Η Μπρίτζετ φον Άσεμπεργκ είναι η πριγκίπισσα της Ελντόρα, ενός μικρού ευρωπαϊκού κράτους, και δεύτερη στη σειρά διαδοχής μετά τον μεγάλο αδελφό της, Νικολάι, παρ’ όλα αυτά, έχει χρόνια να επιστρέψει στην Ελντόρα, σπουδάζει και ζει στην Ουάσινγκτον των Η.Π.Α. σαν κοινή θνητή. Το μόνο που τη διαχωρίζει από τις υπόλοιπες συνομήλικές της είναι η μόνιμη παρουσία ενός σωματοφύλακα στο πλευρό της, επιφορτισμένου με το καθήκον της ασφάλειας και της προστασίας της. Η Μπρίτζετ έως τώρα τα πήγαινε καλά με τους σωματοφύλακές της, μέχρι που γνωρίζει τον Ρις Λάρσεν: πρώην αξιωματικός του πολεμικού ναυτικού, πανέμορφος και γοητευτικός, αλλά υπέρμετρα προστατευτικός, υπερόπτης και εκνευριστικός. Η Μπρίτζετ και ο Ρις βρίσκονται σε μια μόνιμη διαμάχη, εκείνος προσπαθεί να της επιβληθεί και εκείνη αψηφά τις εντολές του – όμως, όσο γνωρίζονται καλύτερα και έρχονται πιο κοντά, ένας φλογερός, απαγορευμένος έρωτας θα φουντώσει ανάμεσά τους.
Η Ana Huang έγινε BookTok sensation με το βιβλίο Twisted Love, πρώτο μέρος της τετραλογίας Twisted, όπου αφηγείται την ερωτική ιστορία της αισιόδοξης, χαρωπής Έιβα Τσεν και του δύσθυμου, απειλητικού κολλητού του αδελφού της, Άλεξ Βόλκοφ – για την τοξικότητα της οποίας έχουμε μιλήσει αναλυτικά. Στο δεύτερο βιβλίο της τετραλογίας, Twisted Games, που κυκλοφορεί και αυτό από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος σε μετάφραση Χριστίνας Σωτηροπούλου, πρωταγωνίστρια είναι μια άλλη από τις τέσσερις φίλες που γνωρίσαμε στο Twisted Love, εδώ η πριγκίπισσα Μπρίτζετ φον Άσεμπεργκ. Το trope του βιβλίου αυτού είναι ένα κράμα αρχικής αντιπάθειας, εξαναγκασμένης εγγύτητας, απαγορευμένης αγάπης και βασιλικού ρομάντζου, στην ιστορία του παθιασμένου έρωτα μεταξύ μιας πριγκίπισσας και του σωματοφύλακά της.
Η Μπρίτζετ και ο Ρις, πέραν της έντονης σωματικής έλξης που αισθάνονται από την πρώτη μέρα που γνωρίστηκαν, αντιπαθούν σφόδρα ο ένας τον άλλον, εκείνη την υπερπροστατευτικότητα και την αυταρχικότητά του, εκείνος την απείθεια και την αψηφισιά της. Όμως, λόγω της φύσης της επαγγελματικής τους σχέσης, είναι αναγκασμένοι να συμβιώνουν και να μοιράζονται τη ζωή τους, και όσο τα χρόνια περνούν και οι δυο τους γνωρίζονται ολοένα και καλύτερα, συνειδητοποιούν πως οι χαρακτήρες και οι ιδιοσυγκρασίες και των δύο απέχουν μακράν από ό,τι εκ πρώτης όψεως γίνεται αντιληπτό και πως τελικά δεν απεχθάνονται και τόσο ο ένας τον άλλον. Η Μπρίτζετ είναι πολύ πιο σύνθετη, ευαίσθητη, πολυεπίπεδη και καλόψυχη από την τυπική αριστοκράτισσα κληρονόμο, ενώ πίσω από το macho, αρρενωπό παρουσιαστικό του Ρις κρύβεται μια τρυφερή, τραυματισμένη καρδιά.
Λίγο πριν το μέσον του βιβλίου, μια ανατροπή: η Μπρίτζετ, που πάντοτε επιθυμούσε να ζει ελεύθερη, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τα βασιλικά καθήκοντα, βρίσκεται ξαφνικά επόμενη στη σειρά διαδοχής, όταν ο αδελφός της παραιτείται από τον θρόνο για να παντρευτεί μια κοινή θνητή, το οποίο απαγορεύεται σε έναν βασιλιά από τους νόμους της Ελντόρα. Η Μπρίτζετ αναγκάζεται να επιστρέψει στην Ελντόρα και σε μια ζωή που πάντοτε απευχόταν, να εκπαιδευτεί για βασίλισσα και να απαρνηθεί τα προνόμια της ελεύθερης, ξέγνοιαστης ζωής της στις Η.Π.Α., αλλά πάνω απ’ όλα το δικαίωμα να ερωτευτεί όποιον επιθυμεί.
Όμως, σύντομα τις lifestyle εμφανίσεις και τα άρθρα σε κουτσομπολίστικα περιοδικά θα διαδεχθεί η περιοδεία στην επαρχία, η αληθινή επαφή με τον λαό της Ελντόρα και η ανάμειξη με την πολιτική της, και η Μπρίτζετ θα συνειδητοποιήσει πως ο νέος ρόλος της δεν είναι τόσο κακός όσο φανταζόταν και πως μπορεί πράγματι να αναλάβει δράσεις για να βελτιώσει την ποιότητα ζωής στην Ελντόρα. Αντιμετωπίζει παντού υποτίμηση, περιφρονητικά βλέμματα, σεξισμό και δηκτικά σχόλια από μέλη του κοινοβουλίου και της αριστοκρατίας που τη θεωρούν ακατάλληλη για τον ρόλο λόγω του φύλου της, όμως η ίδια είναι αποφασισμένη να τους διαψεύσει όλους. Όσο το ρομάντζο της με τον Ρις εξελίσσεται, η Μπρίτζετ θα συνειδητοποιήσει πως το πραγματικό πρόβλημα είναι οι πουριτανικοί, απαρχαιωμένοι νόμοι της Ελντόρα και θα στρέψει όλες τις προσπάθειές της προς μις ριζική, καθολική μεταρρύθμισή τους.
Το Twisted Games είναι ένα αισθηματικό μυθιστόρημα πολύ πιο φρέσκο, γλυκό και ρομαντικό από τον προκάτοχό του και, παρά την απλοϊκότητα στη δομή και την εξέλιξη της πλοκής, η εκτέλεσή του είναι πολύ πιο επιτυχημένη. Το ρομάντζο της Μπρίτζετ και του Ρις ρέει αβίαστα και οργανικά, όχι βεβιασμένα μέσα από πρόωρες σκηνές σεξ αλλά σε βάθος χρόνων, όσο η σχέση τους μετεξελίσσεται από την αρχική αντιπάθεια και εκνευρισμό σε ασίγαστο πόθο και στη συνέχεια σε φροντίδα, εμπιστοσύνη και αγάπη. Η ιστορία αγάπης τους είναι βραδυφλεγής, ρομαντική, οι καυτές σκηνές σεξ και το smut, σήμα κατατεθέν της Huang, συνταιριάζονται και δένουν άψογα με την υπόλοιπη αφήγηση.
Και αυτό το love interest είναι ένα αρρενωπό alpha–male, και αυτή η σχέση είναι κτητική (ο Ρις δεν αφήνει κανέναν άντρα να πλησιάσει, πόσω μάλλον να αγγίξει, την Μπρίτζετ και είναι εξουσιαστικός με τα μέρη που πηγαίνει και τα ρούχα που φορά), όμως εδώ υπάρχει έστω μια αφηγηματική αιτιολόγηση για τη συνεχή επιτέλεση της αρρενωπότητας – εκείνος είναι ο σωματοφύλακάς της, καθήκον και υποχρέωσή του είναι η προστασία της με όρους σωματικής επιβολής. Τα δραματικά, τραγικά background stories βρίσκονται και σε αυτό το βιβλίο: εκείνος παιδί εθισμένης και κακοποιητικής μητέρας που δεν γνώρισε ποτέ τον πατέρα του, εκείνη ορφανή και από τους δύο γονείς από πολύ μικρή ηλικία που δεν της επετράπη ποτέ λόγω της δημόσιας θέσης της να πενθήσει για τις απώλειές της, και οι δύο είχαν βιώσει τραυματικές παιδικές ηλικίες και απόλυτη, ολοκληρωτική μοναξιά παρά τις θεμελιώδεις διαφορές στο κοινωνικό περιβάλλον τους, γι’ αυτό και είναι οι μόνοι που μπορούν πραγματικά να κατανοήσουν ο ένας τον άλλον. Εντούτοις, η Huang καταφεύγει και πάλι σε αναληθοφανείς συμπτώσεις, τραβηγμένες απ’ τα μαλλιά ανατροπές πλοκής και κλισέ (το παρελθόν του Ρις, οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν για την τελική λύση του δράματος) που καταλήγουν να αφαιρούν από την αρτιότητα και την επιτυχία του τελικού αποτελέσματος.
Το Twisted Games είναι μια φλογερή ιστορία απαγορευμένου έρωτα πριγκίπισσας – σωματοφύλακα, ένα ιδιόμορφο, ανεστραμμένο παραμύθι με βασιλικό άρωμα παλατιού, που έχει εκτελεστεί μεν πολύ πιο επιτυχημένα από το πρώτο μέρος της τετραλογίας, αλλά σε μεγάλο βαθμό παραμένει προβλέψιμο, σχηματικό και τετριμμένο.