως δεν μπορεί να κατανοήσει το πως μπορεί μια υπερηρωική ιστορία να λειτουργήσει ως horror ταινία, παρά τα εκατοντάδες πετυχημένα παραδείγματα που θα έβρισκε αν διάβαζε τα comics στα οποία βασίστηκαν οι ήρωες του. Για τον Boone το στοιχείο του τρόμου εξαντλείται στη σκοτεινή φωτογραφία, στα  jump scare, στη δυσοίωνη αλλά τελικά κενή ατμόσφαιρα και την ανατριχιαστική μουσική.  

Ταυτόχρονα βέβαια, η έννοια του τραύματος, που είναι sine qua non στις υπερηρωικές ιστορίες, κάνει και εδώ την εμφάνιση της και δένει πολύ ωραία αν και καθόλου διακριτικά με τον ψυχολογικό τρόμο, αναγκάζοντας τους ήρωες να ζήσουν ξανά και ξανά τις χειρότερες τους εμπειρίες.

Τελικά όμως τίποτα από όλα αυτά προχωρά, γιατί ο ίδιος ο Boone, πέρα από τα προβλήματα ρυθμού που είναι προφανές ότι έχει, δεν ξέρει πως μπορεί να κάνει χαρακτήρες πανίσχυρους να νιώθουν αδύναμοι, παρά μόνο με απότομα σκαμπανεβάσματα, αδόκιμες αλλαγές και, τελικά, μια επιστροφή σε αυτό που ήθελε να αποφύγει: την οπτικά εντυπωσιακή μεν αλλά μεσιανική σχεδόν υπερηρωική αισθητική.

Την ίδια στιγμή οι ίδιοι οι χαρακτήρες είναι πάρα πολύ κακογραμμένοι. Ουσιαστικά αποτελούν μια ενσώματη συλλογή από κλισέ, κακές προφορές και μέτρια εξέλιξη. Πολύ περισσότεροι χάρτινοι από ότι οι comics πηγές τους, δεν καταφέρνουν να συνδεθούν ποτέ με το κοινό.

Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει να αναφερθεί ότι παρά το γεγονός ότι δεν το καταφέρνει, η ιδέα του Boone, ο οποίος συνυπογράφει και το σενάριο μαζί με τον Knate Lee, είχε πολύ ενδιαφέροντα θεμέλια. Πηγαίνοντας πίσω, στο πνεύμα των αρχικών ιστοριών X- men, οι οποίες μπορεί να διαβαστούν ως παραβολές τόσο για τη φυλή όσο και για τη σεξουαλικότητα, προσπαθεί να πει μια ιστορία καταπίεσης της δεύτερης μέσω της ψυχιατρικής.

Την ίδια στιγμή, οι «ιατρικές» εξετάσεις και θεραπείες στις οποίες υποβάλλονται οι νεαροί έγκλειστοι «ασθενείς», με τα ηλεκτροσόκ, τα φάρμακα, τις απομονώσεις και τη συστηματική βία του εγκλεισμού, σωματικού και ψυχολογικού αντηχούν τη σκοτεινή ιστορία της ιατρικής καταπίεσης των ομοφυλόφιλών.

Στην ταινία  κυριαρχούν ομόφυλες σχέσεις, ρητές ή υπόρρητες. Είναι και η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο εξερευνάται στη μεγάλη οθόνη ολοκληρωμένα και όχι «στα πεταχτά». Αυτές οι αδέξιες στιγμές, παρά το κακογραμμένο τους περιεχόμενοι, σώζονται από ένα νεαρό και γεμάτο όρεξη cast το οποίο αποτελεί και το καλύτερο στοιχείο της ταινίας.

Γιατί ναι, η Maisie Williams (Game of Thrones, Doctor Who) είναι η καλύτερα νέα ηθοποιός που βγήκε από το Game of Thrones και αυτό φαίνεται από το πόσα πράγματα μπορεί να παίξει. Γιατί η Anya Taylor-Joy (The Witch, Glass, Peaky Blinders) είναι μια ευρηματική παρουσία. Γιατί ο Charlie Heaton (Stranger Things, As You Are) μπορεί να γίνει ένας ενδιαφέρον και layered χαρακτήρας, ακόμα και αν δεν έχει τίποτα για να δουλέψει. H Blu Hunt (original, Another Life), παρά το γεγονός ότι ο ρόλος της ήταν μια συρραφή κλισέ, καταφέρνει να βγάλει μια ικμάδα χαρακτήρα και ανθρωπιάς. Η χημεία μεταξύ των χαρακτήρων καθιστά τελικά αυτή την ταινία ανεκτή, ενώ με λιγότερο καλούς ηθοποιούς, θα μιλούσαμε για τη χειρότερη ταινία των μεταλλαγμένων. Ευτυχώς όμως αυτός ο τίτλος παραμένει στο Dark Phoenix.

To New Mutants, στην καλύτερη, ήταν ένα πείραμα, και σήκωσε πολλά περισσότερα από όσα μπορούσε. Η σιωπηλή και χωρίς υποστήριξη εφόρμηση του στις αίθουσες τώρα γίνεται περισσότερο για να κλείσουν τα κατάστιχα και να μπουν και οι μεταλλαγμένοι στο νέο τους σπίτι, όπου πλέον δεν χωρούν πολλοί πειραματισμοί και σίγουρα όχι τόσο σκοτεινοί. Θα αργήσουν, αν τελικά ξαναγίνουν ποτέ, πειραματισμοί με το υπερηρωικό είδος.

TAGGED:Anya Taylor-JoyBlu HuntGame of ThronesJosh BooneKnate LeeMaisie WilliamsNew Mutants
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόNίκος Γιακουμέλος
Γεννήθηκε με μεγάλη επιτυχία αλλά μετά άρχισε καπου να δυσκολεύει το πράγμα. Σπούδασε Επικοινωνία και μετά αποφάσισε πως δεν του αρέσει να επικοινωνεί. Όνειρο του να μετακομίσει στην Σαχάρα όπου θα έχει ησυχία, αλλά μέχρι να το καταφέρει δουλεύει κωπηλάτης.
Προηγούμενο άρθρο Η Λέξη Για Τον Κόσμο Είναι Δάσος – Η οικολογική επιστημονική φαντασία της Ursula Le Guin, το Βιετνάμ και το Handmaid’s tale
Επόμενο άρθρο Oι Πρώτοι Άνθρωποι Στο Φεγγάρι – Αγέραστη φαντασία
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
13 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025
Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
11 Μαΐου 2025
Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
9 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

Game of ThronesΑφιερώματαΣειρές

Game of Thrones – Death has many faces…

admin
admin
17 Οκτωβρίου 2021
Game of ThronesΑφιερώματαΣειρές

Oι 10 σκηνές που μας σόκαραν (περισσότερο) στο Game of Thrones

Σταύρος Πασπαλάκης
Σταύρος Πασπαλάκης
17 Οκτωβρίου 2021
Σειρές

Queen’s Gambit – Η αβάστακτη ελαφρότητα της σκακιστικής γοητείας

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
1 Φεβρουαρίου 2022
Game of ThronesΑφιερώματαΣειρές

Game of Thrones: A Κnight of the Seven Kingdoms – Η νύχτα πριν την τελευταία μέρα

Xρήστος Δικτόπουλος
Xρήστος Δικτόπουλος
17 Οκτωβρίου 2021
Cinema

Last Night In Soho – Tο αμήχανο στοίχειωμα ενός συστήματος βιασμών

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
29 Οκτωβρίου 2021
Σειρές

Skip Intro; Ούτε καν! Τα 20 καλύτερα intro σειρών που έχουμε ακούσει! (μέρος 2)

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
27 Αυγούστου 2018
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?