Ο Κώστας Τσελεπατιώτης στο πρώτο του προσωπικό φανζίν μετά το συλλογικό έργο «Ήρωες» έρχεται να απαντήσει στην υποθετική ερώτηση που δεν έχει καταφέρει κανείς μέχρι τώρα να απαντήσει: Πόσο χάλια μπορεί να πάει ένα πρώτο ραντεβού;
Το «Μοιραίο Ραντεβού» θα μπορούσε να είναι άνετα μια ιστορία που έπλασε κάποιος περιμένοντας το ραντεβού του, οπότε πολλά μοτίβα παρουσιάζουν μια έντονη οικειότητα στον αναγνώστη. Έτσι έχουμε τον Βίκτωρ να βγαίνει ραντεβού με την Κλαρίσα, η οποία αποδεικνύεται μέντιουμ. Ο Βίκτωρ δεν μπορεί να πιστέψει ότι γνωρίζει μια τόσο ωραία κοπέλα αλλά τα γεγονότα που θα συμβούν έρχονται να του αλλάξουν γνώμη. Η κρυστάλλινη σφαίρα συγκλίνει ότι ο Βίκτωρ θα έχει σχέση με την Κλαρίσα αλλά μετά από καιρό, στο μέλλον θα την απατήσει. Και το μέντιουμ δεν μπορεί να δεχθεί με τίποτα αυτό το μελλοντικό ενδεχόμενο, οπότε απλά παίρνει την επιλογή να τον αφανίσει στο κατά τ’ άλλα ήρεμο εστιατόριο που θα έβγαιναν. Ποιος μπορεί να βάλει τέλος σε αυτό το χάος;
Στην πραγματικότητα, η πλοκή δίνει το χώρο στο σχέδιο προκειμένου να αναπτύξει σε όλες τις διαστάσεις αυτού του αποτυχημένου ραντεβού. Αρχικά που όλα μοιάζουν ειδυλλιακά, οι χρωματικοί τόνοι είναι πιο ζεστοί , ενώ όσο η Κλαρίσα παίρνει στα σοβαρά και συνειδητοποιεί το μέλλον της, έχουμε σκούρος τόνους για να έρθουν σε αντίθεση με την λευκή αύρα που αποπνέει από τον θυμό της. Οι δυο πρωταγωνιστές σχεδιαστικά μοιάζουν αρκετά με τους ήρωες της Pixar(πχ «Μαλλιά Κουβάρια») και από άποψη εμφάνισης όσο και κίνησης. Οι έντονοι μορφασμοί στους άνδρες, η έμφαση στα μάτια στις γυναίκες ως προς το πώς δομούνται τα καρέ είναι ενδεικτικός. Επίσης, τα κινούμενα φαγητά που επιτίθενται στον ήρωα θυμίζουν τα σκέυη από την « Πεντάμορφη και το Τέρας» ή η αύρα της Κλαρίσα την αύρα της Πριγκίπισας Κίντα από την «Χαμένη Ατλαντίδα», οπότε θυμίζει και κλασσικές ταινίες της Disney.
Όπως και να έχει, το φανζίν παραμένει πρωτότυπο σαν ιδέα παρά τις εμφανείς αναφορές του σε κλασσικά κόμικ που προσδίδουν οικειότητα και αμεσότητα. Είναι επίσης εμφανής η διαφορά από την μικρή ιστορία στους «Ήρωες», υποδηλώνοντας ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στο σχέδιο και στην απόδοση της ιστορίας. Το κωμικό στοιχείο αντιπαραβάλλεται έξυπνα στα σημεία κλιμάκωσης της δράσης, αποσυμφωρίζοντας την ένταση. Η ύπαρξη της Τριστάνας, μεγαλύτερης αδερφής της Κλαρίσα, δίνει μια λύση στην αδιέξοδη οργή της δεύτερης, σώζοντας παράλληλα τον άτυχο πλην τίμιο(;) Βίκτωρ. Αποτελεί λοιπόν μια σημαντική προσπάθεια που ανεβάζει ευχάριστα τον πήχη στις αυτοεκδόσεις. Εμείς δεν έχουμε παρά να του ευχηθούμε καλή επιτυχία!