Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Oι 10 ταινίες που θα κρατήσουμε βγαίνοντας από τα 10s
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Cinema > Oι 10 ταινίες που θα κρατήσουμε βγαίνοντας από τα 10s
Cinema

Oι 10 ταινίες που θα κρατήσουμε βγαίνοντας από τα 10s

Nίκος Γιακουμέλος
Από Nίκος Γιακουμέλος
Δημοσιεύτηκε 6 Ιανουαρίου 2020
Τελευταία Ενημέρωση 6 Ιανουαρίου 2020
12 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Tα 10s είναι η αλήθεια πως σε σχέση με προηγούμενες δεκαετίες, ήταν πολύ πιο περίπλοκα, πολύ πιο χαοτικά και, στην πλειοψηφία τους, κάπως απογοητευτικά. Ευκαιρίες χάθηκαν μέσα στον καταιγισμό sequels και prequels και την απόλυτη κυριαρχία του υπερηρωικού είδους. H  νεκρανάσταση franchises περασμένων δεκαετιών έδειξε τον κορεσμό και την κούραση του εμπορικού κινηματογράφου, ο οποίος στο τέλος της δεκαετίας κυριαρχείται από ένα μαγικό, ποντικίσιο ολιγοπώλιο επιβεβλημένης χαράς.

Contents
10 –  Avengers: Εndgame (2019)9 – Call Me By Your Name (2017)8 – Get Out (2018)7 –  Carol (2015)6 – Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (2014)5 –  The Master (2012)4 – The Wolf of Wall Street (2013)3 –  Parasites (2019)2 –  Mad Max: Fury Road (2015)1 – O Aστακός (2015)

Την ίδια στιγμή όμως, μέσα σε αυτό τον σκηνικό, που δεν άφησε ανεπηρέαστο κανέναν, είδαμε και ταινίες που πήγαν το σινεμά παραπέρα, πολλές φορές ακόμα και μέσα από αυτό τον βιομηχανοποιημένο κινηματογράφο, καθώς δημιουργοί σταδιακά διεκδικούσαν μεγαλύτερη αυτονομία προκειμένου να πουν ιστορίες που έχουμε ακούσει ξανά και ξανά, με τον δικό τους τρόπο. Έτσι, οι υπερήρωρες βρέθηκαν πιο κοντά μας, ταινίες δράσης ξαναζωντάνεψαν και μας συνεπήραν. Ταυτόχρονα έγιναν και το πεδίο μιας πολύ απαραίτητης, αν και κουραστικής και συχνά τοξικής, πολιτικής αντιπαράθεσης.

Ταυτόχρονα βέβαια και ο πιο artsy, δύσκολος κινηματογράφος άγγιξε τις διαδικτυακές πλατφόρμες, άλλαξε για να ζήσει ίσως. Το θέμα είναι ότι πλέον αυτά τα δύο δεν τα χωρίζει μια θάλασσα, όσο και αν δε θέλουν να το παραδεχθούν αυτοί αρκετοί δημιουργοί περασμένων δεκαετιών και αντιλήψεων, προσπαθώντας να υπερασπιστούν μια καθαρότητα που στην εποχή ενός καπιταλισμού ύστερου, δεν έχει νόημα για κανέναν άλλον πλην όσων τρέφουν το εγώ τους από αυτή.

Σε κάθε περίπτωση, μια χρονιά δεν μπορεί να κλείσει χωρίς λίστα, πόσο μάλλον μια δεκαετία. Και εδώ αγαπάμε τις λίστες. Υπάρχει μάλιστα και λίστα με τις αγαπημένες μας λίστες. Ας δούμε λοιπόν, μέσα από τις αμέτρητες ταινίες των 10s,  τις 10 που κατάφεραν και συνόψισαν καλύτερο το πνεύμα της δεκαετίας, που θα περάσουν στα 20s ως ταινίες της εποχής τους και ταυτόχρονα θα αντέξουν το πέρασμα του χρόνου. Προφανώς η επιλογή είναι αδιανόητα δύσκολη, προφανώς στη θέση αυτών των 10 θα μπορούσαν να είναι άλλες 10 και ούτω καθεξής. Αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσει κανείς….

10 –  Avengers: Εndgame (2019)

To καλό με αυτή την ταινία είναι ότι για να βγάλει νόημα και να ξετυλίξει την πλήρη δυναμική της, ο θεατής θα πρέπει να έχει παρακολουθήσει το ξεδίπλωμα 20 σχεδόν ταινιών, σε διάστημα 10 χρόνων τις πιο δημοφιλείς ταινίες του πιο δημοφιλούς είδους της δεκαετίας. Σε μεγάλο βαθμό η Marvel όχι μόνο κυριάρχησε στο είδος, αλλά κατά βάση το όρισε, βάζοντας στοιχεία που πλέον αναμένουμε να δούμε σε ανάλογες ταινίες. Τα ίδια αυτά στοιχεία βέβαια είναι αυτά που μπορεί ο κάθε δημιουργός να αντιστρέψει, όπως έγινε στο Joker. Προφανώς υπάρχουν άλλες ταινίες αρκετά καλύτερες, το αμέσως προηγούμενου Infinity War είναι λόγου χάρη μία από αυτές. Το Εndgame των αδερφών Russo όμως συνοψίζει στην καθαρότερη μορφή τους, όλα αυτά τα στοιχεία τα οποία αναζητούν οι θεατές στις υπερηρωικές ταινίες και είναι η πλέον αντιπροσωπευτική τέτοια ταινία.

9 – Call Me By Your Name (2017)

Η αλήθεια είναι ότι το ονειρικά λυρικό ταξίδι του Luca Guadagnino (Suspiria) δεν αφήνει κανέναν να το ξεχάσει ποτέ. Τόσο σε άποψη εικονογραφίας όσο και διαλόγων, αυτή η queer coming of age ταινία είναι πολλά περισσότερα τόσο για τον κινηματογράφο όσο και για τους θεατές της και δεν μπορεί παρά να αναγνωριστεί αυτό.

8 – Get Out (2018)

Δείγμα μιας καθαρά πολιτικής στροφής των horror ταινιών, η ταινία του Jordan Peele (Storks, Us) καταφέρνει να χρησιμοποιήσει ένα σχήμα που όχι μόνο δεν τον ευνοεί, αλλά μπορεί να πει κανείς ότι δομικά στρέφεται εναντίον του. Ο σκηνοθέτης όμως χρησιμοποιεί ακριβώς αυτές τις αντιθέσεις, τις εσωτερικές αντιφάσεις του είδους και τις αναντιστοιχίες με την πραγματικότητα για να οξύνει τον χαρακτήρα της ταινίας. Το Get Out, όπου ένας έγχρωμος φωτογράφος πέφτει θύμα απαγωγής από μια ολόκληρη γειτονιά πλούσιων λευκών που θέλουν να κυριεύσουν το σώμα του, δεν αναφέρεται (μόνο) στον επιδερμικό ρατσισμό.

Πολύ περισσότερο, εστιάζοντας στις διαφορετικές κουλτούρες που ακόμα και σήμερα αναπτύσσονται μεταξύ λευκών και έγχρωμων στις ΗΠΑ, ακόμα και όταν οι οικονομικές διαφορές δεν είναι τόσο έντονες. Ο ρατσισμός στο Get Out ενεργεί πλέον στο επίπεδο της κυρίαρχης ιδεολογίας, όπου οι διακρίσεις γίνονται αυτόματα, φυσικοποιούνται και θεωρούνται τόσο αυτονόητες που οποιαδήποτε δράση εναντίον τους να φαίνεται σαν ένα γραφικό αστείο. Το επίσημο κράτος, όποιο και αν είναι το πρόσωπο το οποίο μιλάει κάθε φορά, όχι μόνο επισημοποιεί αυτή την ιδεολογία, αλλά κάνει και τα πάντα για να την προστατέψει και να υποβαθμίσει, άμεσα και έμμεσα προσπάθειες ανατροπής της

7 –  Carol (2015)

Παρόμοιο σε θεματολογία με το παραπάνω, αλλά με πολύ σημαντική διαφορά τη βαριά, στιβαρή και συγχρόνως λυρική ματιά του Todd Haynes (I’m Not There, Velvet Goldmine. Το το υποβλητικό Carol, με προμετωπίδα την ασυναγώνιστη γοητεία της Cate Blanchett είναι στον πυρήνα του, ένα φεμινιστικό και αντισεξιστικό αφήγημα που ταιριάζει τόσο την εποχή του 1950 όσο και στην δική μας, εφόσον σε εποχές κρίσης η αστική σαπίλα καταφεύγει στα αγαπημένα της κρησφύγετα, την οικογένεια και την πατρίδα. Ταυτόχρονα, η ιστορία αναφέρει, διακριτικά μεν, διακριτά δε, την μεγάλη ανάγκη της ανάλυσης του εαυτού για να βρεθούν τα ουσιαστικά θέλω μας αλλά και την ξεκάθαρη απειλή που επισείει η πατριαρχική νόρμα σε όσους αντιτίθενται σε αυτή. Θέματα που δεν πήραν όσο χρόνο απαιτούσαν, πράγμα λογικό γιατί στον πυρήνα του το  Carol παρόλο που ασχολείται με πολιτικά θέματα, δεν είναι μια πολιτική ταινία.

Εστιάζει στη λυρικότητα και αυτό εκφράζεται με δύο  κυρίαρχους τρόπους: με την τρομερή ερμηνευτική ικανότητα των δυο πρωταγωνιστριών, της Cate Blanchett (Lord of the Rings, Hobbit, Blue Jasmin) και της Rooney Mara (Pan, Her, The Girl With The Dragon Tattoo) και τη μαγική του φωτογραφία.

6 – Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (2014)

Η υπαρξιακή βόμβα του Alejandro G. Iñárritu (Biutiful, ,The Revenant) χρησιμοποιεί τόσο τους κώδικες των υπερηρώων όσο και της μέτα αφήγησης για τον κόσμο του θεάματος για να πει τη δική του, ύστερη ιστορία για τη διαμάχη της ποιότητας και του εμπορικού και ταυτόχρονα βρίσκει χρόνο να ασχοληθεί με το άχθος και άγχος του χρόνου, της κρίσης μέσης ηλικίας, τις οικογενειακές αξιώσεις και πιέσεις, μέσα από μια εικονογραφία το λιγότερο αψεγάδιαστη. Oι ερμηνείες των Μichael  Keaton (Batman), Emma Stone (Maniac, The Favorite)  και Edward Norton (Hulk, Alita the Battelangel) είναι ένα τέλειο κερασάκι στην τούρτα.

5 –  The Master (2012)

Eίναι αδύνατον μία δεκαετία να μην περιέχει σε μια ανάλογη λίστα έστω μία ταινία του Paul Thomas Anderson (The Phantom Thread,There Will Be Blood) . Πόσο μάλλον όταν σε αυτή παίζει και δύο από τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς τους, ο Joaquin Phoenix (Ιrational Man, Joker, Her) και η Amy Adams (Vice, Sharp Objects). Βλέπουμε ξανά, με τεράστια ερμηνευτική δεινότητα δοσμένες, τις λεπτές ψυχολογικές σχέσεις και ισορροπίες τις οποίες αρέσκεται να μελετά και να παρουσιάσει ο Anderson εδώ τεντωμένες στα άκρα. Ταυτότητες και ψυχισμοί κομματιασμένοι προσπαθούν να επανασυνδεθούν και στη διαδικασία εμπλέκονται, όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, διαφορετικές συλλογικές αφηγήσεις και υπερπραγματικότητες που προσπαθούν να καλύψουν τα κενά και τελικά καταλήγουν σε παρεκτροπές, όσο και αν αυτές αποκαλούνται «νόρμα».  Ένα δυνατό έργο, από δυνατούς ηθοποιούς και εκπληκτικό σκηνοθέτη.

4 – The Wolf of Wall Street (2013)

Ειδικά στις αρχές της δεκαετίας, είδαμε αρκετές ταινίες για το πως ξεκίνησε η μεγάλη κρίση του 2008, εστιασμένες στο παρασιτικό, χρηματοπιστωτικό σύστημα. Ωστόσο, το The Wolf of Wall Street του Martin Scorsese (Silence, The Irishman) όχι μόνο βούτηξε βαθύτερα από αυτές, αλλά κατάφερε να αποδώσει και τον τρόπο λειτουργίας του με τόσο καταιγιστικό τρόπο, ώστε δεν μπορούσε παρά να μείνει στη μνήμη όλων όσων το είδαν για πάντα. Τόσο το κατεξοχήν υπερβολικό και υπερκφραστικό παίξιμο του Leonardο DiCaprio (Django, Once Upon a Time in Hollywood) όσο και η παρουσία του Jonah Hill (Superbads, Maniac) ήταν η μπάλα κατεδάφισης σε οποιαδήποτε επίφαση νομιμότητας μπορεί να είχε ένα τέτοιο σύστημα. Και την ίδια στιγμή, το διακριτικό του φινάλε, μια επίπονη επιστροφή στην κανονικότητα των λίγων έναντι των πολλών.

3 –  Parasites (2019)

Το Parasite, πατώντας στις απόλυτα σωστά ρυθμισμένες ερμηνείες του cast του και τη λεπτά αμφίβολη ατμόσφαιρα της κινηματογραφίας του Joon Ho (The Host, Snowpiercer), μας δίνει δύο οικογένειες ταξικά αντίθετες η μία με την άλλη: Τα πλούσια αφεντικά και οι φτωχοί εργαζόμενοι που ζουν στα ημιυπόγεια και αναγκάζονται για να μην πεθάνουν της πείνας σε μια κοινωνία απόλυτα ευθυγραμμισμένη με το νεοφιλελεύθερο μότο «ο θάνατος σου η ζωή μου» να κλέβουν, να λένε ψέματα και να εξαπατούν. O Bong Joon  ταυτόχρονα υποδεικνύει ακριβώς τους ανταγωνισμούς μεταξύ των ίδιων των εργατών, τις ανηθικότητες, τις ευφάνταστες απάτες και την ανθρωποφαγία στην οποία εξαναγκάζονται να υποπέσουν για να επιβιώσουν.

2 –  Mad Max: Fury Road (2015)

Το Fury Road μπορούσε να γίνει απλά μια αντιγραφή του ύφους και της ατμόσφαιρας που είχαν οι ταινίες του Μad Max της δεκαετίας του 1980. Δε θα παραπονιόμασταν, εξάλλου το post apocalyptic στοιχείο στην εποχή των αυξημένων καπιταλιστικών ανταγωνισμών είναι πάντα επίκαιρο. Όμως δε θα ήταν σε αυτή τη λίστα. Αντίθετα, ο George Miller, καταπιάνεται ξανά με το έργο του, με ανανεωμένο, σχεδόν εφηβικό ενθουσιασμό και μας παρουσιάσει μια καταιγίδα σασπένς, με υπόκωφες, διακριτικές, σωματικά δομημένες αλλά εξαιρετικές ερμηνείες από τρισδιάστατους και ανθρώπινους χαρακτήρες. Το έπος του Fury Road είναι μια ιστορία καταδίωξης, απελπισμένων βλεμμάτων και μεταμορφώσεων.

1 – O Aστακός (2015)

Είναι πολύ δύσκολο να μιλήσει κανείς για αυτή την ταινία χωρίς να γυρίσει πίσω στον χρόνο, να σκεφτείς ποιος ήταν (και το βασικό, με ποιους) όταν την είδε για πρώτη φορά. Και αυτό γιατί ο Αστακός του Γιώργου Λάνθιμου (Killing the Sacred Deer, The Favorite), η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του είναι μια ταινία που δεν μπορεί να βιωθεί παρά προσωπικά, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι αγγίζει ένα κατεξοχήν κοινωνικό θέμα: τις ανθρώπινες σχέσεις, και μάλιστα σε όλο τους το φάσμα. Με κυνικό, διακριτικό χιούμορ, σκωπτικούς διαλόγους, υπερβολές, έντονη την αίσθηση του παράλογου και διάθεση να μην αφήσει τίποτα ασχολίαστο, η δυστοπία του Λάνθιμου ήταν το πλέον αληθινό πράγμα που είδαμε αυτή την δεκαετία και θα το κουβαλάμε μέσα μας όσα χρόνια και αν περάσουν.  

TAGGED:Alejandro G.IñárrituAmy AdamsAvengers: EndgameBirdmancall me by your nameCarolEdward NortonEmma StoneGeorge MillerGet OutJoaquin PhoenixJonah HillJordan PeeleLeonardo DiCaprioluca guadagninoMad Max- Fury RoadMartin ScorseseO ΑστακόςParasitesPaul Thomas AndersonRooney MaraThe MasterThe Wolf of Wall StreetTodd Haynesαδερφοί Russo. MCUγιώργος λάνθιμος
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόNίκος Γιακουμέλος
Γεννήθηκε με μεγάλη επιτυχία αλλά μετά άρχισε καπου να δυσκολεύει το πράγμα. Σπούδασε Επικοινωνία και μετά αποφάσισε πως δεν του αρέσει να επικοινωνεί. Όνειρο του να μετακομίσει στην Σαχάρα όπου θα έχει ησυχία, αλλά μέχρι να το καταφέρει δουλεύει κωπηλάτης.
Προηγούμενο άρθρο Comic Cultura #06 – Επετειακό και Πρωτοχρονιάτικο
Επόμενο άρθρο Pathologic 2 – Μια ανάλυση του χρόνου στην αρχιτεκτονική
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Gerard ή Το Σπαθί Στην Πλάτη Του – Ένα fantasy coming-out
15 Μαΐου 2025
Όλο Δεξιά Για Τον Παράδεισο – Mια κυρπαντελίστικη Κόλαση
14 Μαΐου 2025
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
15 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

Cinema

Το σύγχρονο ελληνικό σινεμά είναι εδώ και μετράει! Οι 20 καλύτερες ελληνικές ταινίες των τελευταίων χρόνων (μέρος δ)

admin
admin
5 Ιουνίου 2018
CinemaJoker

Ο Joker χωρίς σκηνοθέτη – Μια ταινία για τον ήρωά της, μέσα από τη ματιά του ήρωά της

admin
admin
4 Οκτωβρίου 2024
Cinema

Captain Marvel – Η πρώτη υπερηρωίδα της Marvel βαράει προσοχή στην αμερικάνικη σημαία

Αλέξανδρος Μινωτάκης
Αλέξανδρος Μινωτάκης
7 Μαρτίου 2019
Cinema

Οι 7 καλύτερες ταινίες με μάσκες στην ιστορία του σινεμά

Έφη Kαραχάλιου
Έφη Kαραχάλιου
24 Φεβρουαρίου 2020
Cinema

Τα 75 καλύτερα καρέ στην ιστορία του σινεμά(part 3,1991-2015)

Έφη Kαραχάλιου
Έφη Kαραχάλιου
27 Μαΐου 2017
Cinema

The Host – Ο Bong Joon-ho μας είχε προετοιμάσει για τον κορονοϊό απ’ το 2006

Λεωνίδας Βέργος
Λεωνίδας Βέργος
3 Απριλίου 2020
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?