Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Προσφυγική Νίκαια –  Ένα εικονογραφημένο χρονικό της προσφυγιάς
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Venom- H επιστροφή στα 00s που δεν θέλησε κανείς
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Cinema > Venom- H επιστροφή στα 00s που δεν θέλησε κανείς
Cinema

Venom- H επιστροφή στα 00s που δεν θέλησε κανείς

Nίκος Γιακουμέλος
Από Nίκος Γιακουμέλος
Δημοσιεύτηκε 4 Οκτωβρίου 2018
Τελευταία Ενημέρωση 9 Οκτωβρίου 2018
5 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Η αλήθεια είναι πως η solo ταινία του Venom δεν είχε ξεκινήσει με τις καλύτερες προοπτικές. Μια ταινία για έναν villain χωρίς τον ήρωα αντίπαλο του (τον Spiderman) και χωρίς άλλες διασυνδέσεις άφηνε πολλά ερωτήματα, σε επίπεδο ιστορίας. Η προσθήκη του συμπαθητικού μεν, ανεπαρκή δε Ruben Fleischer (Zombieland) στο πηδάλιο και η έντονη παραφιλολογία για R Rated υλικό (που αναιρέθηκε), για μεγάλο ψαλίδι στο μοντάζ (που έγινε), για δημιουργικές διαφορές με την Sony, δεν βοήθησαν. Αν λάβει κανείς υπόψη του πως η ταινία αυτή έγινε υπό την πίεση της συγκατοίκησης στο κομμάτι του Spiderman με την Marvel και την ανάγκη να αρθρώσει η Sony έναν αντίλογο στο MCU, καταλαβαίνει κανείς πως το τελικό αποτέλεσμα είχε τόσο εταιρική ταυτότητα και χαρακτήρα γραμμής παραγωγής, που ακόμα και ο Tom Hardy (Τaboo, The Dark Knight Rises, The Revenant, Dunkirk), ίσως ο καλύτερος ηθοποιός της γενιάς του, δεν θα κατάφερνε να σηκώσει το βάρος του.

Και τελικά, δυστυχώς, η γκρίνια ήταν δικαιολογημένη.

Η πρώτη θέαση του Venom (και η μόνη που του αξίζει) δίνει την εντύπωση μιας παράξενης ταινίας, και όχι με καλό τρόπο. Δεν αναφέρεται η συγγένεια ή όχι με το origin υλικό των κόμικ, από το οποίο διατηρούνται επιδερμικά μόνο στοιχεία. Η γενικότερη αισθητική της είναι μια μείξη θεματικών και αισθητικής που ο υπερηρωικός κινηματογράφος έχει ξεπεράσει ήδη εδώ και 10 χρόνια χάρη στο MCU, ενώ οι ταινίες δράσης περισσότερα από 20. Η επίπλαστα σκοτεινή ατμόσφαιρα (κυριολεκτικά, ο φωτισμός ήταν στο όριο του να μην υπάρχει) φάνταζε σαν κακό αστείο δεδομένου πως το θέαμα δεν έδειχνε κάτι το σοκαριστικό (πέρα από το πόσο κακό ήταν το cgi του Venom), αντίθετα έφερνε στο νου αποτυχημένες προσπάθειες να καλλιεργηθεί ένταση μέσω jump scares. Γενικότερα το μοτίβο του βασανισμένου και απρόθυμου (άντι;) ήρωα του Eddie Brock ήταν, από την σύλληψη μέχρι την εκτέλεση του, ένα κουραστικό κλισέ. Την ίδια στιγμή οι σκηνές δράσης ήταν πέρα ως πέρα ξεπερασμένες ακόμα και για την πιο στερεοτυπική action ταινία και υποτιμούσαν εντελώς τις σεναριακές δυνατότητες ενός χαρακτήρα του βεληνεκούς του Venom.  Φανέρωναν τις αδυναμίες ενός σκηνοθέτη που έχει συνηθίσει να δουλεύει με κύριο υλικό την δυναμική της κωμωδίας και των ηθοποιών του και όχι τόσο πολύ με κριτήριο το σασπένς ή το θέαμα. Έτσι λοιπόν καταλήξαμε να βλέπουμε σκηνές που θύμιζαν James Bond, σε μια ίσως πρόβα του Hardy για τον ρόλο του Βρετανού υπερκατασκόπου, παρά κάτι που θα ταίριαζε σε ένα symbiote. Μοιάζει πάρα πολύ με το Fantastic 4 του 2015, ίσως την χειρότερη ταινία του είδους που έχουμε από μεγάλο στούντιο.

To cringe ήταν μια πολύ επίμονη ένταση και στο κομμάτι της υποκριτικής. Ο κατά τα άλλα αγαπημένος Tom Hardy, στον δεύτερο ρόλο του σε υπερηρωική ταινία, αδυνατεί να ξεπεράσει τον βάρος του Bane από πάνω του και μετεωρίζεται σε μια αμήχανη και υπερκινητική φιγούρα στο κομμάτι του Brock, και ταυτόχρονα μια κάπως κλισέ, ασύμμετρη, cheesy, αλλά ένοχα απολαυστική στο κομμάτι του Venom, η οποία μπορεί να είναι εντελώς αδύναμη, όμως αποτελεί και το καλύτερο κομμάτι αυτής της ταινίας. Aπό εκεί και πέρα δεν υπάρχει τίποτα που να προσεγγίζει το έστω ανεκτό. Ο επίσης συμπαθής Riz Ahmed (Rogue One, Nigthcrawler) παρουσιάζεται ως εντελώς αδύναμος να κρατήσει το βάρος του Bond-ικού villain που κατέληξε να παίζει, ενώ στο κομμάτι του symbiote ήταν εντελώς αδιάφορος, ενώ ο ρόλος της Michelle Williams (Manchester by the Sea) ήταν μια απογοήτευση πέρα ως πέρα.

Η όλη ταινία έμοιαζε με αστείο που πλασαρόταν ως κάτι σοβαρό, και μάλιστα εκτός πλαισίου. Μια ταινία που μπέρδεψε το σκοτεινό (κυριολεκτικά) με το σοβαρό και το gritty και απλά έκλεισε τα φώτα (και τα μάτια) στην εποχή της. Αισθητικά ανήκε ξεκάθαρα στα 00s, και αυτό ήταν ένα από τα βασικά προβλήματα. Με πολύ λίγες εξαιρέσεις, τα 00s ήταν μια σκοτεινή (ποιοτικά) εποχή για τις superheroes ταινίες και από ότι φαίνεται, ο Ruben Fleischer δεν πήρε κανένα μάθημα από όλη αυτή την δεκαετία. Ούτε η Sony. Και από ότι φαίνεται, αυτό δεν νοιάζει κανέναν από τους δύο. Ίσως τελικά ο μόνος πραγματικά χαμένος της όλης υπόθεσης να είναι ο Woody Harrelson (Ζοmbieland, Solo: Α Star Wars Story) ο οποίος πραγματικά θα γινόταν ένας εξαιρετικός Carnage στο sequel, το οποίο θα ήταν ίσως καλύτερα να αποφευχθεί.

TAGGED:Michelle WilliamsRiz AhmedRuben FleischerTom HardyvenomWoody Harrelson
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόNίκος Γιακουμέλος
Γεννήθηκε με μεγάλη επιτυχία αλλά μετά άρχισε καπου να δυσκολεύει το πράγμα. Σπούδασε Επικοινωνία και μετά αποφάσισε πως δεν του αρέσει να επικοινωνεί. Όνειρο του να μετακομίσει στην Σαχάρα όπου θα έχει ησυχία, αλλά μέχρι να το καταφέρει δουλεύει κωπηλάτης.
Προηγούμενο άρθρο Μετά το Skeleton Crew οι καθημερινές συνήθειες θα σας γεννούν τρόμο
Επόμενο άρθρο Νεκρονομικόν, το χειρόγραφο των νεκρών – Εισαγωγή στη βυζαντινή μυθολογία Κθούλου
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
14 Μαΐου 2025
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
14 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025
Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
11 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

ComicDC

Το Batman Damned και η πορεία του “σκοτεινού κόμικ”

Αλέξανδρος Μινωτάκης
Αλέξανδρος Μινωτάκης
10 Οκτωβρίου 2018
ComicMarvel

Βουτιά στο σκοτεινό μύθο του Venom

Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
27 Σεπτεμβρίου 2021
Cinema

Solo: Α Star Wars Story- Mόλις και μετά βίας πάνω από τη βάση

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
24 Μαΐου 2018
Cinema

Rogue One- Μια πολεμική, ανθρώπινη, αλλά άνιση ιστορία του Star Wars

Nίκος Γιακουμέλος
Nίκος Γιακουμέλος
4 Μαΐου 2018
ComicMarvel

Ποιός είναι τελικά ο Venom; Ένα απαραίτητο who is who

Ηλίας Καλτσάς
Ηλίας Καλτσάς
11 Οκτωβρίου 2018
CinemadefaultΑνασκόπηση 2023

Mon amour, mon ami- Οι καλύτερες νεανικές (ρομαντικές και μη) ταινίες για το 2023

Mαίρη Μαυρομάτη
Mαίρη Μαυρομάτη
3 Μαρτίου 2024
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?