Smassing Culture
  • Otaku
    OtakuΔες Περισσότερα
    Kaiji – Τo manga πριν το Squid Game
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Κόρη της Κολάσεως – Φρανκενστάιν στο Τόκιο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Solo Leveling – Το φαινόμενο που επαναπροσδιόρισε τα manhwa
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Ποιότητα σε δύσκολους καιρούς! Tα 10 καλύτερα κόμικς του 2024!
    16 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έπιασαν τα κρύα – Τα 10 καλύτερα anime για μια χειμωνιάτικη μέρα
    8 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Comic
    ComicΔες Περισσότερα
    Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
    10 Λεπτά Ανάγνωσης
    Στο Σύμπαν των Αυτοεκδόσεων – 5 κόμικς που ξεχωρίζουν
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Προσφυγική Νίκαια –  Ένα εικονογραφημένο χρονικό της προσφυγιάς
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Βιβλία
    ΒιβλίαΔες Περισσότερα
    Η Κυρά της Λίμνης – To τέλος πριν την RPG αρχή
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Γραφή Κοφτερή σαν Μαχαίρι – Ενάντια στο «ωραίο»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μια στεκιά στο μάτι του Tom Robbins
    12 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Ακρόπολη Των Ξεχασμένων Μύθων – Επιστροφή (και αναστροφή) στον κόσμο του Έλρικ
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Erevis Cale Trilogy – Πέρα από την (DnD) ηθική
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Cinema
    CinemaΔες Περισσότερα
    Τελευταίος Πειρασμός – Η αποδόμηση του θείου δράματος και ο «ξανακερδισμένος παράδεισος»
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Έχω Κάτι Να Πώ – Mεταξύ μας, δε χρειάζεται
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Η Δασκάλα του Πιάνου – Σινεμά που διεισδύει στην ψυχή
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Brutalist – Xτίζοντας την Αμερική έναν εφιάλτη τη φορά
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Σειρές
    ΣειρέςΔες Περισσότερα
    Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
    11 Λεπτά Ανάγνωσης
    The Residence – Ένας πολύχρωμος φόνος στον Λευκό Οίκο
    5 Λεπτά Ανάγνωσης
    Your Friendly Neighborhood Spider-Man – Fun επιστροφή στις ρίζες
    6 Λεπτά Ανάγνωσης
    Cobra Kai – Για όλους τους losers του κόσμου
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    The next big (and best) thing – Οι καλύτερες σειρές του 2024
    13 Λεπτά Ανάγνωσης
  • Exclusive
    ExclusiveΔες Περισσότερα
    Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
    4 Λεπτά Ανάγνωσης
    Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Altan: «Το καλό σκίτσο έχει μήνυμα συνοπτικό, πρωτότυπο και αμφίσημο»
    9 Λεπτά Ανάγνωσης
    Φονικό Χαμόγελο – Mind games με τον Joker
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
    Μιλήσαμε με τον Χρήστο Πυθαρά για τη νέα του ταινία “Το Κυνήγι”
    7 Λεπτά Ανάγνωσης
Διαβάζετε: Tηλεόραση μετά αγώνων και τρόμων – Οι 10 καλύτερες σειρές του 2023
Share
Smassing CultureSmassing Culture
Font ResizerAa
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Αναζήτηση
  • Otaku
  • Comic
  • Βιβλία
  • Cinema
  • Σειρές
  • Exclusive
Follow US
Copyright © 2014-2023 Ruby Theme Ltd. All Rights Reserved.
Smassing Culture > Blog > Exclusive > Ανασκοπήσεις > Ανασκόπηση 2023 > Tηλεόραση μετά αγώνων και τρόμων – Οι 10 καλύτερες σειρές του 2023
ExclusiveΑνασκοπήσειςΑνασκόπηση 2023Σειρές

Tηλεόραση μετά αγώνων και τρόμων – Οι 10 καλύτερες σειρές του 2023

Nίκος Γιακουμέλος
Από Nίκος Γιακουμέλος
Δημοσιεύτηκε 22 Δεκεμβρίου 2023
Τελευταία Ενημέρωση 29 Ιανουαρίου 2024
16 Λεπτά Ανάγνωσης
SHARE

Η χρονιά που φεύγει, η πρώτη ουσιαστικά χωρίς τους περιορισμούς, ψυχολογικούς και πραγματικούς, της καραντίνας, σημαδεύτηκε από πολλά εξωκαναλικά ζητήματα. Το πρώτο, και κυριότερο, ήταν η ιστορική απεργία των σεναριογράφων, η οποία πάγωσε τις παραγωγές για πάνω από 4 μήνες. Ήταν  μια τεράστια κινητοποίηση ενάντια τόσο στα παραδοσιακά στούντιο, όσο και στις streaming πλατφόρμες, με κορυφαία ανάμεσά τους, σε επίπεδο αντεργασιακής πολιτικής, τον πρωτεργάτη της streaming εποχής Netflix.

Contents
10 – The Fall of the House of Usher9 – Beef8 – Love and Death7- A Small Light6 - Scavengers Reign5 – Gen V4 – Silo3 – The Curse2 – The Last of Us1 – Blue Eye Samurai

Η απεργία, η οποία συνοδεύτηκε και με ταυτόχρονη απεργία των ηθοποιών, κάτι που είχε να συμβεί τουλάχιστον 60 χρόνια, ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες οργανωμένες προσπάθειες απέναντι σε χυδαίες εργοδοτικές πολιτικές, όπως πενιχροί μισθοί, κατάργηση των writings rooms αλλά και χρήση ΑΙ generated σεναρίων (και ηθοποιών). Δεν μπορούμε προφανώς να πούμε πως πλέον η τηλεόραση που βλέπουμε, δυτική και δη αμερικανική σχεδόν στο σύνολό της, σώθηκε και πλέον μιλάμε για έναν έστω προοδευτικό παράδεισο, αλλά δεν ήταν και αυτό το ζητούμενο. Η μεγαλύτερη νίκη ήταν, πέρα από την δικαίωση των ηθοποιών και σεναριογράφων για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας (σχετικά πάντα στην αμερικανική δυστοπία), το γεγονός ότι φάνηκε ότι οι εργατικοί, οργανωμένοι αγώνες έχουν περιθώρια όχι μόνο βελτίωσης των συνθηκών ζωής αλλά και σπουδαίων νικών, ακόμα και στην καρδιά του κτήνους.

Το δεύτερο σημαντικό γεγονός, που επηρεάστηκε μεν από το πρώτο αλλά ακόμα δεν έχει εξελιχθεί πλήρως, παρά αρχίζει να αχνοφαίνεται, είναι η, αναπόφευκτη, κατάρρευση της αυτοκρατορίας του streaming, που από comfy τηλεόραση έχει ήδη μετατραπεί σε μια τοξική, ακριβή και καταστροφική για έργα και δημιουργούς συνθήκη που τρώει τον εαυτό της. Μαζικές απολύσεις σε πλατφόρμες που μόνο κέρδη έβλεπαν πριν (Netflix) ή έχουν περισσότερα λεφτά και από όλους τους θεούς μαζί (Αmazon, Disney+) αυξήσεις τιμών, αδιάκοπο κυνήγι του μοιράσματος κωδικών (μία από τις αρχές στις οποίες προωθήθηκε και ουσιαστικά χτίστηκε η έννοια του streaming και του binge–watching), ακόμα και καταστροφή έτοιμων σειρών για φορολογικούς λόγους (Final Space, Batgirl πχ), αποτέλεσαν γεγονότα που έριξαν στελέχη και ειδικούς από τα σύννεφα, αλλά δε ξάφνιασαν κανέναν άνθρωπο που έχει μια στάλα λογικής. Διότι δε γίνεται να υπάρξει αέναη ανάπτυξη σε ένα πεπερασμένο πεδίο, όπως ο χρόνος και τα χρήματα των συνδρομητών. To streaming λοιπόν, από το El Dorado που βαυκαλιζόταν ότι είναι, μετατρέπεται ταχέως σε πολυτέλεια. Αλλά πάντα υπάρχουν και άλλες λύσεις (aaaaarg mates).

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν, όσο στηρίζαμε τον αγώνα ηθοποιών και σεναριογράφων, χαιρόμασταν και τις δουλειές που είχαν ήδη ετοιμάσει για εμάς. Είδαμε λοιπόν το φινάλε μιας σειράς-κολοσσό, το Succession, τη δεύτερη, γεμάτη Community references season του αριστουργηματικού Bear αλλά και το τέλος της πιο heart warming σειράς εδώ και χρόνια, του Ted Lasso. Πολύ σημαντικές τηλεοπτικές στιγμές που το παρόν κείμενο δε θα αναφέρει ξανά…γιατί το έχουμε σαν αρχή να κοιτάμε πρεμιέρες!

Πάμε λοιπόν να δούμε τις νέες σειρές, αυτές που δεν περιμέναμε και μας ενθουσίασαν, αυτές που περιμέναμε και μας επαλήθευσαν με τον καλύτερο τρόπο τις προσδοκίες και αυτές που ήταν δύσκολα στοιχήματα αλλά κέρδισαν την καρδιά μας!

10 – The Fall of the House of Usher

Aγαπάμε τον Mike Flanagan ( Dr. Sleep, The Haunting of Hill House) γιατί ακόμα και στις πιο αδύναμες στιγμές του, όπως εδώ, καταφέρνει και δημιουργεί μια υπέροχη ατμόσφαιρα στις δουλειές του. Όταν το εγγενές ταλέντο του αυτό και η ικανότητά του να δομείς χαρακτήρες αργά και υπομονετικά και να τους εξερευνά. Τώρα που αυτοί οι χαρακτήρες αποτελούν εκφάνσεις κλασικών λογοτεχνικών ηρώων του Poe, προφανώς το ενδιαφέρον μας θα εντεινόταν. Μπορεί δυστυχώς να μην καταφέρνει, υπό το βάρος της κληρονομιάς των ιστοριών με τις οποίες ασχολείται, να αποδώσει πλήρως, όμως ο Flanagan είναι πάντα κέρδος στην τηλεόραση, τόσο του τρόμου, όσο και γενικά.

9 – Beef

Θα θέλαμε να μας αρέσει παραπάνω το Beef η αλήθεια είναι. Παραγωγής Α24, αλλά διανομή του Netflix, τo παρανοϊκό, εξεζητημένο, υπαρξιακό κρεσέντο τoυ Lee Sung Jin (Undone, Tuca & Bertie), με πρωταγωνιστές την κωμικό Ali Wong (Birds of Prey) και τον σχεδόν οσκαρικό Steven Yeun (Minari, Okja) μας φέρνει στο νου, με σχεδόν διαταξικό τρόπο, το συναισθηματικό αδιέξοδο που βιώνουμε σε μια  κοινωνία που καταρρέει και που τελικά, ούτε η οικογένεια, ούτε τα χρήματα, ούτε η κοινωνική αποδοχή ούτε καμία άλλη αξία του παρελθόντος μπορεί να διασώσει. Πώς το μόνο τελικά που μας μένει στο τέλος της ημέρας είναι ένα έντονο συναίσθημα, ένας θυμός, και μια αίσθηση του ανήκειν στο βάθος του… Με ένα οξυδερκές, τεταμένο και δύσκολο σενάριο, το οποίο ακροβατεί ανάμεσα σε πολλά είδη χιούμορ και δράματος, το Beef κερδίζει πολλά, αλλά χάνει στα σημεία

8 – Love and Death

Αγαπάμε την  Elisabeth Olsen πολύ περισσότερο για κάτι τέτοιες στιγμές (ή όπως στο ενδιαφέρον Ingrid Goes West) παρά για το φορμαλιστικό super-hero είδος η αλήθεια είναι. Και εδώ, όπου έχει όλο το χρόνο και μια ανθρώπινη, γειωμένη σκηνή και ιστορία, η Olsen αποδεικνύει πως είναι μια δυναμική ηθοποιός που της αξίζει η προσοχή μας. H σειρά του David E. Kelley (Big Little Lies, The Undoing, Big Sky) αφηγείται, μια γνωστή και αληθινή ιστορία (την είχαμε δει και πέρσι στο Candy), το κάνει όμως με μια καταιγιστική δύναμη η οποία έλειπε από παλαιότερες διασκευές της ιστορίας.

Αυτό βασίζεται σε μεγάλο βαθμό τόσο στο κοφτερό σενάριο όσο και στους ηθοποιούς, το σταθερά αξιόπιστο  Jesse Plemons (The Power of The Dog, I’m Thinking of Ending Things) αλλά και, κυρίως, στην Olsen, η οποία ακροβατεί με άνεση ανάμεσα στον παγωμένο τρόμο, το υποκριτικό προσωπείο που δείχνει στην κοινωνία και τις ανθρώπινες, ευάλωτες στιγμές της. Δίνει μια πολύ δυναμική εικόνα για την υποδόρια οργή μιας καταπιεσμένης γυναίκας, θαμμένης στη μικροαστική της «ευτυχία», η οποία και τελικά την ωθεί στα άκρα. Ένα Τσεχοφ-ικό σχεδόν έργο, του οποίου η ωμή δύναμη έχει τη δυνατότητα, ανά στιγμές, να σοκάρει.

7- A Small Light

Μια καταιγιστική καταγραφή του ναζιστικού εφιάλτη είναι, δυστυχώς, επίκαιρη σε μια περίοδο που τέτοιες ιδέες βγαίνουν από τα νεκροταφεία και ξεχύνονται στα πληκτρολόγια, τους δρόμους και τα κοινοβούλια σε πολλές δυτικές χώρες.

Eιδικά μάλιστα όταν επικεντρώνεται σε μια από τις τραγικές φιγούρες της περιόδου, την Anne Frank (εδώ υποδυόμενη από τη νεαρή Billie Boullet – The Worst Witch). Βέβαια (ευτυχώς) η σειρά έχει ως POV χαρακτήρα τη Miep Gies, τη γραμματέα που προσπαθούσε να εντοπίσει και να σώσει την οικογένεια των Frank (εδώ ερμηνευόμενη από την εκπληκτική Bel Powley – The Diary of a Teenage Girl, The King of Staten Island). Με έναν πολύ ανθρώπινο, καθόλου δασκαλίστικο και, ίσως αποκαρδιωτικό τρόπο, η σειρά των Tony Phelan και Joan Rater θέτει ένα απλό ερώτημα: μπροστά στο πρόσωπο του κτήνους, εσύ τι θα κάνεις; Ειδικά στις μέρες μας, όταν ο εκφασισμός της κοινωνίας προχωρά τόσο γοργά, όταν δολοφονίες προσφύγων, γυναικών και ζώων χειροκροτούνται, είναι κάτι που ο καθένας πρέπει να ρωτήσει τον εαυτό του.

6 - Scavengers Reign

Ξεκινήσαμε τα animations.Το Scavengers Reign των Joe Bennett και Charles Huettner (Birds, Scavengers) μαγνητίζει το βλέμμα με το ονειρικό, στρωτό, οικείο (αφού, όπως παραδέχονται και οι δημιουργοί του βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε πηγές όπως ο Miyiazaki και ο… Moebius) αλλά και ταυτόχρονα εντελώς ξένο σχέδιό του, την μαγευτική, χορευτική σχεδόν κινησιολογία και κινηματογραφία του αλλά και την εξέλιξη τόσο του άγνωστου κόσμου που καλούνται να εξερευνήσουν οι επιζώντες ενός διαστημόπλοιου που κράσαρε, όσο και των ίδιων των ανθρώπινων (σχεδόν) χαρακτήρων του. Αποτέλεσε μία από τις πιο ξεχωριστές animated στιγμές της χρονιάς, σε έναν κλάδο που βλέπει επιτέλους να του αναγνωρίζεται η ισότιμη θέση του ανάμεσα στις άλλες οπτικές τέχνες…

5 – Gen V

H σπορά του The Boys συνεχίζει να ιντριγκάρει και αποτελεί εύκολα την καλύτερη υπερηρωική στιγμή της χρονιάς. Νέοι χαρακτήρες μπλέκονται με παλιούς, η αγωνία της εφηβείας (μια παραδοσιακή θεματική του υπερηρωικού είδους) εδώ μπλέκεται με ηθικά και νομικά διλήμματα σε έναν κόσμο όπου τα ιερά τοτέμ της μαζικής κουλτούρας είναι αιμοδιψή, εταιρικά τέρατα. Η παρουσία ειδικά της Jaz Sinclair (Easy, Chilling Adventures of Sabrina) είναι καθοριστική και πολύ χαιρόμαστε που επιτέλους της δίνεται η πρώτη θέση και όχι απλά ως μία ακόμα κομπάρσα σε teen σειρές. Ό,τι αγαπήσαμε στο Boys είναι εδώ, ακόμα πιο φρέσκο, ακόμα πιο βίαιο και σοκαριστικό, όχι ως αυτοσκοπός αλλά ως οργανικό μέρος της πλοκής και ως μέσο όχι μόνο του εξανθρωπισμού υπεράνθρωπων συμβόλων και, τελικά, του γκρεμίσματός του από το βάθρο. Must see.

4 – Silo

Βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Hugh Howey, το Σιλό μας δίνει μια πνιγηρή, κλειστοφοβική δυστοπία απόλυτης οργάνωσης και ελέγχου. Άνθρωποι χωρίς παρελθόν, χωρίς μέλλον, καλούνται να ακολουθούν με θρησκευτική προσήλωση τα καθήκοντά τους για μια επιβίωση χωρίς αληθινή ζωή, όπου το έξω είναι δολοφονικό. Ή μήπως όχι; Το sci-fi αστυνομικό/πολιτικό μυστήριο που έρχεται στις οθόνες μας από τον Graham Yost (Justified, Speed) είναι, ουσιαστικά, ένα slow burn μυστήριο, το οποίο θέτει, με κεντρικό άξονα μια απολαυστική Rebecca Ferguson (Dune, Dr. Sleep) και έναν υποχθόνιο Τim Robbins (Code 46, Shawshank Redemption) στο προσκήνιο θέματα ατομικών δικαιωμάτων σε μια κοινωνία επιτήρησης, ελευθερίας απέναντι σε ένα καθεστώς εγκλεισμού και φόβου και, τέλος, το ίδιο το ζήτημα του πώς κάθε άτομο οδηγείται σε μια συλλογική εξέγερση εναντίον όλων αυτών.

3 – The Curse

Πώς συνεχίζει κανείς να δουλεύει μετά το The Rehearsal, μία από τις καλύτερες και πιο πειραματικές σειρές μεγάλης εμβέλειας που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια; Η απάντηση του Nathan Fielder ήταν το καταραμένο The Curse, με την Οσκαρική και βαμμένη πια Λανθιμική (και Ολυμπιακό) Εmma Stone (Τhe Favourite, Maniac). Εδώ ο Fielder με ένα παίξιμο απολαυστικά ετεροντροπιαστικό και ένα κείμενο βαθιά καυστικό, σε ένα mockumentary-ίστικο ύφος αποδομεί κάθε πτυχή της αστικής liberal σκέψης και, κυρίως πρακτικής: gentrificiation, white guilt, φεμινισμός του 1%, social media υποκρισία και αποθέωση του trash, όλα μπαίνουν στο μπλέντερ, γυρνάνε ανάποδα και καταδεικνύεται τόσο η κενότητα τους όσο και η έντονα, τελικά, αντικοινωνική τους παρουσία. Παράλληλα η Emma Stone αποδεικνύει για άλλη μια φορά πόσο καλή ηθοποιός είναι και το πώς τα λίγα περάσματά της από τη μικρή οθόνη δεν πρέπει να χάνονται σε καμία περίπτωση. Αν τώρα σε όλο αυτό το μείγμα προστεθεί και ο Benny Safdie, συ-σκηνοθέτης των εκπληκτικών Good Time και Uncut Gems, αλλά και ηθοποιός στα τρομερά Licorice Pizza και Oppenheimer, τότε μιλάμε για μια εκρηκτική στιγμής σύγχρονης τηλεόραση! 

2 – The Last of Us

Ήταν δυνατόν να έλειπε η πιο επιτυχημένη σειρά της χρονιάς, και η πρώτη ουσιαστικά καλή μεταφορά video game σε οποιαδήποτε οθόνη; To Τhe Last of Us, τόσο το ένα όσο και, κυρίως, το δύο, αποτέλεσε μια αποκάλυψη για τον τρόπο που μπορεί κανείς να αφηγηθεί μια ιστορία σε ένα μέσο τόσο δύσκολο όσο τα video games. Η σειρά καταπιάνεται με την ίδια ιστορία, αλλά σε ένα πολύ πιο στρωτό μέσο, το οποίο όμως δεν προσφέρει ούτε τόσο engagement ούτε, αν φανούν οι δημιουργοί απρόσεχτοί, τόσο ενδιαφέρον για τους χαρακτήρες.

Όμως οι Neil Druckmann και Craig Mazin καταφέρνουν ακριβώς αυτό: να μπουν στις καρδιές των θεατών δημιουργώντας μια αφήγηση με επίκεντρο τους χαρακτήρες της, τις ανθρώπινες και προσωπικές συγκρούσεις που θα αντιμετωπίσει ο καθένας από αυτούς (πρωταγωνιστές και δευτερεύοντες χαρακτήρες) εξαιτίας του σύμπαντος στο οποίο κατοικούν και των κανόνων που το οριοθετούν.

Υπό αυτή την έννοια, μπορεί να ειπωθεί ότι ο Cordyceps δεν είναι ο κύριος ανταγωνιστής των ανθρώπων στο The Last of Us, αλλά μάλλον ένα έναυσμα και μια απειλή που χρησιμεύει ως αιτία των μεταμορφώσεων των χαρακτήρων, οι οποίοι μόλις έρθουν σε επαφή με τα εσωτερικά τους τέρατα, θα ξεκινήσουν πραγματικά το ταξίδι της αλλαγής τους.

Η σειρά εστιάζει σε καθολικές συγκρούσεις που κυμαίνονται από τις ανθρώπινες σχέσεις από την πατρότητα έως τη σεξουαλική αφύπνιση. Και με έναν τόσο έμπειρο οδηγό στον πρώτο ρόλο όπως ο Pedro Pascal (The Mandalorian, Narcos), και ένα εξαιρετικ@ συνοδοιπόρο στο πρόσωπο τ@ νεαρ@ Bella Ramsey (Game of Thrones) δεν είναι άξιο απορίας.

1 – Blue Eye Samurai

H τέχνη του animation βιώνει την καλύτερη εποχή της σε κάθε οθόνη. Kαταιγιστικό, βίαιο, βαθιά ανθρώπινο και έντονο, το Blue Eye Samurai είναι ένα ακόμα παράδειγμα για αυτό. Με ένα θυελλώδες animation, μείξη 2D και 3D, στον πυρήνα του, πέρα από τις εντυπωσιακές μάχες, το σεξ και τη βία, το Blue Eye Samurai είναι μια ιστορία για τον Άλλον και τα όρια που αυτός είναι διατεθειμένος να ξεπεράσει για να ενταχθεί σε μια κοινωνία που τον απορρίπτει με όλη της τη θέληση. Η σειρά των Michael Green και Amber Noizumi καταφέρνει με τρόπο εκρηκτικό, να μας κάνει να νοιαστούμε για τον διπλανό μας, ειδικά εάν δε μας μοιάζει…

TAGGED:A Small LightBeefBlue Eye SamuraiGen VLove and DeathScavengers ReignSiloThe CurseThe Last Of Us
Μοιραστείτε το Άρθρο
Facebook Copy Link Print
ΑπόNίκος Γιακουμέλος
Γεννήθηκε με μεγάλη επιτυχία αλλά μετά άρχισε καπου να δυσκολεύει το πράγμα. Σπούδασε Επικοινωνία και μετά αποφάσισε πως δεν του αρέσει να επικοινωνεί. Όνειρο του να μετακομίσει στην Σαχάρα όπου θα έχει ησυχία, αλλά μέχρι να το καταφέρει δουλεύει κωπηλάτης.
Προηγούμενο άρθρο The Zone of Interest – Σαν στο σπίτι τους
Επόμενο άρθρο 5 γιορτινά βιβλία για το περίεργο, το διαφορετικό και το αναπάντεχο
FacebookLike
XFollow
PinterestPin
InstagramFollow

Subscribe Now

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
Most Popular
Βατραχομυομαχία – Όταν η κωμωδία συναντά το έπος με φρέσκια ματιά
13 Μαΐου 2025
Οι υποψηφιότητες των ΕΒΚ 2025
13 Μαΐου 2025
Η σημασία της μουσικής στον έρωτα των Δύο Ξένων
12 Μαΐου 2025
Πτήση/Κόσοβο -Η πιο balkanstigmh του ελληνικού θεάτρου
11 Μαΐου 2025
Το Comicdom CON Athens 2025 επιστρέφει και το Smassing Culture θα είναι πάλι εκεί!
9 Μαΐου 2025

Μπορεί να σου αρέσουν και αυτά:

GamesVideogames

The Last Of Us Part II – Bιώνοντας ένα video game ως ταινία

admin
admin
7 Φεβρουαρίου 2023
[mailerlite_form form_id=1]
Smassing Culture

To Smassing Culture ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια ανθρώπων που αγαπούν την μαζική κουλτούρα και θέλουν να μιλήσουν για αυτή από μια διαφορετική, πιο κοινωνική γωνία. 

Για εμάς

  • Αρχική
  • Τι είναι το Smassing Culture
  • Συντακτική

Δείτε Επίσης

  • Συνεντεύξεις
  • SmassFest
  • SmassPodcasts
  • Videos

Βρείτε μας:

Επικοινωνία
Manufactured by Sociality
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?