Οι τρόποι να εκνευρίσεις τους φανς των κόμικς είναι αποδεδειγμένα δυο: είτε ανασταίνεις για πέμπτη φορά ένα χαρακτήρα, χαλώντας τη συνοχή, είτε αλλάζεις την κατεστημένη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, κάνοντας αλλαγές προς το καλύτερο ή το χειρότερο. Το Hush (στα ελληνικά από τις εκδόσεις Anubis και σε μετάφραση του Bασίλη Αθανασιάδη) κατάφερε να κάνει και τα δυο, αφήνοντας μάλιστα ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιστροφή νεκρού ήρωα και πολώνοντας έτσι περισσότερο το κλίμα. Οι υποστηρικτές ενθουσιάζονται με το πώς αποτυπώνονται σε ένα story arc όλες τις ψυχολογικές αδυναμίες του Batman, ενώ οι επικριτές μιλούν για μια πλοκή σούπα, που κορυφώνεται σε μια δυσνόητη αποκάλυψη. Όπως και να έχει, είναι μια καλά δομημένη ιστορία από τον Jeph Loeb, με πολύ λεπτομερή σχέδια, που σίγουρα αξίζει το χρόνο μας.
Αν μπορούσαμε να περιγράψουμε σε αδρές γραμμές τις αποκαλύψεις στο «Hush», θα λέγαμε ότι Batman και Catwoman είναι ξανά μαζί, ο τάφος του Jason Todd είναι άδειος, ένας άγνωστος παιδικός φίλος του Βatman επιστρέφει και καθορίζει σημαντικά την πλοκή, με ένα τρόπο εμπλέκονται όλοι οι κακοί της DC, ένας κακός γίνεται καλός και ένας άλλος καλός γίνεται κακός. Αυτά είναι αλήθεια πως αρκούν για να στείλουν ένα φαν στο τρελοκομείο, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ο Batman σώζει ένα αγόρι από τον Killer Croc, αλλά η Catwoman κλέβει τα λύτρα. Ο Batman την κυνηγάει αλλά κόβεται μυστηριωδώς το σκοινί του και παθαίνει κάταγμα στο κρανίο. Έτσι έρχεται ο διάσημος χειρουργός και παιδικός φίλος Thomas Elliot να τον γιατρέψει, οπότε ο Bruce αναρρώνει. Έπειτα μαθαίνει ότι η Poison Ivy έβαλε την Catwoman να κλέψει τα λεφτά, οπότε μαζί την κυνηγούν και καταλήγουν στην Metropolis. Εκεί η Poison Ivy στρέφει το Superman εναντίον του Batman, γίνεται μια μικρή μάχη και ο Clark συνέρχεται από το mind control. Πίσω στην Gotham, σε μια δεξίωση που έρχεται να κλέψει η Harley Quinn, o Joker σκοτώνει τον Thomas και ο Batman βρίσκεται ένα βήμα πριν σκοτώσει τον Joker. O Dick Grayson έρχεται στην πόλη για την κηδεία του Thomas οπότε ο Batman του αναφέρει την θεωρία του ότι υπάρχει κάποιος πίσω από όλες αυτές τις περίεργες κινήσεις των κακών. Τότε είναι που εμφανίζεται ο villain «Hush» και τα πράγματα αρχίζουν να περιπλέκονται για τον Bruce, καθώς γεγονότα και τύψεις του παρελθόντος επανέρχονται για να του υπενθυμίσουν ότι δεν ξεμπερδεύεις εύκολα με αυτό…
Ο νέος κακοποιός δεν είναι καν η πραγματική απειλή. Η τελική αναμέτρηση εδώ δεν είναι μεταξύ του Batman και του κακού που φοράει επιδέσμους στο πρόσωπό του. Ο χαρακτήρας του Hush είναι ακριβώς κάτι για να επικεντρωθεί ο Batman και το κοινό, ενώ ο συγγραφέας και ο καλλιτέχνης ταξιδεύουν αισθητικά στον εικονικό κόσμο του Batman. Το μυστήριο γύρω από αυτό το νέο Hush είναι απλά ένα τέχνασμα στην πλοκή. Ο Hush έχει να κάνει με την ταυτότητα. Αυτός είναι ο πυρήνας της ιστορίας. Ποιος είναι ο Batman; Η απάντηση δεν είναι απαραίτητα Bruce Wayne. Το ενδιαφέρον είναι ότι ο Loeb τονίζει συνειδητά το θέμα της απόστασης μεταξύ Bruce και Batman σε όλο το arc. Την πρώτη φορά που ο Batman αναφέρεται στην πολιτική του ταυτότητα, ο ίδιος χρησιμοποιεί το τρίτο πρόσωπο, “Αλλά, όπως θα πιστοποιούσε και ο Bruce Wayne, θα πρέπει να δαπανήσεις χρήματα για να βγάλεις λεφτά.” Και συνεχίζει να αναφέρεται ο Batman του στο alter ego του σε τρίτο πρόσωπο σε όλη την ιστορία, γεγονός που υποδηλώνει ότι υπάρχει μια θεμελιώδης διάκριση μεταξύ Bruce και Batman.
Το «Hush» βασικά επικεντρώνεται στο ποιος ή τι είναι οι άνθρωποι, και πώς μπορούν να αλλάξουν. Βασική δύναμη του Batman είναι η οξυδέρκειά του, η ικανότητά του να κατανοήσει και να προβλέψει τους αντιπάλους του. Ωστόσο, στο «Hush» αυτό διερευνάται. Είναι σχεδόν συναρπαστικό να βλέπουμε τον Batman να εξουδετερώνει τους ίδιους κακοποιούς ξανά και ξανά, χρησιμοποιώντας πληροφορίες γι ‘αυτούς που μάζεψε πριν από δεκαετίες. Έτσι ο Bruce λέει χαρακτηριστικά για το Riddler, «Εκεί που κάποτε είχε την έμμονη ανάγκη του να αφήσει γρίφους ως ενδείξεις για να με συγχύσει … τα πάντα σχετικά με αυτόν έχουν γίνει ρουτίνα για μένα.» Όπως οι αντίπαλοί του αλλάζουν και διευρύνουν την δράση τους, το ίδιο αναγκάζεται να κάνει και ο ίδιος. Ο Superman μένει έκπληκτος όταν συνειδητοποιεί ότι ο Batman ακόμα δεν τον εμπιστεύεται αρκετά μετά από όλο αυτό το διάστημα. Ακόμα και η Catwoman αναγνωρίζει ότι με τον Batman βρίσκονται πάλι στο ίδιο στάδιο της σχέσης τους, όπως πάντα. Ο Batman και η Catwoman έχουν φλερτάρει για σχεδόν εβδομήντα χρόνια χωρίς καμία πραγματικά ανάπτυξη της σχέσης τους. Ο Superman και ο Flash παντρεύτηκαν τους συνεργάτες τους -και ο Bruce παρέμεινε στατικός, εμμονικά μοναχικός θα πρόσθετα. Του δίνεται η ευκαιρία να σπάσει τον κύκλο της μοναξιάς και να παραδεχθεί τα αισθήματά του για την Serina, όμως αυτός επιμένει στο status quo και απομακρύνεται. Υπό αυτή την άποψη είναι ο ίδιος μια τραγική φιγούρα και ο Loeb το αναδεικνύει χωρίς φόβο.