Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Exclusive > Συνεντεύξεις > Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
CinemaExclusiveΣυνεντεύξεις

Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”

Άλκης Καζαμίας
Από Άλκης Καζαμίας
Δημοσιεύτηκε 12 Φεβρουαρίου 2025
Τελευταία Ενημέρωση 13 Μαΐου 2025
7 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Ο Χρήστος Πυθαράς είναι ένας από τους πιο πολυάσχολους σκηνοθέτες του σύγχρονου ελληνικού σινεμά. Έχει σκηνοθετήσει 8 ταινίες μικρού μήκους και ένα ντοκιμαντέρ ενώ το 2016 βγήκε και η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του «Ευτυχία». Tην Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου βγαίνει η ταινία μεγάλου μήκους ΚΥΝΗΓΙ στος κινηματογράφους από τον DANAOS FILMS. H ταινία έχει ως πρωταγωνιστή τον Γιάννη (Γιάννης Μπελής) έναν μοναχικό σιδερά ο οποίος βρίσκει την ηρεμία του στο κυνήγι. Σύντομα θα συνειδητοποιήσει ότι ο γείτονάς του  ο Ηλίας (Βασίλης Αναστασίου) κακομεταχειρίζεται τον μεγαλόσωμο σκύλο του. Έτσι, όταν χάνει την από χρόνια αποξενωμένη μητέρα του αποφασίζει να συγκρουστεί κατά μέτωπο με τον γείτονά του. Είχαμε την ευχαρίστηση να μας πει μερικά λόγια για την καινούργια του ταινία όσο και για τη σημερινή κατάσταση του ελληνικού σινεμά.

 Οι δύο από τους βασικούς ηθοποιούς  της ταινίας δεν είναι επαγγελματίες ηθοποιοί. Πες μας λίγα λόγια για τον Γιάννη Μπελή και τον Βασίλη Αναστασίου, για ποιους λόγους επιλέχθηκαν και πως κύλησε η μεταξύ σας συνεργασία; 

Ο Γιάννης Μπελής που παίζει τον κεντρικό ήρωα της ταινίας, δεν είναι ηθοποιός και ως τώρα δεν είχε καμία πρότερη εμπειρία. Είχε όμως όλη την ωριμότητα, συνέπεια και ενδιαφέρον του κόσμου να το δοκιμάσει άφοβα, ακομπλεξάριστα, χωρίς καμία ανησυχία μην εκτεθεί και χωρίς άμυνες που να δημιουργούν πρόβλημα ή την όποια δυσκαμψία στην διαδικασία. Με εμπιστεύτηκε χωρίς να αμφισβητήσει ακόμα και τις στιγμές του ήρωα που για εκείνον ήταν ξένες ή οι αποφάσεις μου ήταν διαφορετικές από αυτές που θα έπαιρνε εκείνος. Τον ευχαριστώ για αυτό, γιατί για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, με έκανε “μάγκα” σαν σκηνοθέτη με την ερμηνεία του. Πήρα μια θαρραλέα απόφαση, που όμως εκείνος την δικαίωσε με την εξαιρετική του ερμηνεία και την πληθωρική του παρουσία.
Ο Βασίλης Αναστασίου, ο Θύτης, είναι μια φανταστική μορφή ανθρώπου. Παρόλο που είναι ράπερ και αυτό συνεπάγεται εμπειρία έκθεσης, περφορμανς, καλλιτεχνία, attitude, ήταν τρομερά ανοιχτός και θετικός στο τρόπο δουλειάς μας και συνάμα γαμώ τα παιδιά, με πολύ χιούμορ και ωραίες αφηγήσεις ιστοριών.
Πολύ ενδιαφέρον, για μένα τουλάχιστον, trivia της ταινίας και των παραπάνω χαρακτήρων, η στιγμή που στο πλαίσιο δοκιμής μιας συνθήκης σε πρόβα μας, είδα μπροστά μου αυτούς τους δύο χαρακτήρες, έναν παλιάς κοπής βαρύ άντρα και ένα τύπο που δεν θέλει και πολλά για να φυτιλιάσει, να μεταμορφώνονται σε επτάχρονα παιδιά που δεν μπορούσαν να σταματήσουν να χαχανίζουν από τα γέλια. Απολαυστικότατο. Η περίοδος των προβών με αυτούς τους (μη) ηθοποιούς, έχει υπάρξει ό,τι πιο ευχάριστο έχω κάνει ως τώρα στο σινεμά.

 Η δημιουργική διαδικασία μιας ταινίας έχει πολλά στάδια και πολλές δυσκολίες. Ποιος είναι ο λόγος για να ξεκινήσεις να δημιουργείς μια ταινία και πως θεωρείς ότι το Κυνήγι αφορά τον κόσμο;

Για να απαντήσω ειλικρινά, δεν σκέφτομαι αν αφορά τον κόσμο, αλλά να ενδιαφέρει εμένα. Αν αυτό το ενδιαφέρον είναι ειλικρινές, σίγουρα θα αφορά και άλλους ανθρώπους, όλοι ανήκουμε σε ένα μικρότερο ή μεγαλύτερο μικρόκοσμο που μοιραζόμαστε συγγένειες, χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα. Νομίζω ότι προσπαθώ να κάνω ταινίες γιατί μου αρέσει πολύ, η διαδικασία και το κυνήγι του αποτελέσματος. Ειδικά και κυρίως, όταν δουλεύεις με ανθρώπους που ταιριάζετε και έχετε ωραία επικοινωνία, μπορεί να είναι πολύ όμορφη εμπειρία. Αν όχι όμως, μπορεί να είναι πραγματικά επώδυνη. Και μες την δίνη του εγωκεντρισμού της περιόδου παραγωγής, είναι πολλές φορές δύσκολο να δεις καθαρά και να αναλογιστείς τις δικές σου ευθύνες, να μην σου φταίνε συνεχώς οι άλλοι και τα πάντα. 

 Είσαι χρόνια στον χώρο του κινηματογράφου και έχεις σκηνοθετήσει πολλές μικρού μικρού μήκους ταινίες αυτή είναι η μόλις η δεύτερη μεγάλου μήκους σου. Πως βλέπεις ότι έχει αλλάξει μέσα στα χρόνια τόσο εσύ ως  δημιουργός αλλά και το ίδιο το σινεμά στην Ελλάδα;

Για τον ίδιο, ελπίζω να εξελίσσομαι. Νομίζω ότι το ελληνικό σινεμά έχει βελτιωθεί αρκετά στη σκηνοθεσία ηθοποιών και στις ερμηνείες των ηθοποιών. Στο εικαστικό μέρος κατασκευής της εικόνας, νομίζω ότι ο κινηματογράφος μας είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Εκεί που ακόμα νιώθω ότι χωλαίνουμε, είναι στις ίδιες τις ιστορίες, στο τρόπο αφήγησης τους και στη δραματουργία τους. Εμπόδιο μας πιστεύω επίσης, ότι παραμένει ακόμα η σημασία που συνεχίζουμε να δίνουμε στο ίδιο το μέσο.

 Με όλες αυτές τις αλλαγές που υφίσταται το ελληνικό σινεμά τα τελευταία χρόνια (ελάχιστες επιχορηγήσεις, απομακρύνσεις στελεχών από καλλιτεχνικά θεσμικά πόστα όταν δε συμβαδίζουν με τις εκάστοτε πολιτικές) πόσο δύσκολο είναι να γυρίσει κανείς μία ταινία στην Ελλάδα του σήμερα;

Πολύ δύσκολο και συνάμα καταλήγει πολλές φορές να είναι μόνο θέμα απόφασης. Νομίζω διαφορετικής υφής και κλίμακας δυσκολίες υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Από εκεί και πέρα, αν κάποιος εμμένει σε αυτές, απλά χάνει χρόνο. Για κάθε ταινία που απαιτεί μεγάλο budget υπάρχει ένα Faces, Primer, Take Out και άλλες πολλές ταινίες εξαιρετικά χαμηλού προϋπολογισμού. Όπως είπα και παραπάνω όμως, το σημαντικότερο όλων είναι οι συνεργασίες και η επικοινωνία με τους ανθρώπους. Αν αυτά δεν λειτουργήσουν θετικά, δυσκολεύει πολύ το πράγμα. Αν το κάνουν όμως, τα χρήματα καταλήγουν οριακά δευτερεύουσας σημασίας.

Γιάννης Μπελής

Να κλείσουμε με κάτι λίγο πιο ευχάριστο. Τι ετοιμαζεις για το μέλλον και πες μας λίγα λόγια για το Filmschool;

Είμαστε ήδη στα γυρίσματα της επόμενης μεγάλου μήκους ταινία μυθοπλασίας με τίτλο Blur και ηθοποιούς τον Γιώργο Πυρπασόπουλο, την Αλεξάνδρα Ούστα, την Ειρήνη Δάμπαση και (φυσικά, και ελπίζω για πάντα) τον Γιάννη Μπελή. Και έπειτα σαν ιδέα προς το παρόν, την βρώμικη, ασπρόμαυρη, μες τον κόκκο, κινηματογραφική διασκευή του διηγήματος Ηρόστρατος του Ζαν Πωλ Σαρτρ με τον Σωτήρη Τσακομίδη. Και διασκευές κάποιων διηγημάτων του Raymond Carver που γράφουμε με την Κλαίρη Γραμματίκη. Μακάρι να μπορέσω να βρω έναν τρόπο να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε ταινίες, τουλάχιστον για όσο έχω την επιθυμία για αυτό.

Το Filmschool είναι μια σχολή κινηματογράφου πρακτικής εστίασης, σεμιναριακής κατεύθυνσης. Είναι και το δικαίωμα να μπορώ να ασχολούμαι σε μόνιμη, εβδομαδιαία βάση με το σινεμά πρακτικά, χωρίς την αναμονή χρόνων για τα γυρίσματα της όποιας επόμενης ταινίας.

 

Χρήστος Πυθαράς

Η ταινία Το Κυνήγι  κάνει πρεμιέρα στις 20 Φεβρουαρίου από την DANAOS FILMS.

TAGGED:ελληνικό σινεμάΕυτυχίαΚυνήγιταινίες μικρού μήκουςΧρίστος Πυθαράς
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόΆλκης Καζαμίας
Ο Άλκης όταν ήταν μικρός ήθελε να γίνει anime. Αργότερα σοβαρεύτηκε και τώρα κυνηγάει την καριέρα του Bounty Hunter στον Tatooine. Στον ελεύθερό του χρόνο σπουδάζει θεατρολογία στο ΕΚΠΑ και του αρέσει οτιδήποτε τον μεταφέρει σε μακρινούς γαλαξίες, η δυνατή μουσική και το ανελέητο κράξιμο.
Προηγούμενο άρθρο Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
Επόμενο άρθρο Ένας Σκοτεινός Ιππότης – Μια βραδιά στο Γκόθαμ
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
15 Μαΐου 2025
Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
14 Μαΐου 2025
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
15 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

Cinema

Ευτυχία – Η ελληνική ταινία που έκοψε τα τριπλάσια εισιτήρια απ’ τον Σεφερλή (ευτυχώς)

Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
Μάνος Βασιλείου - Αρώνης
21 Απριλίου 2020
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?