Ένα ζεστό καλοκαίρι στην Ιταλία γίνεται η αφορμή μιας συνάντησης που θα αλλάξει την ζωή του Oliver και του Elio.
Μια από τις πιο πολυσυζητημένες ταινίες της χρονιάς είναι η αφήγηση για έναν έρωτα παλιάς κοπής. Ένα γραφικό χωριό της Ιταλίας, μια έπαυλη του 17ου αιώνα και η καλοκαιρινή ραστώνη γίνονται το φόντο ενός καμβά συναισθημάτων και έτσι έχουμε μια ταινία που παίρνει νωχελικά τον χρόνο της για να ξετυλιχθεί. Η νοσταλγική ατμόσφαιρα ωστόσο δεν φτάνει για να δικαιολογεί την εμπορική επιτυχία του έργου.
O 17χρονος γιος ενός καθηγητή αρχαιολογίας μοιράζεται το δωμάτιό του για κάποιο καιρό στο καλοκαιρινό θέρετρο των γονιών του με τον 24χρονο φοιτητή ιατρικής που καλεί ο πατέρας του. Ο μικρός Elio εσωστρεφής, ασχολούμενος μόνο με τα βιβλία και την μουσική του έχει μια δυσκολία στο να αποδεχτεί τον χαρακτήρα του 24χρονου Oliver. Εξωστρεφής και με τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός playboy γίνεται συμπαθής από όλους, κλέβοντας την προσοχή από τον Elio. Έτσι στην αρχή, η σχέση τους δεν είναι και η καλύτερη, αλλά όσο περνά ο καιρός και περνούν περισσότερο χρόνο μόνοι τους, φαίνεται να αναπτύσσονται συναισθήματα πέρα από το φιλικό. Αν και οι δυο ενδιαφέρονται για κορίτσια από το χωριό, η εξομολόγηση των συναισθημάτων τους, τους κάνει να περνούν τις υπόλοιπες μέρες αφοσιωμένοι ο ένας στον άλλον. Στην αρχή το βάρος αυτής της αποκάλυψης, κάνει τον Oliver να απομακρυνθεί κάποιες μέρες από τον Elio. Ιδιαίτερη σημασία έχει η στάση των γονιών του Elio, που ενώ τοποθετούμαστε στο 1983, δείχνουν σεβασμό στην απόφαση του παιδιού τους και τελικά τους αφήνουν να περάσουν τις τελευταίες μέρες τους μαζί εκτός του χωριού. Η φυγή του Oliver αφήνει τον Elio συντετριμμένο αλλά το τέλος της σχέσης τους έρχεται με την συγκάλυψη της σεξουαλικής ταυτότητας του πρώτου, που τον οδηγεί σε ένα βεβιασμένο αρραβώνα.
Η σχέση των δυο περνά μια σειρά σταδίων μέχρι την τελική αποδοχή των συναισθημάτων τους. Αρχικά ο Oliver κάνει επίδειξη της αρρενωπότητας και της επακόλουθης επιτυχίας του στο αντίθετο φύλο, κάτι που εξοργίζει τον Elio και ο ίδιος μπαίνει στην διαδικασία της σύγκρισης. Ο Elio φαινομενικά απομακρύνεται και ανταποκρίνεται με μια ψεύτικη αίσθηση φιλοξενίας, που εξοργίζει από την άλλη τον Oliver. Πίσω από την μεταξύ τους κόντρα, κρύβεται η εσωτερική σύγκρουση, ειδικά για τον Oliver που ως ενήλικας ίσως να είχε δυσκολία στο να εκφράσει τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Μόνιμα απόμακρος συναισθηματικά και σίγουρος για τον εαυτό του, απολαμβάνει τον αγνό και ενθουσιώδη έρωτα του Elio, που του δίνεται χωρίς όρους. Ο αρραβώνας του Oliver επιβεβαιώνει την άποψη όχι ότι δεν ήταν ερωτευμένος με τον Elio, αλλά ότι οι κοινωνικές συμβάσεις ειδικά στον στενό θρησκευτικό κύκλο της εβραϊκής κοινότητας που ανήκουν αμφότεροι, δεν δείχνουν ανοχή στην διαφορετικότητα.
Η σκηνοθεσία εκμεταλλεύεται στο έπακρο τόσο το γραφικό χωριό στην περιοχή της Λομβαρδίας αλλά και την έπαυλη, ενώ η αισθητική της ταινίας φτάνει πολλές φορές στα όρια της επιτήδευσης. Εμφανείς οι επιρροές από ταινίες του Bernardo Bertolucci και σχετικών κινηματογραφιστών του ευρωπαϊκού σινεμά που ασχολήθηκαν με την αποτύπωση της σεξουαλικότητας όμως το τελικό αποτέλεσμα δεν αποτελεί κάτι ιδιαίτερο. Κορυφαία στιγμή η σκηνή όπου ο Elio ντροπιασμένος αποτρέπει τον Oliver να δαγκώσει το ροδάκινο στο οποίο έχει εκσπερματίσει. Επίσης η συζήτηση πατέρα-γιου για τις σχέσεις, την ευτυχία και τον πόνο δημιουργεί μια σημαντική σύνδεση μεταξύ τους και είναι το υπόδειγμα της ειλικρινούς κουβέντας που θα έπρεπε να κάνουν οι γονείς με τα παιδιά τους. Ο Timothee Chalamet φέτος βρίσκεται σε φόρμα και μαζί με το Ladybird κάνει ένα δυναμικό κινηματογραφικό ντεμπούτο ενώ ο πιο ώριμος Armie Hammer ανταποκρίνεται τόσο υποκριτικά όσο και φυσιογνωμικά στον ρόλο του playboy. Όπως και να έχει, είναι ενδιαφέρον να την δείτε περισσότερο για το hype που έχει δημιουργήσει.